институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес план торгового підприємства ТОВ «Юнімаркет-л»

Каталог пособий и учебных материалов | Основы бизнеса | Бизнес-план | Страниц: 18 | Год: 2007 | Размер: 64 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес план торгового підприємства ТОВ «Юнімаркет-л»

1. Вступ (резюме) 3
2. Аналіз стану справ у галузі 4
3. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 5
4. Організаційний план 6
5. Персонал і управління 8
6. План маркетингу 8
7. Фінансовий план і фінансова стратегія 10
Висновки 15
Список використаної літератури 17

Метою проекту є одержання комерційного прибутку від торгівлі та здачі приміщення в оренду шляхом створення в місті торгового підприємства
Cмотрите также:
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Проект бізнес-плану розвитку підприємства

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5 1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14 1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21 ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26 ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Вступна частина 32 3.2. Аналіз положення справ у галузі 34 3.3. Істота запропонованого проекту 37 3.4. Виробничий план 38 3.5. Організаційний план 40 3.6. План маркетингу 41 3.6. Фінансовий план 45 3.7. Оцінка ризику 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТОК А 64 ДОДАТОК Б 65

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16

Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення комплектуючих або шин або окон до автомобілів ТОВ "__"

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади бізнес-планування 6 1.1 Основні поняття та характеристика бізнес-планування 6 1.2 Бізнес-план: зміст та процедура його складання 10 1.3 Показники ефективності діяльності підприємства за бізнес-планом 24 Висновки по розділу 1 37 Розділ 2. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних на базі ТОВ «__» 39 2.1 Характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 44 2.3 Маркетингове обґрунтування проекту виготовлення автомобільних причепів 63 2.4 Бізнес-план створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних 67 2.4.1 Резюме 67 2.4.2 Підприємство та його продукція 67 2.4.3 Інвестиційний задум 76 2.4.4 Аналіз ринку збуту 80 2.4.5 Ринок ресурсів та устаткування 90 2.4.6 План виробництва 91 2.4.7 Розрахунок собівартості, прибутку і рентабельності діяльності 93 2.4.8 Маркетинг-план 101 2.4.9 Організаційний план 102 2.4.10 Фінансовий план 103 Висновки до розділу 2 105 Висновки 107 Список використаних джерел 110 Додаток 1 113 Додаток 2 115

Облік оборотних активів торгового підприємства

Вступ 3 1. Економічна суть та структура оборотних активів торгового підприємства 5 2. Економіко – правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 10 3. Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Київ” 17 4. Організація бухгалтерського обліку оборотних активів торгового підприємства 23 4.1 Посадова інструкція бухгалтера з обліку оборотних активів 23 4.2 Документальне оформлення операцій оборотних активів 26 4.3 Оцінка оборотних активів на ВАТ Київ 28 4.4 Характеристика рахунків 30 5. Облік запасів торгового підприємства 32 6. Облік операцій по рахунках в банках, касових операцій та операцій з іншими грошовими коштами торгового підприємства 34 7. Облік розрахункових операцій торгового підприємства 37 8. Відображення у звітності операцій з оборотними активами 39 Висновки і пропозиції 41 Список використаної джерел 43 Додатки 45