институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Художньо-естетичні течії європейської культури 19 ст.

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2007 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Художньо-естетичні течії європейської культури 19 ст.

1. Новий соціальний і духовний досвід та його породження — індивідуалістична культура 3
2. Формування історичного погляду на особу і зумовленого ним художнього методу реалізму 9
3. Філософський песимізм і волюнтаризм 14
та творчість імпресіоністів і постімпресіоністів 14
Література 20

Cмотрите также:
Контрольна з культурології

10. Гуманістичний зміст онтологічного розуміння культури 3 20. Вплив культури Месопотамії, Давнього Єгипту, Давньої Палестини, Давньої Індії та Китаю на культуру людства 4 30. Світоглядні принципи античності та європейська культура 7 40. Середньовічна культура як синтез пізно античної, християнської та варварської традицій 9 50. Утилітаризм та експериментальна наука в культурі ХІХ ст. 11 60. Характерні риси і особливості духовної культури Київської Русі 13 70. Ідейні та художньо-естетичні течії в українській культурі в період “політичної відлиги” (1956-1961 рр.) 15 80. Постмодерн – поворотний епізод в історії культури Заходу 16 Література 18

Європейська культура ХIХ ст

План 1. Історичні умови формування та характерні риси європейської культури ХIХ ст. 3 2. Основні художні течії культури ХIХ сторіччя; класицизм, романтизм, реалізм 4 3. Європейська культура кінця ХIХ – початку ХХ сторіччя; натуралізм, імпресіонізм, символізм 10 Література 15

Філософські течії та напрямки ХХ ст

План Вступ 3 1. Філософські течії та напрямки ХХ ст. 4 1.1. Філософія прагматизму 4 1.2. Феноменологічна філософія 6 1.3. Філософія екзистенціалізму 8 1.4. Філософська антропологія (філософія людини) 14 1.5. Релігійна філософія XX ст. 17 1.6. Позитивізм. Неопозитивізм. Постпозитивізм 20 1.7. Структуралізм і постструктуралізм 23 2. Нові філософські течії в світлі освітніх педагогік 26 2.1. Проблема знання, мови, розуміння у філософії XX ст. 26 2.2. Провідні тенденції розвитку світової філософії на межі тисячоліть 37 2.3. Болонський процес. Його значення для європейської системи освіти 40 Висновок 46 Список використаної літератури 48

Естетичні аспекти комплексного підходу до художньої культури

стр. Вступ 3 1. Поняття естетичної культури особистості 4 2. Поняття художньої культури особистості 7 3. Елементи художньої культури 10 Висновки 12 Література 13

Лексичні діалектизми у творчості О.Довженка

Вступ 3 1. Діалектні джерела літературної мови 5 2. Поняття про місцеві територіальні діалекти 11 3. Діалектизми у творах О.Довженка 17 4. Художньо-естетичні функції діалектизмів у творах О.Довженка 21 Висновки 29 Список використаних джерел 30

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ЗОШ 6 1.1 Сутність, мета, завдання художньо-творчої діяльності на уроках образотворчого мистецтва 6 1.2 Специфіка організації творчої діяльності учнів в ЗОШ 8 РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 12 (НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ) 12 2.1. Організаційно-педагогічні особливості здійснення образотворчої діяльності в системі позашкільної освіти 12 2.2. Характеристика різновидів художньо-творчої роботи в позашкільних закладах художньо-естетичного напрямку 14 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 32

Українська народна і професійна музика в історії культури. Основні художні течії ХІХ ст., класицизм, романтизм, реалізм

1. Українська народна і професійна музика в історії культури 3 2. Основні художні течії ХІХ ст., класицизм, романтизм, реалізм 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15

Українська народна і професійна музика в історії культури. Основні художні течії ХІХ ст., класицизм, романтизм, реалізм

1. Українська народна і професійна музика в історії культури 3 2. Основні художні течії ХІХ ст., класицизм, романтизм, реалізм 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15

Значення Болонського процесу для європейської системи освіти

Зміст Зміст 2 Вступ 3 1. Нові філософські течії в світлі освітніх педагогік 4 1.1. Проблема знання, мови, розуміння у філософії XX ст. 4 1.2. Провідні тенденції розвитку світової філософії на межі тисячоліть 15 2. Філософські аспекти сучасної педагогіки 18 2.1. Болонський процес як філософський аспект сучасної педагогіки 18 2.2. Значення Болонського процесу для європейської системи освіти 21 Висновок 25 Список використаної літератури 26

Історична динаміка виховних функцій мистецтва

Зміст Вступ……………………………………………………………….….……3 I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації дійсного…………………………………………………………..….5 1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5 1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8 II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13 2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13 2.2. Художньо-естетична інформація як засіб виховання учнівської молоді………………………….……19 2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами…………………….….…..22 2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25 Висновок……………………………………………………………......…31 Література………………………………………………………….….…..33