институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи і моделі прийняття рішень

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 76 кб. | Стоимость: 195 грн. | Смотреть | Купить

Методи і моделі прийняття рішень

Сутність неграфічного аналізу беззбитковості при просуванні продукції на ринок. 5
1. Сутність аналізу ринку товару 5
2. Особливості неграфічного проведення аналізу беззбитковості 9
2.1. Змінні витрати 9
2.2. Підготовка накладних витрат до аналізу 9
2.3. Розділення змішаних витрат на змінні та постійні 10
2.3.Розрахунок змінних накладних витрат на одиницю продукції 14
2.4.Рознесення постійних витрат за видами продукції 14
2. Завдання підсумкового модульного контролю 16
Завдання 1. Роздрібний торговець взуттям приготував прогноз діяльності свого магазину на наступний рік: 16
Кількість пар взуття на продаж 24 000 16
Середня ціна реалізації однієї пари. грн. 80 16
Середня собівартість однієї пари, грн. 50 16
Витрати на обслуговуючий персонал, грн. 180 000 16
Загальні витрати на утримання офісу, грн. 300 000 16
Необхідно: 16
Прийняти рішення про рівень беззбитковості та прийнятний діапазон захисту безпеки діяльності. 16
Завдання 2. Фірма виробляє продукцію трьох видів. В таблиці приведений кошторис на наступний рік. Постійні витрати розподіляються пропорційно заробітній платі основних виробничих робітників. Передбачається, що виріб В буде знято з виробництва. 19
Таблиця 1 19
Кошторис фірми на наступний рік (в гривнях) 19
Необхідно: Прийняти рішення про доцільність зняття з виробництва виробу В. 19
Завдання 3. Компанія має в експлуатації всього один автомобіль і підготувала прогноз на наступний рік (в грн.): 23
Корисний пробіг відповідно до оцінки, км 30000 23
Сукупний дохід, грн. 30000 23
Сукупні витрати на заробітну плату, грн. 10000 23
Сукупні витрати в зв'язку з простоем, грн. 6000 23
Сукупні експлуатаційні витрати, грн. 12000 23
Експлуатаційні витрати знаходяться в прямій залежності від корисного пробігу. 23
Необхідно: А. Прийняти рішення про беззбиткову дальність пробігу автомобіля 23
В. Прийняти рішення про ціну перевезень при збільшенні пробігу до 40000 км. яка не буде збитковою. 23
Завдання 4. Магазин, який продає 25000 пар взуття за рік, має такі дані в (грн.): Ціна реалізації пари взуття 80 24
Закупівельна ціна за пару взуття 50 24
Сукупні постійні витрати за рік: 24
Заробітна плата 200 000 24
Реклама 80 000 24
Інші постійні витрати 200 000 24
Необхідно: 24
А. прийняти рішення про необхідний обсяг реалізації для отримання прибутку у розмірі 20 000 грн. 24
Б. Прийняти рішення про проведення рекламної кампанії у розмірі 40 000 грн. при збільшенні ціни на 12%. 24
Завдання 5. Компанія виробляє тільки один вид виробу. По річному кошторису визначено (в грн.): 25
Ціна реалізації одиниці продукції 25 25
Змінні витрати на одиницю продукції 8 25
Сукупні постійні витрати 210 000 25
Кошторисний прибуток 300 000 25
Рівень прибутку вважається неприйнятним, тому є альтернативні пропозиції: 25
Пропозиції Результат 25
Зменшити ціну Збільшити обсяг 25
реалізації на 10% реалізації на 6% 25
Підвищити ціну Зменшити обсяг 25
реалізації на 8% реалізації на 4% 25
Необхідно: Прийняти рішення про доцільність пропозицій. 25
Завдання 6. Компанія виробляє чотири види виробів. За останній звітний період подана така інформація: 26
Сукупні постійні витрати складають 60 000 гри. 26
Необхідно. 26
Відомо, що за звітний період було реалізовано 5000 одиниць виробів S На майбутній період менеджерами запропоновані деякі удосконалення, які збільшать змінні витрати на 4 грн. на одиницю продукції S, але ціну реалізації можна збільшити до 10 грн. на одиницю продукції S. У відповідності до прогнозу, 3000 од. можна реалізувати в наступному звітному періоді. Сукупні постійні витрати компанії на весь обсяг діяльності не змінились би. Дайте ваші рекомендації стосовно цих пропозицій щодо вдосконалення продукту S. 26
Завдання 7. Компанія виробляє продукцію двох видів. Кошторис па наступний рік передбачає (в грн..: 28
Виріб X Виріб У 28
Ціна реалізації 6 12 28
Змінні витрати 2 4 28
Валовий прибуток 4 8 28
Постійні витрати 100000 200000 28
Кількість реалізованої продукції, од. 70000 30000 28
Необхідно 28
Знайти точки беззбитковості для кожного виробу і компанії у цілому. Прийміть рішення про доцільний обсяг діяльності компанії. 28
Завдання 8. Компанія виробляє один вид продукції, обсяг реалізації якого за рік планується в кількості 20 000 одиниць по продажній ціні 15 грн. Кошторисні показники компанії (у грн.): 29
Змінні витрати на одиницю: 29
Основні матеріали 2.00 29
Заробітна плата 1,90 29
Накладні витрати 0.50 29
Постійні накладні витрати за рік 100000 29
Компанія сплачує комісійні в розмірі 14% від продажної ціни. 29
Потенційний покупець запропонував разове додаткове замовлення на 1000 одиниць продукції по ціні 9 грн. за одиницю. 29
Необхідно 29
Прийняти рішення щодо доцільності пропозиції. 29
Завдання 9. Компанія з обмеженою відповідальністю "Атон" веде роздрібну торгівлю електротоварами. Одним із видів продукції є калькулятори. Попит на них складає 25 калькуляторів у тиждень, при чому величина попиту рівномірно розподіляється протягом тижня. Компанія закуповує їх по 35 гривень за одиницю. Вартість виконання одного замовлення складає 60 грн., а витрати на зберігання - 2 грн. за одиницю середнього розміру запасу протягом року плюс 15% середньорічної вартості запасів. Припускається, що рік складається із 50 тижнів. 31
Необхідно: 31
Адміністрація "Атона" замовляє калькулятори партіями в 300 одиниць. Якою буде величина економії, якщо буде прийняте рішення щодо подання замовлень у відповідності до оптимального розміру? 31
Завдання 10. Обсяг продажу демонстраційного залу автомобілів дорівнює 200 34
автомашин за рік. Вартість подачі кожного замовлення складає 2000 грн., а витрати на зберігання —30% середньорічної вартості запасів. Якщо розмір замовлення менше, ніж 50 автомобілів, ціна закупівлі одного автомобіля складає 120 000 грн. Для замовлень, розмір яких коливається від 50 до 99 автомашин, надасться знижка на закупівельну ціну в розмірі 1,5%, за замовленням, розмір яких дорівнює 100 і більше автомобілів, відповідає знижка, яка дорівнює 3%. 34
Необхідно: Прийняти рішення щодо використання запропонованих знижок. 34
Література. 36-37
Cмотрите также:
Методи і моделі прийняття управлінських рішень

