институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг у комерційній діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2004 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг у комерційній діяльності

1. Приоритетні маркетингові цілі організацій на світових ринках 3
2. „Стратегічні вікна”, їх сутність і значення в управлінні маркетингом 8
3. Корпоративна стратегія 13
4. Матриця „товар-ринок”, „БКГ”, „Мак-Кінсі”. Вищеназвані матриці і
моделі застосовуються при розробці: 16
5. Сегментуйте ринок зубної пасти. Ваші дії в товарній інноваційній
політиці фірми – роздрібного торговця цього товару на Україні 17
Список літератури 18

Cмотрите также:
Сучасні проблеми прогнозування грошових потоків у комерційній діяльності

1. Характеристика грошових потоків та їх оцінка 4 2. Основні концепції щодо прогнозування грошових потоків у комерційній діяльності 6 3. Огляд методик, які застосовуються для оцінки грошових потоків 9 4. Проблеми та основні напрямки вдосконалення прогнозування грошових потоків у комерційній діяльності 12 Література 17

Характеристика вексельних операцій

1. Проблеми та перспективи застосування векселів у комерційній діяльності підприємств 3 2. Характеристика вексельних операцій що застосовуються в комерційній діяльності підприємств 6 3. Огляд оцінки ефективності вексельних операції 10 Список літератури: 15

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Конфлікти в комерційній організації та діяльність психолога з їх попередження

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМ ТА КОНФЛІКТІВ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ 7 1.1. Поняття конфліктів в психології 7 1.2. Фактори яки впливають на виявлення конфліктів 20 1.3. Передумови виникнення конфліктів в комерційній організації 34 Висновок до розділу 38 РОЗДІЛ ІІ 39 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ В КОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 39 2.1. Організація та проведення дослідження причин виникнення конфліктів в комерційній організації 39 2.2. Результати досліджень особливості конфліктів комерційної організації 52 Висновок до розділу 63 РОЗДІЛ ІІІ 64 ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ В КОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 64 Висновок до розділу 90 ВИСНОВОК 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94 ДОДАТКИ 102-113 В роботі перевірялась гіпотеза про те, що корекційно-профілактична діяльність практичного психолога, що застосовується в комерційній організації сприяє поліпшенню та розвитку гармонійних стосунків між працівниками. При проведенні дослідження застосовувались наступні методи: теоретичний аналіз літератури; спостереження; соціометрія; тестування

Особливості юридичної відповідальності за правопорушення в комерційній діяльності

Вступ. 3 Розділ 1. Цивільно-правова відповідальність в комерційній діяльності. 17 1.1 Поняття цивільно-правової відповідальності. 17 1.2. Функції цивільно-правової відповідальності. 21 1.3. Види цивільно-правової відповідальності. 24 1.4. Підстави (умови) цивільно-правової відповідальності. 35 1.5. Підстави звільнення від цивільно-правової відповідальності. 42 Розділ 2. Матеріально-правова відповідальність в комерційній діяльності. 44 2.1. Поняття матеріально-правової відповідальності. 44 2.2. Матеріальна відповідальність працівників. 44 2.2.1. Умови (підстави) матеріальної відповідальності працівників. 45 2.2.2. Види матеріальної відповідальності працівників. 48 2.2.3. Відшкодування шкоди заподіяної працівниками. 56 2.3. Матеріальна відповідальність власника підприємства як суб’єкти комерційної діяльності. 59 Розділ 3. Дисциплінарно-правова відповідальність в комерційній діяльності. 62 3.1. Поняття дисциплінарно-правової відповідальності. 62 3.2. Заходи дисциплінарного стягнення. 63 3.3. Строки накладання дисциплінарних стягнень. 65 3.4. Органи, правомочні застосовувати дисциплінарні стягнення. 66 3.5. Прядок застосування і зняття дисциплінарних стягнень. 66 Розділ 4. Адміністративно-правова відповідальність в комерційній діяльності. 68 4.1. Поняття адміністративно-правової відповідальності. 68 4.2. Ознаки адміністративно-правової відповідальності. 69 4.3. Види адміністративних стягнень. 73 4.5. Адміністративно-правова відповідальність за порушення порядку застосування електронних контрольно-касових апаратів (ЕККА) та касової дисципліни. 80 4.6. Адміністративно-правова відповідальність за порушення митної дисципліни. 83 4.7. Адміністративно-правова відповідальність за порушення антимонопольного законодавства та за недобросовісну конкуренцію. 88 4.8. Адміністративно-правова відповідальність за порушення порядку заняття торговельною діяльністю та законодавства про захист прав споживачів. 91 4.9. Адміністративно-правова відповідальність за порушення законодавства про працю та зайнятість населення. 94 Розділ 5. Кримінально-правова відповідальність в комерційній діяльності. 97 5.1. Поняття кримінально-правової відповідальності. 97 5.2. Кримінально-правова відповідальність за злочини проти держави. 98 5.3. Кримінально-правова відповідальність за господарські злочини. 100 Висновки та пропозиції. 117 Список літературних джерел. 125

Реклама в комерційній діяльності торгового підприємства (на прикладі книжкового магазину «Знання»)

ВСТУП 3 1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 5 1.1 Значення рекламної діяльності в комерційній діяльності торгівельного підприємства на сучасному етапі 5 1.2 Характеристика книжкового магазину «Знання» 13 1.3 Формування рекламної кампанії ТОВ «Книжковий магазин «Знання» 17 1.4 Засоби реклами в приміщенні магазину, ефективність її використання 25 1.5 Позамагазинні засоби реклами ТОВ «Знання» 27 1.6 Характеристика вітрин, їх оформлення і ефективність використання 29 1.7 Використання виставок та ярмарок у формуванні іміджу книжкового магазину 35 2 ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 39 2.1 Висновки 39 2.2 Пропозиції 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 Додатки 42

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства 3. Аналіз конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Основи комерційної діяльності

1. Розкрийте поняття етики у комерційній діяльності 3 2. Наведіть класифікацію суб’єктів комерційної діяльності, охарактеризуйте основні їх види. 7 3. Охарактеризуйте методи закупівлі товарів 14 Перелік використаної літератури 18

Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Методи маркетингу 7 1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7 2.2. Метод орієнтації на споживача 10 Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14 2.1. Інтегрований маркетинг 14 2.2. Як керувати маркетингом 16 2.3. Маркетинг відкритих систем 19 Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23 3.1.Вертикальний маркетинг 23 3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25 3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства

ВСТУП 3 1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5 1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9 1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13 2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 2.1 Побудова організації структури маркетингу на підприємстві 16 2.2 Розробка комплексу маркетингу та його вплив на господарську діяльність підприємства 24 2.3 Оцінка ефективності маркетингових програм 26 3 ПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 33 3.1 Зарубіжний досвід використання маркетингу в господарській діяльності підприємства 33 3.2 Шляхи вдосконалення використання маркетингу в діяльності підприємств 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 45