институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація і технологія торгівлі продовольчими товарами

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Контрольная | Страниц: 4 | Год: 2004 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація і технологія торгівлі продовольчими товарами

1. Види торгових споруд, їх характеристика 3
2. Позамагазинні форми продажу товарів 5
3. Організація матеріальної відповідальності в магазині 9
4. Організація перевезення товарів автомобільним транспортом 11
Список літератури 14
Cмотрите также:
Основні етапи формування і економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Центральному економічному районі.

Вступ. 3 1.Основні етапи формування і економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Центральному економічному районі. 5 2.Динаміка структури торгівлі продовольчими і непродовольчими товарами. 7 3. Регіональні особливості структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами. 12 4. Територіальні відмінності у розміщенні торгівлі в Центральному економічному районі. 16 5. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Центральному економічному районі. 24 Висновки. 26 Література 29

Територіальна організація закладів внутрішньої торгівлі в Луганській області

Вступ 3 1. Значення та основні функції торгівлі, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил регіонів. 6 2. Передумови розвитку та розміщення торгівлі в Луганській області 11 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Луганській області 20 4. Регіональні особливості і динаміка структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами 25 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі в Луганській області 31 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Луганській області 37 Висновки 40 Література 43-45

Регіональні аспекти розвиток і вдосконалення торгівлі продовольчими товарами в Столичному економічному районі

Вступ 3 Розділ 1. Значення та основні функції торгівлі її роль у розвитку і розміщенню продуктивних сил регіонів 5 Розділ 2. Передумови розвитку та розміщення торгівлі в столичному економічному районі 12 Розділ 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в столичному економічному регіоні 20 Розділ 4. Регіональні особливості та динаміка структури торгівлі продовольчим товарами 26 Розділ 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі столичного економічного регіону 28 Розділ 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в столичному економічному регіоні 31 Висновки 37 Список використаної літератури 40 Додатки 42

Розвиток і розміщення внутрішньої торгівлі Житомирської області

Вступ 3 1. Значення та основні функції торгівлі, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил регіонів 6 2. Передумови розвитку та розміщення торгівлі в Житомирській області 13 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Житомирській області 23 4. Регіональні особливості і динаміка структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами. 29 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі в Житомирській області 33 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Житомирській області 36 Висновки 41 Література 45

Розвиток і розміщення внутрішньої торгівлі Чернівецької області

Вступ 3 1. Значення та основні функції торгівлі, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил регіонів 5 2. Передумови розвитку та розміщення торгівлі в Чернівецькій області 16 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Чернівецькій області 23 4. Регіональні особливості і динаміка структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами 26 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі в Чернівецькій області 28 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Чернівецькій області 30 Висновки 34 Література 36

СОТ в регулюванні світової торгівлі товарами

АНОТАЦІЯ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ СОТ В РЕГУЛЮВАННІ СВІТОВОЇ ТОРГІВЛІ 7 1.1. Принципи та засади функціонування СОТ 7 1.2. Інструменти регулювання торгівлі товарами в системі СОТ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ В СИСТЕМІ СОТ 18 2.1. Особливості регулювання міжнародної торгівлі товарами в СОТ 18 2.2. Динаміка та тенденції торгівлі товарами в системі СОТ 24 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ВСТУПУ УКРАЇНИ ДО СОТ 37 3.1. Розвиток зовнішньоторгівельного режиму України після вступу до СОТ 37 3.2. Динаміка зовнішньої торгівлі України після вступу до СОТ 40 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 49

Розвиток і розміщення внутрішньої торгівлі Харківської області

Вступ 3 1. Значення та основні функції торгівлі, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил регіонів 6 2. Передумови розвитку та розміщення торгівлі в Харківській області 16 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвиткуторгівлі в Харківській області……………………………………………...24 4. Регіональні особливості і динаміка структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами. 29 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі в Харківській області 34 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Черкаській області 37 Висновки 41 Література 45

Регіональні особливості розвитку і розміщення внутрішньої торгівлі Житомирської області

ВСТУП 3 1. Значення і основні функції торгівлі, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил 5 2. Передумови розвитку торгівлі в Житомирській області 11 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Житомирській області 13 4. Регіональні особливості і динаміка структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами в Житомирській області 20 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі в Житомирській області 24 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Житомирській області 28 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Стан і перспективи торгівлі України товарами

Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації......................5
Розділ 2. Аналіз сучасного стану торгівлі України товарами.........................10
Розділ 3. Перспективи участі України у світовій торгівлі..............................15
Висновки..............................................................................................................22
Список використаної літератури.......................................................................25
Додатки.................................................................................................................27


Розвиток і розміщення внутрішньої торгівлі Черкаської області

Вступ 3 1. Значення та основні функції торгівлі, її роль у розвитку і розміщенні продуктивних сил регіонів 6 2. Передумови розвитку та розміщення торгівлі в Черкаській області 13 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Черкаській області 21 3. Основні етапи формування й економічна оцінка сучасного рівня розвитку торгівлі в Черкаській області 21 4. Регіональні особливості і динаміка структури торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами. 26 5. Територіальні відмінності в розміщенні торгівлі в Черкаській області 32 6. Проблеми та завдання розвитку і розміщення торгівлі в Черкаській області 37 Висновки 42 Література 44-45