институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні проблеми психодіагностики та психокорекції на сучасному етапі розвитку медицини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология практическая | Диплом | Страниц: 99 | Год: 2007 | Размер: 206 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Основні проблеми психодіагностики та психокорекції на сучасному етапі розвитку медицини

ВСТУП 4
І. ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЇ 8
1.1. Теорія психокорекції та основні етапи її виникнення 8
1.2. Методи психокорекції та їх класифікація 12
1.3. Аналіз сучасних методик психокорекції 21
ІІ. НЕВРОПАТИЧНІ ПОРУШЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 31
2.1. Невротичні порушення депресивного типу 31
2.2. Системні психоневрологічні розлади в дітей середнього шкільного віку 40
2.3. Приклади виникнення невротичних порушень в дітей середнього шкільного віку 50
III. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ 60
3.1. Вибір та обґрунтування методики для проведення експерименту 60
3.2. Проведення експерименту за методикою символдрами 76
3.3. Обробка результатів експерименту 79
ІV. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКАНАЛЕННЯ 84
V. ВИСНОВКИ ЩОДО МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ 89
ВИСНОВОК 90
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ 98-99

Мета дипломної роботи докладно розглянути проблеми розвитку та застосування психодіагностики та психокорекції на сучасному етапі розвитку медицини в країні, та на практичному прикладі показати можливості впливу методів психокорекції на виправлення психологічних проблем дорослих та дітей.
Об'єктом дослідження дипломної роботи є діти від 7 до 16 років з порушеннями емоційної сфери.
Предметом дослідження є основні методи та методики психокорекції та психодіагностики на сучасному етапі розвитку медицини.
Теоретична гіпотеза: правильно обрана методика психодіагностики впливає на позитивний результат психокорекції, правильно обраний метод психокорекції застава гарного результату.
Емпірична гіпотеза: для психодіагностики й психокорекції дітей з відхиленнями в емоціональній сфері в певній віковій групі й при певних часто розповсюджених діагнозах, найбільше ефективно використовувати метод символдрами.
Джерельна база дипломної роботи складається переважно з вітчизняних джерел для більш детального розкриття розвитку психокорекції та психодіагностики саме в нашій медицині.

Структурно робота складається зі вступу, п’яти розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
В першому розділі дипломної роботи розглядають теоретичні питання розвитку та функціонування методів та методик психокорекції і психодіагностики на сучасному етапі розвитку медицини.
В другому розділі приводяться практичні приклади та їх теоретичне обґрунтування щодо виникнення невропатичних розладів у дітей середнього шкільного віку.
В третьому розділі наводиться практичний експеримент по психологічній коректиці дітей за допомогою методики символдрами.
В четвертому розділі розглянуті основні рекомендації щодо застосування методики та проведення психокорекційної бесіди.
В п’ятому розділі підводяться висновки методів дослідження емоційної сфери дитини.
Теоретичне значення дипломної роботи полягає в тому, що його результати поглиблюють розуміння сучасних тенденцій розвитку психокорекції в нашій країні; розширюють досвід осмислення теорії й практики інноваційних типів психодіагностики й психокорекції в медицині.
Практичне значення дипломної роботи визначається можливістю використання отриманих у результаті проведеного експериментального дослідження даних для якісної оцінки будь-якої вікової категорії дітей, а також застосування даного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів. Результати дослідження можуть бути включені в курси лекцій по віковій і медичній психології.


Cмотрите также:
Проблеми і перспективи розвитку регіонів України на сучасному етапі

Вступ 2 1. Основні проблеми і перспективи розвитку регіонів України на сучасному етапі 3 2. Міжбюджетні відносини у стимулюванні розвитку регіонів 10 3. Регулювання територіального управління на державному та місцевому рівнях 14 4. Вдосконалення галузевого територіального управління на прикладі окремого регіону 18 Висновки 22 Список використаної літератури 26

Економічні аспекти міжнародного туризму (бакалавр)

