институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Матриця БКГ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 26 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Матриця БКГ

Вступ 3
1. Сутність моделі BCG як одного з інструментів портфельного та стратегічного аналізу 4
2. Розробка стратегії підприємства за допомогою моделі BCG 7
3. Стратегічний аналіз підприємства ВАТ «Північне сяйво» за допомогою моделі BCG 9
Висновки 12
Література 13
Cмотрите также:
Матриця Бостонської консультаційної групи. Цілі та задачі планування виробничої програми

1. Матриця Бостонської консультаційної групи. Матриця Мак-Кінсі. Які завдання вони вирішують 3 2. Назвіть цілі та задачі планування виробничої програми. Визначте основні процедури аналізу виконання плану виробництва у перед плановому періоді. 8 3. На конкурентному прикладі показати процес побудови сітьової моделі в оперативному плануванні науководослідничий та дослідно конструкторських робіт 18 Література 21

Контрольна робота з стратегічного менеджменту

1. Характеристика підприємства ТОВ „Декорт” 3 2. Діагностика ТОВ „Декорт”(матриця SWOT-аналізу, матриця GE – McKіnsey стратегічної привабливості портфеля продукції для досліджуваних підприємств) 6 3. Пропозиції розвитку ТОВ „Декорт” 9 Список використаних джерел 11

Стратегічний маркетинг контрольна

Вступ 3 Розділ 1. Поняття господарського портфелю організації. 4 Розділ 2. Стратегія розвитку господарського портфелю фірми. Матриця "Бостон консалтинг груп" та Матриця Мак-Кінзі. 6 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Моделі прийняття стратегічних рішень

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4 1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4 1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.2.1. Процес стратегічного планування 6 1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7 1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9 1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11 1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12 1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15 1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18 1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23 2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Матриця БГК, її структура, складові та побудова

План. 1. Внутрішньогалузеві, міжгалузеві, міжфірмові стратегії та стратегія інтернаціоналізації. 2. Матриця БГК, її структура, складові та побудова. 3. Виконання та контроль стратегії. 4. Диверсифікація. Перехід від концентрації до диверсифікації. Стратегічний аналіз диверсифікованих компаній. 5. Практичне завдання.

Матриця Бостонської групи та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Поняття стратегії в маркетингу 4 1.1. Стратегічні зони господарювання 4 Розділ 2. Матриця "Бостон консалтинг груп" (БКГ) 12 2.1. Характеристика матриці БКГ 12 Розділ 3. Використання матриці БКГ на ринку послуг 17 3.1. Стратегічний аналіз ринку праці фахівців з вищою освітою Іркутської області Росії 17 Висновок 26 Список використаних джерел 29

Логістика

Зміст 1 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 2 1. Механізми функціонування закупочної логістики. Транспортні задачі закупочної логістики. 2 2. Рівні каналів розподілу товарів. Типи посередників. 9 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18 1. Виконати попередні розрахунки витрат часу на навантаження та розвантаження в цехах підприємства та зробити перевірку можливості виконання навантажувально-розвантажувальних робіт в директивний час. 2. Кількість машин, що працюють на маршрутах прийняти 2. 3. Застосовуючи метод концентрації подач, визначити черговість виконання окремих ланок маршрутів. 4. З'єднати ланки в міжцехові маршрути. Час початку та кінця робочої зміни відповідно Тпоч=7,5год., Ткін. =16,5 год.; Тривалість обідньої перерви tоб-1год.; час на підготовчо- завершувальні операції Тпз=1год. Матриця відправлень і надходжень навантажених машин за добу: Цехи-відправники Цехи-одержувачі ∑mij 1-й 2-й 3-й 4-й 1 X 2 - 4 2 1 X 4 - 3 2 1 X - 4 - 3 3 X ∑mji Матриця часу навантаження Матриця часу розвантаження Матриця часу руху tв ij хв. tр ij хв. tрух ij хв. Цехи-відправ¬ники і Цехи одержувачі j Цехи-відправ¬ники і Цехи одержувачі j Цехи-відправ¬ники і Цехи одержувачі j 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 X 20 30 1 X 20 20 1 X 5 5 10 2 40 X 10 — 2 30 X 20 — 2 5 X 10 5 3 20 30 X — 3 20 30 X — 3 5 10 X 5 4 - 40 30 X 4 - 40 30 X 4 10 5 5 X Література 24

Методика діагностики системи управління та матриця продукт-ринок

Вступ / 1. Методика діагностики та аналізу системи управління / 2. Матриця продукт-ринок / Використана література

Контрольна робота маркетинг туризма

1. Процес сегментації ринку 3 2. Види маркетингового контролю 9 3. Матриця БКГ 15 Література 19

Матриця Ансоффа

Список літератури 1. Стратегічний управлінський облік Кид Уорд, 2002 р. Видавництва Олімп-Бізнес"