институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бенчмаркетинг в управління каналами розподілу на прикладі туристичного або готельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 56 | Год: 2007 | Размер: 141 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Бенчмаркетинг в управління каналами розподілу на прикладі туристичного або готельного підприємства

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи бенчмаркінгу в системі управління підприємства 6
1.1. Організація стратегії управління на підприємствах 6
1.2. Сутність бенчмаркінгу в системі стратегічного управління підприємства 10
1.3. Оцінка конкурентоспроможності фірми на основі методу бенчмаркінгу 13
Розділ 2. Аналітичні підходи бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 18
2.1. Характеристика діяльності ТОВ „Візит-Тур” 18
2.2. Оцінка основних показників діяльності ТОВ „Візит-Тур” 23
2.3. Особливості бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 30
Розділ 3. Напрямки удосконалення бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 43
3.1. Обґрунтування вибору стратегії діяльності ТОВ „Візит-Тур” 43
3.2. Визначення стратегічних альтернатив підвищення конкурентоспроможності ТОВ „Візит-Тур” 47
3.3. Оцінка ефективності пропонованих заходів 49
Висновки 51
Список використаних джерел 55

Метою дослідження є наукове обґрунтування нових концептуальних засад бенчмаркінгу в системі управління підприємством.
Предметом дослідження є бенчмаркінг в системі управління підприємством.
Об’єктом дослідження виступає ТОВ „Візит-Тур”.
Теоретичною та методологічною основою досліджень є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем маркетингових досліджень підприємств; методичні і нормативні матеріали практичного характеру, які торкаються певних складових маркетингових досліджень. У дослідженні використані методи економічного аналізу, групувань, статистичні, порівняльного аналізу, метод експертних оцінок, метод сценаріїв та елементи імітаційного моделювання.
Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків і списку використаних джерел.
Cмотрите также:
Оцінювання ефективності каналів розподілу та критерії їх вибору

Вступ 3 1. Характеристики каналів розподілу 4 2. Управління каналами розподілу 8 3. Ефективність каналів розподілу та стратегії охоплення ринку 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Канали розподілу та їх ефективність

Зміст Вступ……………………………………………………………………… 2 стр. 1. Канали розподілу…………………………………………3 стр. 2. Функції каналів розподілу………………………………………..6 стр. 3. Характеристики каналів розподілу…………………………….7 стр. 4. Прямі і непрямі канали розподілу………………………………14 стр. 5. Вертикальні системи збуту………………………………………15 стр. 6. Електронні канали розподілу……………………………………20 стр. 7. Управління каналами…………………………………………….21 стр. 8. Ефективність стратегії охоплення ринку……………………….22 стр. Висновки…………………………………………………………………...25 стр. Використана література………………………………………………….26 стр.

Роль управління каналами збуту у процесі формування комплексу маркетингу

ВСТУП .................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ...................................................................................................5 1.1. Сутність та характеристика особливостей збутової діяльності підприємства ...................................................................................................................................6 1.2. Функціонування каналів розподілу підприємства як елементів його збутової діяльності .......................................................................................................... 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВ “ЄВРОПА” ЗА 2008-2010 РОКИ .......................................... 14 2.1. Оцінка збутової діяльності ресторанного підприємства “Європа” ……..... 14 2.2. Планування каналів розподілу збуту у процесі формування комплексу маркетингу та аналіз показників збутової діяльності ресторану “Європа” за 2008-2010 роки ............................................................................ 20 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ КАНАЛІВ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЄВРОПА" ……………........... 23 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...................................................... 29 ДОДАТКИ………………………………………………………….……………..33

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7 1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20 2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 Додатки 52-58 бакалавр

Контрольна робота з логістики в туризмі

ЗМІСТ 1. Постачальницька логістика підприємств готельного господарства 3 2. Операційний менеджмент туристичного підприємства 10 3. Побудова структурних схем каналів розподілу туристичного продукту 16 Література 20

Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11 1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40 2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50 3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50 3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72-78

Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)

Вступ 3 1. Поняття управління персоналом 5 1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5 1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9 1.3. Конфлікт та стрес 13 2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 40

Міжнародні канали розподілення. Вибір та оптимізація каналів збуту продукції (на прикладі Асоціації підприємств „Асоціація консалтингових фірм”)

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Збут в системі маркетингу 6 1.2. Елементи системи розподілу продукції 14 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ "АСОЦІАЦІЯ КОНСАЛТИНГОВИХ ФІРМ" 22 2.1. Загальна характеристика підприємства та організація маркетингової діяльності на підприємстві 22 2.2. Аналіз діяльності каналів розподілу послуг підприємства 33 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА 35 3.1. Характеристика міжнародного ринку маркетингових послуг 35 3.2. Шляхи оптимізації міжнародних каналів розподілу 44 ВИСНОВОК 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55-60 Метою даного дослідження є удосконалення міжнародних каналів розподілу продукції (послуг) підприємства. Для досягнення такої мети потрібно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних аспектів управління системою розподілу на підприємстві; - аналіз різних видів каналів розподілу; - аналіз діяльності, пов’язаної з розподілом продукції на прикладі підприємства; - розробка шляхів удосконалення діяльності підприємства щодо міжнародних каналів розподілу. Предметом є відносини, які склалися між підприємством та іншими учасниками ринку з приводу збуту послуг підприємства. Об’єктом дослідження є діяльність підприємства „Асоціація консалтингових фірм”, спрямована на розповсюдження та збут сласної продукції. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. Перший розділ присвячених теоретичному дослідженню обраної проблеми. В другому розділі проведено аналіз діяльності підприємства та аналіз ефективності каналів розподілу послуг підприємства. В третьому розділі надано рекомендації щодо удосконалення міжнародних каналів розподілу послуг підприємства. Під час написання було використано наукові роботи таких вчених як Гаркавенко С.С., Зозульок О.В., Наумов М.В., Старостіна А.О. та інші, а також статистичний матеріал підприємства

Менеджмент підприємств готельного та туристичного комплексу

Вступ 3 1. Проаналізуйте функції планування й організації управління на підприємствах готельного та туристичного комплексу. 4 2.Опишіть загальні принципи менеджменту на підприємствах готельного та туристичного комплексу. Наведіть конкретні приклади. 10 3. Розробіть схему реалізації процесу контролю у вашій організації. Опишіть ситуацію, коли контроль негативно впливає на персонал. 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Удосконалення процесів розподілу прибутку в готельному підприємстві

ВСТУП 2 І. Поняття і види прибутку 4 1.1. Формування прибутку підприємства 4 1.2. Розподіл і використання прибутку 12 ІІ. Аналіз формування і розподілу прибутку в готельному комплексі “Національний” 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Національний” 15 2.2. Аналіз прибутку на прикладі готельного комплексу “Національний” 17 ІІІ. Оптимізація грошових потоків 22 3.1. Визначення точки беззбитковості 22 3.2. Удосконалення процесів розподілу прибутку на підприємстві 23 Висновки 30 Список використаної літератури 33 Додатки 36