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 4 1.1. Рішення в менеджменті. Основні теорії прийняття рішень 4 1.2. Процес прийняття управлінських рішень 9 1.3. Методи творчого пошуку альтернатив 14 Висновок 16 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА МАТЕРІАЛАХ СПД „Назва”) 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Модель прийняття та виконання рішень на підприємстві 23 2.3. Напрямки вдосконалення прийняття рішень на підприємстві 25 Висновок 29 ЛІТЕРАТУРА 30 ДОДАТКИ 33

Прийняття управлінських рішень в практиці менеджменту

Зміст Вступ 1 1. Теоретичні основи процесу прийняття управлінських рішень 4 1.1 Поняття процесу прийняття управлінських рішеннь та їх класифікація 4 1.2 Етапи процесу прийняття управлінських рішеннь 14 1.3 Роль керівника в процесі прийняття рішень 20 2. Прийняття управлінських рішень в практиці менеджменту 22 2.1 Технології прийняття управлінських рішень, їх особливості та їх практичне використання 22 2.2 Моделі і методи прийняття рішень 27 2.2.1 Види моделей 27 2.2.2 Методи прийняття рішень у менеджменті та вимоги до них 29 3. Особливості прийняття управлінських рішень в Україні 34 Висновок 37 Список літератури 39

