институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 89 | Год: 2007 | Размер: 277 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 6
1.1. Конкуренція в бізнесі та базові конкурентні стратегії 6
1.2. Сутність стратегії диференціації 15
1.3. Особливості розробки конкурентної стратегії на основі диференціації продукту 22
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз практичної реалізації стратегії диференціації продукту на базовому під-ві 30
2.1. Стратегічний аналіз конкурентного середовища підприємства 30
2.2. Формування стратегії диференціації на підприємстві 36
2.3. Реалізація стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 45
РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи удосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на базовому підприємстві (ВАТ) 52
3.1. Основні напрямки вдосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на підприємстві 52
3.2. Впровадження комунікативних прийомів диференціації бренду 60
3.3. Управління стратегією для втримання конкурентних переваг 66
ВИСНОВКИ 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77
ДОДАТКИ 83-89
Реферат
Роздатковий матеріал
Доклад

Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади формування конкурентної стратегії підприємства.
Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації конкурентної стратегії диференціації підприємства ВАТ.
Мета і завдання дипломної роботи. Мета дипломного дослідження полягає у науково-теоретичному обґрунтуванні, уточненні наукових положень та розробці методичних рекомендацій і практичних пропозицій щодо формування й реалізації стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту.

Cмотрите также:
Стратегія досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту

План Вступ. 3 1. Загальна характеристика стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 4 2. Переваги й недоліки стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 8 Висновок. 12 Використана література. 13

Розвиток національних конкурентних переваг економіки України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.1. Сутність та поняття порівняльних переваг 6 1.2. Поняття конкурентних переваг та їх зв’язок з порівняльними перевагами 9 1.3. Види конкурентних переваг 12 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 18 2.1. Методологічні основи оцінки конкурентних переваг національної економіки 18 2.2. Основні показники конкурентоспроможності національної економіки 22 2.3. Основні заходи зі стимулювання розвитку конкурентних переваг 25 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 31 3.1. Основні джерела конкурентних переваг економіки України 31 3.2. Перспективи розвитку конкурентних переваг економіки України 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46

стратегія підприємства

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Еволюція розуміння поняття стратегія 3 2. Формування загальнокорпоративних стратегій 6 3. Основні напрями досягнення конкурентних переваг 8 4. Прогнозування та його методи в стратегічному аналізі 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 Скласти термінологічний словник по наступним позиціям : стратегія підприємства, політика підприємства, тактика, стратегічне управління, стратегічне планування, стратегічний аналіз, стратегічний план, стратегічна зона господарювання, стратегічні бізнес-одиниці, стратегічні господарюючі центри, загально корпоративна стратегія, ділова стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія диференціації, стратегія вертикальної інтеграції, стратегія горизонтальної інтеграції, синергетичний ефект, стратегічні управлінські рішення, місія, цілі підприємства. Визначення оформлені у вигляді наступної таблиці. ЛІТЕРАТУРА 21

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16

КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ 6 1.1. ТЕОРІЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.2. ТЕОРІЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 15 1.3. СПІЛЬНІ І ВІДМІННІ РИСИ КОНКУРЕНТНИХ І ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕРЕВАГ 18 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 21 2.1. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕОРІЇ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 21 2.2. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ 23 2.3. ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 27 РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНИ 33 3.1. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНИ 33 3.2. ПЕРСПЕКТИВИ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ 38 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46

Конкурентні переваги та шляхи зміцнення їх на промислових ринках

1.Природа конкурентних переваг 3 2.Типові шляхи зміцнення конкурентних переваг на певних галузях 8 3.Коротка характеристика підприємства 15 1.Повна назва підприємства та його місцезнаходження 15 2.Організаційно-правова форма та цілі діяльності 15 3.Структура власності 15 4.Коротка історія підприємства 16 5.Різновиди діяльності підприємства 16 6.Загальний перелік галузевих ринків 17 7.Продукти підприємства, їх характеристика 17 8.Рівень диференціації продукту та відмінності від товарів-замінників 18 9.Виробничий процес на підприємстві 18 10.Характеристика техніко-технологічної бази 18 11. Структура підприємства 19 12. Рівень корпоративної культури 20 13. Система узагальнюючих показників 20 14. Характеристика персоналу підприємства 21 15. Система фінансово-економічних показників діяльності підприємства 21 16. Рекомендації зміцнення конкурентних переваг 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування

Вступ. 3 1. Фактори, що впливають на визначення глобальної стратегії 3 2. Глобальні конкурентні стратегії 6 2.1. Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 7 2.2.Стратегія диференціації 9 2.3.Стратегія фокусування 12 2.4. Стратегія інновацій. 14 2.5. Стратегія оперативного реагування. 17 Висновки. 18 Література. 20

Конкурентні переваги та шляхи зміцнення їх на промислових + доповідь

ВСТУП 3 1.Природа конкурентних переваг 5 2.Типові шляхи зміцнення конкурентних переваг на певних галузях 10 3.Коротка характеристика підприємства 16 1.Повна назва підприємства та його місцезнаходження 16 2.Організаційно-правова форма та цілі діяльності 16 3.Структура власності 16 4.Коротка історія підприємства 17 5.Різновиди діяльності підприємства 17 6.Загальний перелік галузевих ринків 17 7.Продукти підприємства, їх характеристика 18 8.Рівень диференціації продукту та відмінності від товарів-замінників 19 9.Виробничий процес на підприємстві 19 10.Характеристика техніко-технологічної бази 19 11. Структура підприємства 20 12. Рівень корпоративної культури 20 13. Система узагальнюючих показників 21 14. Характеристика персоналу підприємства 22 15. Система фінансово-економічних показників діяльності підприємства 22 16. Рекомендації зміцнення конкурентних переваг 23 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Формування конкурентних переваг підприємства.

Формування конкурентних переваг підприємства. 1 2. Загальна економічна характеристика ТОВ "..." 2 Здійснимо економічну характеристику ТОВ "...". 3 3. Ідентифікація та визначення напрямків формування конкурентних переваг ТОВ "..." 15 Таблиця 3.1 16 Визначення рівня конкурентних переваг ТОВ «... 16 Конкурент 16 Аудиторська фірма «...» 16 Якість 16 Параметри 16 Розмір ціни 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 ДОДАТКИ 26