институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз нормативних і експлуатаційних документів готельного обслуговування

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2007 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз нормативних і експлуатаційних документів готельного обслуговування

Вступ 3
Аналіз нормативних і експлуатаційних документів готельного обслуговування 3
Висновок 18
Література 18
Cмотрите также:
Цільові програми готельного обслуговування

ВСТУП 3-4 I. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІЛЬОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ 1.1. Комплексність готельного обслуговування 5-8 1.2. Види туризму та спеціалізація готельної бази 8-18 ІІ. РОЗРОБКА ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ ГОТЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 2.1. Програми готельного обслуговування 19-26 2.2. Цільові програми готелів Києва 26-31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32-35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 36-37 ДОДАТКИ 38

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст: Вступ Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства 1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу 1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава) 2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства 2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві Висновок Список використаних джерел Додатки

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ) КИЄВА

Вступ 3 1. Теоретичні засади організації готельного обслуговування 6 1.1. Сутність та зміст готельної послуги як основи гостинності 6 1.2. Основні показники готельного сервісу 13 2. Сучасні тенденції організації обслуговування готелей на прикладі готелю «Оленка» 21 2.1. Аналіз динаміки розвитку готельного господарства 21 2.2. Аналіз організації обслуговування гостей в готельному комплексі «Оленка» 23 3. Перспективи розвитку ринку готельних послуг в Україні 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 40-42 Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.

Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства

Вступ 2 Розділ І. Поняття етики та культури обслуговування туристів на підприємстві готельного господарства 4 1.1. Етика обслуговування туристів 4 1.2. Культура обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 10 Розділ II. Оцінка культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 13 2.1. Особливості спілкування персоналу з туристами у готелі „Прем'єр Палац" 13 2.2. Якість обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства 17 2.3. Правила ведення телефонних розмов на підприємстві 26 Розділ III. Напрями підвищення культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 32 Висновок 37 Література 39

Особливості взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування в готельному комплексі “Братислава”

Вступ 3 1. Ефективність використання готельного господарства в Україні 5 2. Характеристика готелю 9 3. Організаційно-управлінська та економічна характеристика готельного комплексу “Братислава” 13 4. Аналіз стану особоливостей взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування готельного комплесу “Братіслава” 19 5. Кваліфікація обслуговуючого персоналу 27 Висновки та пропозиції 30 Список використаної літератури: 31

Організація обслуговування в готелях

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика готельних підприємств 7 2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13 2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13 2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17 3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21 4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26 Висновки 36 Список використаних джерел 41

Служби готельного підприємства як основа якісного сервісу (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 5 1.2. Побудова організаційної структури в готельному бізнесі, функції основних служб готельного підприємства 12 2. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 24 2.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи служби обслуговування туристів 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

Удосконалення дисципліни праці в підприємствах готельного господарства

ЗМІСТ Вступ 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 6 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ 29 4. ПРОБЛЕМИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 40 Висновки і пропозиції 46 Література 47 Додатки 48 Метою даної роботи є визначення стану та рівня розвитку організації обслуговування прийомів підприємств готельного господарства в цілому. Завданням даної роботи є дослідження рівня підтримки дисципліни праці, організації та контролю обслуговування туристів в готельному комплексі (на прикладі ГК "Турист"). Об’єктом дослідження є готельний комплекс "Турист". Предметом дослідження виступає організація та контроль обслуговування туристів в готельному комплексі "Турист". Хронологічними межами є 1995-2005 роки. Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші.

Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5 1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11 2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11 2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32 3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32 3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53