институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные технологии | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2007 | Размер: 70 кб. | Стоимость: 115 грн. | Смотреть | Купить

Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності

Вступ 3
1. Інтернет як феномен кінця ХХ ст. 6
1.1. Основні відомості про всесвітню мережу 6
1.2. Інтернет – нові можливості для бібліотечних технологій 8
1.3. Напрями застосування Інтернет-технологій у науковій діяльності 10
2. Інтернет-технології в діяльності українських науковців 16
2.1. Технологія пошуку наукової інформації у Інтернет 16
2.2. Інтернет-технології для задоволення інформаційних потреб науковців і фахівців 22
3. Інтернет-технології в діяльності українських науковців : підсумки і перспективи 32
3.1. Роль Інтернет у вищій освіті 32
3.2. Концепція системи реферування української наукової літератури 37
Висновки 49
Література 52-54
Cмотрите также:
Використання Інтернет-технологій в архівній справі

СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 3 ВСТУП 4 Розділ 1. Проблеми використання Інтернет-технологій в архівній справі 6 1.1. Аналіз огляду джерел за темою дослідження 6 1.2. Архівознавчі аспекти інформатизації 19 Розділ 2. Аналіз та перспективи використання Інтернет-технологій в архівній справі 25 2.1. Архівознавчий аналіз інформаційних архівних ресурсів на прикладі порталу „Архіви України” 25 2.2. Основні перспективи розвитку Інтернет-технологій в архівній справі 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт

Вступ 6 Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8 1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8 1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11 1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16 1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21 1.5 Висновки по першому розділу 30 Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32 2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32 2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37 2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42 2.3.1Складання маркетинг-плану 42 2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48 2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50 2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52 2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58 2.6 Висновки по другому розділу 63 Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65 3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65 3.2 Бізнес-модель 66 3.3 Конкуренти 71 3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72 3.5 Стратегія і тактика 73 3.6 Висновки по третьому розділу 74 Висновки 75 Список літератури 77 Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79 Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80 Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81

Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”

Вступ 6 Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8 1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8 1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11 1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16 1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21 1.5 Висновки по першому розділу 30 Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32 2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32 2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37 2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42 2.3.1Складання маркетинг-плану 42 2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48 2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50 2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52 2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58 2.6 Висновки по другому розділу 63 Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65 3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65 3.2 Бізнес-модель 66 3.3 Конкуренти 71 3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72 3.5 Стратегія і тактика 73 3.6 Висновки по третьому розділу 74 Висновки 75 Список літератури 77 Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79 Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80 Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81

Маркетингова діяльність у мережі Інтернет

Вступ 3 1. Вплив інтернет –технологій на маркетингову дяльність підприємства 3 2. Електрона комерція, як сучасний різновид товарного ринку 8 3. Брендінг та інтернет 19 4. Інтернет-реклама як інструмент сучасного маркетингу 26 Висновок 29 Список літератури 31

"Доступ до ресурсів „Інтернет"" як інформаційний сервіс"

Вступ 2 1. Поняття про ресурси Інтернет 3 2. Загальна характеристика використання Інтернет у бібліотечних установах 5 3. Інтернет-центр – складова інформаційних ресурсів бібліотеки (досвід Тернопільської обласної бібліотеки для молоді) 12 4. Технічні аспекти використання мережі Інтернет у бібліотечній справі 18 Висновки 28 Література 30

Управління рекламною діяльністю

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю 6 1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності за умов вітчизняного ринку 6 1.2. Основні засоби реклами та специфіка їх використання 16 1.3. Особливості застосування Інтернет-технологій в рекламній діяльності 20 1.4. Методологічні аспекти організації ефективного рекламного менеджменту 33 Розділ 2. Управління рекламною діяльністю в "..." 38 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика організації 38 2.2. Аналіз рекламних стратегій "..." 41 2.3. Аналіз системи організації та управління рекламою в організації 50 Розділ 3. Інтернет-технології як одна із складових підвищення ефективності рекламної діяльності "..." 65 3.1. Обґрунтування доцільності використання можливостей мережі Інтернет в рекламній діяльності "..." 65 3.2. Розробка програми Інтернет-реклами в "..." 76 3.3. Прогноз ефективності запропонованих заходів 80 Висновки 82 Література 84 Додаток А. Кодекс "..." 88 Додаток Б. Статут "..." 91 Додаток В. Головна сторінка офіційного сайту "..." 100 Додаток Г. Каталог елітних рекламних площадок України 102

Оптимізація використання інформаційних технологій в професійній діяльності викладачів ПТУ

Вступ 3 1. Історико-методологічні аспекти дослідження 6 1.1. Поняття «інформаційні технології» 6 1.2. Історичний аналіз 13 1.3. Методологія наукових досліджень 16 2. Теоретичний аналіз 25 2.1. Сутність і специфіка управління навчальним закладом та ПТУ 25 2.2. Сфери застосування інформаційних технологій в ПТУ 32 2.3. Використання інформаційних технологій в ПТУ 34 3. Практична частина 38 3.1. Проблеми та недоліки використання інформаційних технологій в професійній діяльності викладачів ПТУ 38 3.2. Рекомендації щодо вирішення проблем впровадження інформаційних технологій 39 3.3. Впровадження комп’ютера в діяльність викладачів ПТУ 42 Висновок 48 Література 50

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови на початковому рівні.

ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І МІСЦЕ ТА РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ НАВАЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ……………………………………………6 2.1 Інформаційно-комунікаційні технології в освіті 6 2.2 Етапи запровадження ІКТ на шляху руху в інформаційне суспільство 9 2.3 Системні основи інтеграції інформаціійно-комунікаційних технологій та освітніх технологій 12 2.4 Електронні засоби навчання та комп‘ютерні презентації як засіб мотивації та підвищення ефективності навчання іноземним мовам 14 2.5 Дидактична концепція навчання на основі комп‘ютерних технологій 17 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КОМП‘ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ………………………………………………………………………………25 2.1 Інтернет на уроках англійської мови 25 2.2 Використання інформаційно-комунікаційних технологій в молодшій школі на уроках англійської мови 26 2.3 Види вправ на основі електроних ресурсів для використання на початковому етапі навчання англійській мові 29 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………….35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………….37

Інтернет технології у професійній роботі менеджера

Вступ 3 1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій 4 2. Інтернет як засіб реклами 6 3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку 11 4. Інтернет як засіб електронної комерції 13 5. Інтернет-магазини 19 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Використання сучасних методiв та iнструментарiю мiжнародного менеджменту на підприємстві за умов глобалiзацiї бiзнесу

1. Вступ………………………………………………………………………3 2.1. Загальна характеристика діяльності компанії “SONY”…….…………4 2.2. Новітні технологічні досягнення компанії “SONY”. Характеристика асортименту продукції……………………………….8 2.3. Мистецтво управління корпорацією. Секрети успіху………………..11 2.4. Маркетингова політика компанії “SONY”……………………………15 2.5. Стратегія менеджменту компанії. Принцип глобалізації діяльності..17 2.6. Місце компанії “SONY” в світовій економіці. Експортна політика фірми…………………………………………………………..19 2.7. Останні події. Нагородження компанії премією Еммі………………..21 2.8. Останні події, що підкреслюють тенденцію “SONY” до використання сучасних технологій. Використання інтернет-технологій. Відкриття представництва і в українському Інтернеті………………………………..…………………………………23 3. Основнi висновки та рекомендації……………………………………...25 4. Список використаної лiтератури………………………………………..26 5. Додаток 1. Обсяги продаж корпорацією «SONY» за географічними регіонами