Методи і моделі прийняття управлінських рішень

Вступ 3 1. Сутність, типи управлінських рішень та вимоги до їх прийняття 5 2. Характеристика методів прийняття управлінських рішень 11 3. Моделі прийняття управлінських рішень 24 Висновок 28 Список використаної літератури 30

Сутність та моделі прийняття управлінських рішень

ВСТУП 3 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 4 1.1. Сутність, види управлінських рішень та підходи до їх прийняття 4 1.2. Методи обгрунтування управлінських рішень 11 1.3. Процес прийняття управлінських рішень 14 2. АНАЛІЗ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ (на прикладі підприємства ПТК ТОВ „Назва” 20 2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 20 2.2. Організація прийняття та виконання рішень на підприємстві 26 2.3. Шляхи вдосконалення прийняття рішень в менеджменті сучасного підприємства 33 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 39

Моделі і методи прийняття рішень в аналізі і аудиті

1. Аналіз ситуації та виявлення проблем. Визначення цілей прийняття рішень. Виявлення та аналіз альтернатив. Обгрунтування та оцінка варіантів рішень. Вибір припустимого варіанта рішення. Форми розробки і реалізації управлінських рішень та їх співвідношення. Вимоги до оформлення рішень. 3 2. Метод "дерева рішень". 6 3. Методи та моделі аналізу фінансових інвестицій. 10 Література 15

Методи та моделі прийняття управлінських рішень на підприємстві сфери туризму (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності готельного підприємства 6 1.2. Моделі та методи прийняття управлінських рішень в діяльності готельного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “назва” 15 2.1. Загальна економічна характеристика діяльності готельного підприємства 15 2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності готельного підприємства ТОВ „назва” 18 2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності готельного підприємства „назва” 24 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „назва” 28 3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності готельного підприємства „назва” в умовах кризи 28 3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 42-69

Моделі і методи прийняття рішень в аналізі і аудиті

1 Багатоаспектний підхід до прийняття управлінських рішень 3 2 Основні моделі та методи аналізу інвестицій в основні засоби 6 3 Поняття управлінських рішень 10 4 Соціально-психологічні і біопсихічні закони 14 5 Інвестиційна політика підприємства 17 Список літератури 22

Основні підходи до прийняття рішень (теорія)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 4 1.1. Економічний зміст управлінських рішень, їх класифікація 4 1.2. Концепції управлінських рішень. Моделі прийняття рішень 8 1.3. Технології прийняття та реалізації управлінських рішень 12 Висновки до Розділу 1 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ: ПОШУК ОПТИМАЛЬНИХ ШЛЯХІВ 18 2.1. Методи творчого пошуку альтернатив 18 2.2. Дерево рішень Ріка Роскіна 21 2.3. Пошук раціональної системи підтримки рішень у менеджменті 24 Висновки до Розділу 2 28 ВИСНОВОК 29 ЛІТЕРАТУРА 30

Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень

Вступ 3 1. Основні методи та вимоги прийняття управлінських рішень 4 2. Особливості прийняття управлінських рішень 8 3. Моделі прийняття управлінських рішень 10 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Сутність та місце прийняття рішень в процесі управління організацією

Вступ 3 Розділ 1. Прийняття рішень в системі управління організацією 4 1.1. Управлінське рішення: поняття, сутність та класифікація 4 1.2. Етапи процесу прийняття рішень 9 1.3. Методи прийняття рішень 12 Розділ 2. Методи обґрунтування управлінських рішень 17 2.1. Евристичні методи обґрунтування управлінських рішень 17 2.2. Передбачення в розробці та прийняття управлінських рішень 22 2.3. Аналітичні методи обґрунтування управлінських рішень 26 Розділ 3. Практична реалізація теорії управлінських рішень в діяльності організації. 30 3.1. Приклад прийняття інвестиційного рішення на підприємстві. 30 3.2. Напрямки вдосконалення прийняття рішень 35 Висновки 38 Список використаної літератури 39