институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка політики управління позиковим капіталом у контексті антикризового управління торговельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы предприятия | Курсовая | Страниц: 75 | Год: 2007 | Размер: 348 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Розробка політики управління позиковим капіталом у контексті антикризового управління торговельного підприємства

Вступ 3
І. Теоретичні засади управління позиковим капіталом торговельного підприємства 5
1.1. Економічна сутність та види позиковим капіталом торговельного підприємства 5
1.2. Методичні підходи до оцінки сутності залучення та використання позиковим капіталом торговельного підприємства (потрібні формули) 13
1.3. Методика аналізу та планування позиковим капіталом торговельного підприємства (потрібні блок схеми послідовності) 20
ІІ. Дослідження практики управління позиковим капіталом торговельного підприємства ТОВ “АЛО” 23
2.1. Аналіз динаміки та структури позикового капіталу на торговельного підприємства ТОВ “АЛО” 23
2.2. Оцінка сутності управління позиковим капіталом на торговельному підприємстві ТОВ “АЛО” 28
ІІІ. Розробка політики управління позиковим капіталом торговельного підприємства як засобу запобігання його банкрутства 40
3.1. Етапи обгрунтування основних етапів політики управління позиковим капіталом на торговельному підприємстві ТОВ “АЛО” 40
3.2. Розробка політики управління позиковим капіталом позиковим капіталом торговельного підприємства на плановий період у контексті антикризового управління торгівельним підприємством 42
3.3. Оцінка ефективності розробки політики управління позиковим капіталом торговельного підприємства ТОВ “АЛО” з позиції запобігання його банкрутства 44
4. Електронне програмне забезпечення (які програми, як їх використовувати) 49
Висновок 52
Литература 57
Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 61
Додаток 2. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 64
Додаток 3. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 67
Додаток 4. Дані про випуск облігацій ТОВ “АЛО” 71-75

Об’єктом дослідження роботи є процес управління позиковим капіталом в підприємствах роздрібної торгівлі.
Предметом дослідження є методичні підходи до формування оптимальної структури капіталу в підприємствах роздрібної торгівлі на прикладі ТОВ “АЛО” в сучасних умовах.
Теоретичною та методологічною основою дослідження стали законодавчі та нормативні акти України, наукові праці вітчизняних і закордонних учених з досліджуваної проблеми


Cмотрите также:
Оцінка впливу позикового капіталу на фінансовий стан підприємства

Вступ 2 1. Теоретичні засади позикового капіталу підприємства 5 1.1 Сутність, склад, функції та роль позикового капіталу на підприємстві 5 1.2 Зміст політики управління позиковим капіталом підприємства 9 1.3 Iнформацiйно - правове забезпечення формування позикового капіталу 14 2. Аналіз ефективності формування та використання позикового капіталу підприємства 20 2.1 Аналіз складу та структури позикового капіталу ВАТ "Славсіль" 20 2.2. Оцінка впливу позикового капіталу на фінансовий стан підприємства 29 3. Шляхи підвищення ефективності управління позиковим капіталом підприємства 39 Висновки 46 Література 48 Додатки 51

Оцінка впливу позикового капіталу на фінансовий стан підприємства

Вступ 2 1. Теоретичні засади позикового капіталу підприємства 5 1.1 Сутність, склад, функції та роль позикового капіталу на підприємстві 5 1.2 Зміст політики управління позиковим капіталом підприємства 9 1.3 Iнформацiйно - правове забезпечення формування позикового капіталу 14 2. Аналіз ефективності формування та використання позикового капіталу підприємства 20 2.1 Аналіз складу та структури позикового капіталу ВАТ "Славсіль" 20 2.2. Оцінка впливу позикового капіталу на фінансовий стан підприємства 29 3. Шляхи підвищення ефективності управління позиковим капіталом підприємства 39 Висновки 46 Література 48 Додатки 51

Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку

Вступ 3 1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6 2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21 3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27 4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30 5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33 Висновки та пропозиції 36 Список використаної літератури 39 Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46

Управління грошовими активами на підприємстві

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління грошовими активами підприємства 8 1.1. Економічна сутність та класифікація грошових активів підприємства, характеристика основних факторів, що їх обумовлюють. 8 1.2. Методичні підходи до управління грошовими активами підприємства 19 1.3 Мета та завдання управління грошовими активами підприємства 23 РОЗДІЛ 2. Дослідження практики управління грошовими активами торговельного підприємства 32 2.1.Дослідження практики управління грошовими активами торговельного підприємства на основі використання сучасних програмних продуктів 32 2.2.Аналіз динаміки обсягу та структури грошових активів підприємства 42 2.3 Оцінка ефективності управління грошовими активими підприємства 46 РОЗДІЛ 3. Удосконалення управління грошовими активами підприємства 55 3.1 Обгрунтування принципів управління грошовими активами підприємства 55 3.2 Розробка політики управління грошовими активами підприємства 60 3.3 Розробка антикризової політики управління грошовими активами підприємства та оцінки її ефективності 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 84 Список використаної літератури 89 Додаток 1. Баланс МКФ “ФП” 92 Додаток 2. Звіт про фінансові результати МКФ “ФП” 95 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів МКФ “ФП” 97-101 Мета даної роботи полягає в тому, щоб на основі дослідження змісту та основних засад управління грошовими активами торговельного підприємства в сучасних умовах обґрунтувати пропозиції щодо можливих резервів підвищення рівня управління ними та забезпечення цільового рівня платоспроможності, розробки ефективної політики її забезпечення.

