институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 63 | Год: 2007 | Размер: 903 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»

Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7
1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2.Аналіз технології готельних послуг 24
2.3.Визначення ріння готельних послуг 27
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32
3.1. Загальна характеристика підприємства 32
3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51
Висновки 53
Перелік використаної літератури 55
Додатки 57-63 (заповлені додатки)

Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ».
Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг
Cмотрите также:
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3.Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 7 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Кооператор» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Кооператор» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3.Визначення рівня готельних послуг 25 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Хата Карася» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства «Хата Карася» 29 3.2.Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 Висновки 45 Перелік використаної літератури 48

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27 2.3. Визначення рівня готельних послуг 31 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46 Висновки 51 Перелік використаної літератури 53 Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг. При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

Аналіз технології надання туристських послуг на прикладі туристського підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 1.1. Особливості сучасного туризму та туристської індустрії 5 1.2. Закономірності і тенденції сучасного розвитку ринку рекреаційних послуг 10 1.3. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 13 Розділ ІІ. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі підприємства «Еліта-тур» 17 2.1. Характеристика досліджуваного підприємства та його туристських послуг 17 2.2. Організація туристського маршруту «Люблін-Київ-Люблін» 21 Розділ ІІІ. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю «Русь» 30 3.1. Характеристика готельно-ресторанного комплексу «Русь» 30 3.2. Організація харчування туристів у готелі «Русь» (на прикладі банкету «Вечеря») 35 3.2.1. Особливості виду та час тривалості банкету 35 3.2.2. Характеристика приміщень, де має відбутися банкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 36 3.2.3. Форма і варіант розстановки столів 36 3.2.4. Меню. Вибір напоїв до страв 37 Гарячі напої 38 3.2.5. Розрахунки для банкету 40 3.2.6. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для банкету 43 3.2.7. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 49 3.3.Технологічний процес приготування їжі 54 Висновки 56 Список використаної літератури 58 Додатки 62

Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Формування собівартості туристичних послуг

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6 1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20 1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26 1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43 2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43 2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61 2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89 3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89 3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 125