Вступ 3 Розділ 1. Науково-методологічні аспекти міжнародного туризму України 6 1.1. Роль і значення міжнародного туризму в економіці України 6 1.2. Зарубіжний досвід розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 9 1.3. Методологічні аспекти визначення впливу міжнародного туризму на економіку України 19 Розділ 2. Дослідження впливу міжнародного туризму на економіку України 24 2.1. Статистичний аналіз розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 24 2.2. Нормативно-правове забезпечення туризму в умовах ринкової економіки 33 Розділ 3. Проблеми та напрямки розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 41 3.1. Проблеми та сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму 41 3.2. Напрямки розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі 51 Висновки та пропозиції 55 Список використаної літератури та джерел 59 Додатки 61-66

Християнство в контексті сучасності

Вступ 3 1. Загальні тенденції розвитку сучасного християнства 5 2. Католицизм на сучасному етапі 8 3. Православ’я на сучасному етапі 11 4. Основні напрямки розвитку сучасного протестантизму 15 Висновки 17 Література 19

Проблеми розвитку інтелектуальних інвестицій в Україні на сучасному етапі

Зміст Вступ 3 1. Інновації та інноваційні процеси в Україні 4 2. Проблеми розвитку інтелектуальних інвестицій в Україні на сучасному етапі 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Проблеми розвитку інтелектуальних інвестицій в Україні на сучасному етапі

Зміст Вступ 3 1. Інновації та інноваційні процеси в Україні 4 2. Проблеми розвитку інтелектуальних інвестицій в Україні на сучасному етапі 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Основні напрямки розвитку системи дошкільної освіти на сучасному етапі

Вступ. 3 1.Аналіз вітчизняної системи дошкільного виховання. 4 1.1.Загальна характеристика. 4 1.2.Організаційні проблеми. 8 1.3.Законодавчо-правові аспекти. 11 1.4.Програмно-методичне забезпечення галузі. 14 2.XXI сторіччя: нова освітня політика. 16 2.1.Історичні виклики XXI століття. 17 2.2.Напрямки змін системи освіти. 18 3.Основні напрямки розвитку системи дошкільного виховання на сучасному етапі. 25 Висновки та практичні рекомендації. 34 Список використаної літератури: 36

Видавнича справа в Україні на сучасному етапі розвитку. Проблеми і перспективи

Вступ 2 1. Нормативно-правова база видавничої діяльності в Україні. 4 2. Типологія українських видавництв. 11 3. Динаміка випуску готової продукції на сучасному етапі. 20 Висновки 27 Список використаної літератури 33

Оцінка якості медичних послуг на сучасному етапі

1. Основи організації охорони здоров’я в Україні 4 1.1 Право громадян на охорону здоров’я 4 1.2 Державна політика у галузі охорони здоров’я 6 2. Надання медичних послуг на сучасному етапі 10 2.1 Проблеми в галузі охорони здоров’я, пов’язані з недостатнім фінансуванням 10 2.2 Оцінка якості кадрового потенціалу галузі 12 3. Напрямки реформування системи охорони здоров’я 13 3.1 Розвиток медичного страхування 13 3.2 Розвиток сімейної медицини і медсестринства 18 Висновки 23 Література 26

Оцінка якості медичних послуг на сучасному етапі

Вступ 1. Основи організації охорони здоров’я в Україні 4 1.1 Право громадян на охорону здоров’я 4 1.2 Державна політика у галузі охорони здоров’я 6 2. Надання медичних послуг на сучасному етапі 10 2.1 Проблеми в галузі охорони здоров’я, пов’язані з недостатнім фінансуванням 10 2.2 Оцінка якості кадрового потенціалу галузі 12 3. Напрямки реформування системи охорони здоров’я 13 3.1 Розвиток медичного страхування 13 3.2 Розвиток сімейної медицини і медсестринства 18 Висновки 23 Література 26

Форми власності в Україні на сучасному етапі їх розвитку

1. Форми власності в Україні на сучасному етапі їх розвитку 3 2. Новітні тенденції в еволюції власності 9 3. Проблеми власності та форм господарювання в Конституції України 14 Список використаної літератури 17