Розробка політики використання прибутку підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6 1.1 Прибуток як економічний показник 6 1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7 1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10 1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15 1.5 Визначення рівня рентабельності 17 1.6 Прибуток торговельного підприємства 20 2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23 2.1 Характеристика підприємства 23 2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27 2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29 2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30 2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35 3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41 3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41 3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45 Висновки 52 Список літератури 56 Додаток 1 58 Додаток 2 61 Предмет: економіка торговельного підприємства Випускна робота

Управління ризиками торговельної діяльності

Вступ 3 I. Теоретичні засади управління ризиками торговельного піприємства 7 1.1. Ризик як об'єкт управління на торговельному підприємстві 7 1.2. Методика аналізу ризиків торговельного підприємства 15 1.3 Стратегія управління ризиком та її обгрунтування на торговельному підприємстві 25 II. Оцінка рівня ризику, притаманного діяльності ТОВ "***" 40 2.1 Оцінка рівня ризиків ТОВ "***" експертним методом 40 2.2 Оцінка рівня ризиків ТОВ "***" методом фінансово-економічних індикаторів 47 III. Шляхи та заходи щодо мінімізації та профілактики господарського ризику торговельного підприємства 56 3.1 Внутрішні механізми нейтралізації ризиків на торговельному підприємстві ТОВ "***" 56 3.2 Страхування ризиків торговельного підприємства ТОВ "***" 72 3.3 Оцінка ефективності розробленої політики щодо мінімізації та профілактики ризиків торговельного підприємства ТОВ "***" 77 Висновки 89 Література 97 Додатки. Фінансова звітність 103-122 Метою роботи є розробка та реалізація принципових підходів до управління ризиком торгівнльних підприємств. Теоретичною основою досліджень послугували наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених у галузі управління ризиком

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73

Аналіз управління оборотними капіталами підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ 6 1.1. Суть і економічна природа оборотного капіталу 6 1.2. Система управління оборотним капіталом підприємства 10 1.3. Нормування як метод управління оборотним капіталом 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ВПЛИВУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ НА ФІНАНСОВИЙ СТАН ЗАТ ОО „ВІЗУС” 16 2.1. Загальна характеристика фінансово-економічної діяльності ЗАТ “Візус” 16 2.2. Аналіз структури, стану та ефективності використання оборотного капіталу 25 2.3. Аналіз впливу управління оборотним капіталом на фінансовий стан підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ 32 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 41 ДОДАТКИ 45

Управління грошовими активами торговельного підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління грошовими активами підприємства 4 1.1. Економічна сутність та класифікація грошових активів підприємства 4 1.2. Характеристика основних фактів, що вимагають обсяги грошових актив підприємства 9 1.3 Методичні підходи до управління грошовими активами підприємства 12 1.4.Показники ефективності управління грошовими активами підприємства 18 1.5.Політика управління грошовими активами підприємства 22 РОЗДІЛ 2. Дослідження практики управління грошовими активами торговельного підприємства 27 2.1.Дослідження практики управління грошовими активами торговельного підприємства на основі використання сучасних програмних продуктів 27 2.2.Аналіз динаміки обсягу та структури грошових активів підприємства 33 2.3 Оцінка ефективності управління грошовими активими підприємства 38 РОЗДІЛ 3. Удосконалення управління грошовими активами підприємства 42 3.1 Обгрунтування принципів управління грошовими активами підприємства 42 3.2 Розробка політики управління грошовими активами підприємства 46 3.3 Оцінка ефективності розроблення грошових активів підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 61 Мета даної роботи полягає в тому, щоб на основі дослідження змісту та основних засад управління грошовими активами торговельного підприємства в сучасних умовах обґрунтувати пропозиції щодо можливих резервів підвищення рівня управління ними та забезпечення цільового рівня платоспроможності, розробки ефективної політики її забезпечення. Предметом дослідження є механізм управління грошовими коштами торговельного підприємства в цілому та його платоспроможністю як результату управління цими активами. Вирішення завдань даної роботи передбачає широке застосування ПК. Об’єктом дослідження є торговельне підприємство МКП “Фортуна”. Воно займається оптовою та роздрібною торгівлею непродовольчими товарами вітчизняного виробництва, такими як шпалери, клеї, будівельні матеріали і т.і. Склад засновників налічує 3 фізичні особи, штатних працівників - 32 особи.

Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. MEТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика складу та особливості кругообороту оборотних активів торговельного підприємства 6 1.2. Методичні підходи до управління оборотними активами торговельного підприємства 27 1.3. Показники ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 44 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРНГМСГВА ТОВ «Назва» 54 2.1. Аналіз динаміки, обсягу та структури оборотних активів торговельного підприємства 54 2.2. Оцінка ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 64 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 80 3.1. Обґрунтування потреби в оборотних активах в плановому періоді підприємства ТОВ «Назва» 80 3.2. Перспективна оцінка ефективності управління оборотними активами підприємства 89 3.3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління оборотними активами в плановому періоді 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 118