институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економ аналіз, фінанси підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2007 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Економ аналіз, фінанси підприємства

"Економаналіз діяльності туристичних підприємств" Варіант № 8 3
1. Організація, зміст та методика перспективного аналізу господарської діяльності туристичного підприємства. 3
2. Значення, задачі та джерела аналізу фінансового стану туристичного підприємства. 10
3. Задача. 16
Економаналіз діяльності туристичних підприємств.
Провести аналіз обіговості засобів туристичного підприємства.
Зробити висновки, (у ході аналізу використати дані підприємства на якому працює студент).
Фінанси підприємства 17
Задача 2. 19
Визначити дивідендну віддачу акції. Дані для розрахунку: За акціями AT виплачується дивіденд 5 грн. на одну акцію, 30.06. акція продавалась на фондовій біржі за ціною - 195 грн.; а 2.07. - 190грн.
Література. 21
Додатки 22-26

Cмотрите также:
Економ аналіз діяльності тур підприємств

1. Аналіз стану та руху основних фондів 2 2 Аналіз дебіторської заборгованості туристичного підприємства 8 Література 14

Економ аналіз діяльності туристичних підприємств

1. Аналіз виконання договірних зобов'язань 3 2. Аналіз фінансової стійкості туристичного підприємства. 9 Література. 22 Додатки 23-27 Робота з прикладами і розрахунками

ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗМІСТ Вступ 3 1. Фінанси підприємства та його фінансова діяльність 5 1.1. Організація фінансової роботи на підприємсмтві 5 1.2. Податкова система 19 1.3. Фінансовий контроль 23 2. Аналіз фінансового стану підприємства 31 2.1. Характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз економічних та фінансових результатів діяльності підприємства 36 2.3. Оцінка майна підприємства 39 2.4. Аналіз структури власних і залучених коштів 42 2.5. Склад і структура дебіторської та кредиторкою заборгованості 45 2.6. Аналіз фінансової стійкості підприємства 49 Висновки 53 Використана література 54

Теорія економ аналізу

1. Аналіз прибутку від реалізації товарної продукції (послуг) 2 2. Аналіз взаємозв'язку активу та пасиву балансу. Оцінка фінансової стійкості туристичного підприємства 7 Література 15 Додаток 1. Фінансова звітність підприємства сфери туризму 17

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Економ аналіз діяльності підприємств

1. Класифікація видів економічного аналізу. 3 2. Аналіз структури продукції харчового підприємства. 9 3. Порівняльний і факторний аналіз економічних показників за даними таблиці 15 1 Добова потужність підприємства, т 2,00 50,00 52,00 2 Коефіцієнт використання потужності 0,10 0,90 0,80 3 Число днів роботи за рік, діб 5,00 256,00 251,00 4 Об'єм продукції за рік, т 1078,40 11520,00 10441,60 Список літератури. 18 Додатки 19-33

Економ аналіз тур підприємств

1. Аналіз обсягу виробництва та виручки від реалізації продукції (послуг) на туристичному підприємстві 3 2. Аналіз платоспроможності туристичного підприємств 16 Задача. 21 Проаналізувати дебіторську заборгованість. Визначити склад та розміри дебіторської заборгованості. Зробити висновки. Література 23 Додаток 1 Баланс підприємства 25

Економ анализ Український автомобільний холдинг

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Характеристика статутної діяльності підприємства 5 РОЗДІЛ 2. Оцінка фінансових результатів діяльності підприємства 7 РОЗДІЛ 3. Аналіз обсягів випуску продукції і їх впливу на фінансові результати 12 РОЗДІЛ 4. Аналіз ефективності використання виробничих ресурсів 16 РОЗДІЛ 5. Оцінка фінансового стану підприємства 19 Висновок 23 Література 24

Фінанси підприємства матеріал

1. Рух грошових коштів на підприємстві. 2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства: зміст, завдання, методи. 3. Фінансова звітність підприємства: зміст і призначення 4. Аналіз фінансового стану підприємства

Кр економ підприємства

Зміст 1. Організаційно-економічні умови функціонування підприємства. Поняття економічного суверенітету, самоокупності, рентабельності самофінансування. 3 2. Механізм розподілу та використання прибутку підприємства. Системи та методи внутрішнього контролю за прибутком. 7 Список використаної літератури 11