институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Азербайджанська література, Гусейн Давид

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Реферат | Страниц: 23 | Год: 2007 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Азербайджанська література, Гусейн Давид

1. Огляд літератури регіону 3-5
2. Загальна характеристика літератури Азербайджану: 5-7
• література 1920-80рр. 7-12
3. Гусейн Давид: аналіз творчості:
• "Шейх-Санан";
• "Ібліс";
• "Шейда" 12-21
4. Список використаної літератури 21
Cмотрите также:
Правова система Азербайджанська Республіка

Зміст Вступ 3 1. Правова система Азербайджанська Республіка 4 2. Правова система Республіки Вірменії 6 3. Правова система Грузії 10 Висновки 12 Список використаних джерел 13

Правова система Азербайджанська Республіка

Зміст Вступ 3 1. Правова система Азербайджанська Республіка 4 2. Правова система Республіки Вірменії 6 3. Правова система Грузії 10 Висновки 12 Список використаних джерел 13

Давид Рикардо и его экономические взгляды

ПЛАН. ВВЕДЕНИЕ. 1. Краткая биография и политэкономические взгляды Д. Рикардо. 2. Методология Д. Рикардо. 3. Теория стоимости. 4. Заработная плата, прибыль и рента. 5. Теория денег. ЗАКЛЮЧЕНИЕ.

Особливості еволюції зірок

Список використаної літератури 1. Леви Давид Н. Звезды и планеты. - Москва. - 1998. - 288 с. 2. Климишин І. А. Астрономія. - Львів. - 1996. - 248 с. 3. Крапп Эдвин К. Астрономия. - Москва. - 1999. - 656 с. 4. Астрономія. – Харків. - 2001. - 48 с. 5. Бугайов О.І. Фізика; Астрономія. - К. - 1996. - 367 с.

Кримінальне право (особлива частина)

1. Що може бути предметом розкрадання (ст. 185,186,191 КК)? Які з корисливих злочинів проти власності мають більш широкий предмет, ніж традиційні розкрадання? 3 2. Які дії утворюють обєктивну сторону складу злочину "Втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність" (ст. 304 КК) 11 3. ЗАДАЧА 17 Алімов, Науменко і Недвецький, які були в стані спяніння, затягли неповноліт-ню Давидчук у сад школи-інтернату і, незважаючи на опір, розіграли в карти черговість і насильно вступили з нею в статевий звязок. Встигли це зробити Алімов та Науменко. Недвецький тримав за руки та закривав рота. Злочин було припинено працівниками міліції. Алімов під час статевого акту зразив Давид-чук на гонорею. Він знав про те, що хворий. Сам він заразився під час згвалту-вання Семенченко два тижні тому. Як слід кваліфікувати дії Алімова, Науменко та Недвецького? Перелік використаних джерел 23

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34

Использование художественной литературы на уроке истории

План. Введение 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 10 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 21 2. Элементы художественной литературы на уроках истории. 26 2.1. Основные цели использования художественной литературы на уроках истории. 26 2.2. Место художественной литературы на уроке истории и принципы ее отбора. 27 2.3. Классификация произведений художественной литературы для уроков истории. 27 2.4. Методика использования художественной литературы на уроке истории. 28 Вывод 31 Литература. 33

Использование художественной литературы на уроке истории

План. Введение 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 10 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 21 2. Элементы художественной литературы на уроках истории. 26 2.1. Основные цели использования художественной литературы на уроках истории. 26 2.2. Место художественной литературы на уроке истории и принципы ее отбора. 27 2.3. Классификация произведений художественной литературы для уроков истории. 27 2.4. Методика использования художественной литературы на уроке истории. 28 Вывод 31 Литература. 33

Література Норвегії

1. Література Норвегії 3 2. Генріх Ібсен – великий норвезький драматург 6 3. П’єса Г. Ібсена “Ляльковий дім” 9 Використана література 14