институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічний маркетинг контрольна

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 183 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічний маркетинг контрольна

Вступ 3
Розділ 1. Поняття господарського портфелю організації. 4
Розділ 2. Стратегія розвитку господарського портфелю фірми. Матриця "Бостон консалтинг груп" та Матриця Мак-Кінзі. 6
Висновок 12
Список використаної літератури 13
Cмотрите также:
Промисловий маркетинг (вар. 10)

Зміст Вступ 3 1. Стратегічний маркетинг на ринку засобів виробництва 4 2. Чи є особистий продаж найефективнішим засобом просування товарів у промисловому маркетингу? Які особливості притаманні тільки цьому засобу просування? 10 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Стратегічний маркетинг

1. Розрахунок потреби підприємства у сировині, матеріалах, тарі, паливі 3 2. Визначення запасів матеріальних ресурсів. 8 Література 17

Контрольна робота на тему «Маркетинг у видавництві»

.Маркетинг у видавництві. Сегментація і позиціювання......3 Література....................................................................................

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC

Вступ 1.Стратегічний аналіз компанії 1.1. Цілі маркетингових досліджень 1.2. Сегментація продукції компанії 1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC. 1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії 2. Формування стратегії компанії UMC: 2.1 Аналіз господарського портфеля. 2.2 Стратегічний управлінський облік компанії 2.3 Управління стратегічними змінами в компанії Висновки. Використана література.

Стратегія диверсифікації, фокусування, швидкого реагування, вичікування та можливість їх використання підприємствами України

Вступ 3 1. Стратегія диверсифікації 4 2. Стратегія фокусування 9 3. Стратегія вичікування і швидкого реагування 12 Висновок 14 Список використаної літератури 15 Список використаної літератури: 1.Боумен К. Основы стратегического менеджмента. – М., 1996. 2.Дуган Л. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє. - Чернівці, 2001. 3.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К., 1998. 4.Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М., 1994. 5.Милнер Б. З. Теория организации. – М., 1999. 6.Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К., 2001. 7.Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. – К. – 1998. 8.Шершньова З.Е. Стратегічне управління. – К. – 2004.

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243 2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281 4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127 5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Контрольна Стратегічний менеджмент

1. Вибір стратегії розвитку 3 2. Оцінка привабливості СЗГ 7 3. Стратегія створення нового продукту (послуги) 10 Література 17

Стратегічний менеджмент контрольна

1. ЗАЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ 3 2. ФАКТОРИ РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ 8 3. АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ ВИРОБНИЦТВА 13 ЛІТЕРАТУРА 18