институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка ПР-компанії (на прикладі слабоалкогольних напоїв)

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Практика | Страниц: 16 | Год: 2007 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Розробка ПР-компанії (на прикладі слабоалкогольних напоїв)

1. Характеристика фірми-виробника 2
2. Розробка РR-концепсії. 4
3. Розробка місії 6
4. План роботи на півріччя зі власними співробітниками 8
5. Перелік профільних ЗМІ 9
6. План роботи зі споживачами 11
7. План підготовки і проведення акцій 14
Cмотрите также:
Аналіз конкуренції на ринку слабоалкогольних напоїв

Вступ 3 1. Стан розвитку ринку слабоалкогольних напоїв 5 1.1. Пивоварна галузь 5 1.2. Тенденції розвитку ринку пива в Україні 16 2. Аналіз конкуренції на ринку слабоалкогольних напоїв 19 3. Проблеми розвитку конкурентоспроможності галузі 24 Висновки 30 Список літератури 32

Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Особливості технологічного процесу виробництва асортименту складних прохолодних напоїв

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика асортименту складних прохолодних напоїв 5 2. Характеристика сировини, передумови, доцільність її використання 6 3. Технологія приготування та пропозиції стосовно форм оформлення і подавання складних прохолодних напоїв 8 4. Розробка асортименту складних прохолодних напоїв 13 4.1 Лимонади 13 4.2 Алкогольний медовий пунш 14 4.3 Малинова Содова (Raspberry Soda) 14 5. Розробка нормативно-технологічної документації на підставі існуючих рецептур і технологій 17 6. Розробка критеріїв проведення бракеражу 21 Висновки 22 Література 23

Особливості технологічного процесу виробництва асортименту змішаних алкогольних напоїв з використанням різних видів сировини

Зміст ВСТУП 3 1. Загальна характеристика асортименту змішаних алкогольних напоїв 4 2. Розробка асортименту змішаних алкогольних напоїв. 8 3. Розробка нормативно-технологічної документації на підставі аналізу існуючих рецептур і технологій 12 4. Пропозиції стосовно форм оформлення і подавання складних прохолодних напоїв 15 5. Критерії проведення бракеражу запропонованої продукції 20 Висновки 22 Література 23

Роль ціноутворення в комплексі маркетингу

Теоретичне завдання 3 Роль ціноутворення в комплексі маркетингу 3 Практичне завдання. 6 Сегментування ринку є одним зі способів підвищення ефективності ринкової діяльності компанії. Обговорення сегментування має сенс почати з розгляду масового маркетингу. Оберемо товар з ринку слабоалкогольних напоїв Longer. 6 Список використаної літератури. 10

Особливості технологічного процесу виробництва асортименту складних прохолодних напоїв

Вступ 3 1. Загальна характеристика асортименту складних прохолодних напоїв 5 2. Характеристика сировини, передумови, доцільність її використання 6 3. Технологія приготування та пропозиції стосовно форм оформлення і подавання складних прохолодних напоїв 8 4. Розробка асортименту складних прохолодних напоїв 13 4.1 Лимонади 13 4.2 Алкогольний медовий пунш 14 4.3 Малинова Содова (Raspberry Soda) 14 5. Розробка нормативно-технологічної документації на підставі існуючих рецептур і технологій 17 6. Розробка критеріїв проведення бракеражу 21 Висновки 22 Література 23 1. Є.С. Товстуха. Кришталева чара. К:Сільські вісті, 1994 2. З. Клиновецька. Страви й напитки на Україні. К:Час, 1991 3. Барменский архив. Сайт - http://www.barmen.hop.ru/kokteyli.html 4. А. Козлов. Приготовление напитков в домашних условиях. М:Бахус, 1999 5. В. Норкин. Все о безалкогольних напилках. Спб:РОНиТ, 1998 6. К.Л. Пароходько. Прохолоджувальні напої. Львів, 1990 р.

Особливості технологічного процесу виробництва асортименту складних прохолодних напоїв

Зміст 2 Вступ 3 1. Загальна характеристика асортименту складних прохолодних напоїв 5 2. Характеристика сировини, передумови, доцільність її використання 6 3. Технологія приготування та пропозиції стосовно форм оформлення і подавання складних прохолодних напоїв 12 4. Розробка асортименту складних прохолодних напоїв 17 4.1 Лимонади 17 4.2 Алкогольний медовий пунш 18 4.3 Малинова Содова (Raspberry Soda) 18 5. Розробка нормативно-технологічної документації на підставі існуючих рецептур і технологій 21 6. Розробка критеріїв проведення бракеражу 25 Висновки 26 Література 27 1. Є.С. Товстуха. Кришталева чара. К:Сільські вісті, 1994 2. З. Клиновецька. Страви й напитки на Україні. К:Час, 1991 3. Барменский архив. Сайт - http://www.barmen.hop.ru/kokteyli.html 4. А. Козлов. Приготовление напитков в домашних условиях. М:Бахус, 1999 5. В. Норкин. Все о безалкогольних напилках. Спб:РОНиТ, 1998 6. К.Л. Пароходько. Прохолоджувальні напої. Львів, 1990 р.

Особливості технологічного процесу виробництва асортименту змішаних алкогольних напоїв з використанням різних видів сировини

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика асортименту змішаних алкогольних напоїв 4 2. Розробка асортименту змішаних алкогольних напоїв. 8 3. Розробка нормативно-технологічної документації на підставі аналізу існуючих рецептур і технологій 12 4. Пропозиції стосовно форм оформлення і подавання складних прохолодних напоїв 15 5. Критерії проведення бракеражу запропонованої продукції 20 Висновки 22 Література 23 Література 1. Є.С. Товстуха. Кришталева чара. К:Сільські вісті, 1994 2. З. Клиновецька. Страви й напитки на Україні. К:Час, 1991 3. Барменский архив. Сайт - http://www.barmen.hop.ru/kokteyli.html 4. А. Козлов. Приготовление напитков в домашних условиях. М:Бахус, 1999 5. В. Норкин. Все о безалкогольних напилках. Спб:РОНиТ, 1998 6. К.Л. Пароходько. Прохолоджувальні напої. Львів, 1990 р.

Малобюджетні рекламні компанії

ВСТУП 3 1 Теоретичні аспекти організації рекламної кампанії 5 1 1 Поняття рекламної кампанії 5 1 2 Основні етапи проведення рекламної кампанії 7 1 3 Особливості розробки бюджетів для малобюджетних рекламних кампаній 10 2 Організація малобюджетної рекламної кампанії на прикладі напоїв «L___» 16 2 1 Загальна інформація й проведення ситуаційного аналізу 16 2 2 Розробка бюджету рекламної кампанії 20 2 3 Структура рекламної кампанії 25 3 Особливості оцінки ефективності малобюджетної рекламної кампанії 31 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36