институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна з маркетингу (варіант швейні машини)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з маркетингу (варіант швейні машини)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2
2. Опис товару (послуги). 9
3. Покупці 12
Література 14
Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу (Варіант 19)

1. Класифікація цін 3 2. Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження 8 Література: 12

Формування баз даних Варіант 15

1. Створити базу даних "Транспорт": 1.1.Таблиця №1 "Машини". Обов'язкові поля: "КодМашини", "НазваМашини", "Модель", "Колір", "РікВипуску", "Вартість", "ШБМенеджера", "ГарантійнийТермін". 1.2.Таблиця №2 "Клієнти". Обов'язкові поля: "КодКлієнта, "ПІБКлієнта", "Фірма", "Телефон". 1.3.Таблиця №3 "Облік продажу". Обов'язкові поля: "КодКлієпта", "КодМашини", "Кількість", " ДатаПродажу ". 2. Створити запити: 2.1. Визначити, які менеджери яким клієнтам продали машини червоного кольору. 2.2.Визначити кількість клієнтів, яким було продано машини чорного кольору. 2.3.Визначити, які машини було продано конкретного числа (наприклад, 18.03.2005), якими менеджерами і кому. 2.4.Визначити суми продажу машин для кожного з клієнтів конкретного числа (наприклад, 28.08.2005).

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Контрольна з маркетингу (2 варіант КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ)

ЗМІСТ Вступ 3 1. Аналіз ринку кондитерських виробів 5 2. Кон’юктура ринку 8 3.Аналіз ринків збуту ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 9 4. Аналіз ціноутворення 10 5. Аналіз конкурентоспроможності продукції ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 12 6. SWOT-аналіз. Формування цілей маркетингу 15 7. Пропозиції по підвищенню ефективності маркетингової діяльності ЗАТ Кондитерська фабрика «АВК» 17 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Види маркетингу

ПЛАН 1. Види маркетингу 2. Етапи творення рекламних звернень 3. Задача 2 (варіант 6) Список літератури 1. Види маркетингу Стани попиту, і завдання маркетингу, відповідні цим станам: 1. Негативний попит. Ринок знаходиться в стані негативного попиту, якщо велика його частина неполюбляє товар і згодна навіть на певні витрати, аби уникнути його. У людей негативний попит на щеплення, стоматологічні процедури, операції на жовчному міхурі. У працедавців відчувається

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4 1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5 1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6 2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10 2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12 2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13 2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17 3.1. Структурні та функціональні зміни 17 3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22 3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна робота з маркетингу туризму

Варіант 2 1. Взаємозв'язок маркетингових концепцій з концепціями управління рекламою 3 2. Принципи формування збутової мережі в туризмі 8 3. Скласти бюджет рекламної кампанії туристичного підприємства 13 Список використаних джерел 22

КОНТРОЛЬНА РОБОТА БЖД

ЕЛЕКТРОНА ПОБУТОВА ТЕХНІКА, ЕЛЕКТРОЧАЙНИКИ, СТІРАЛЬНІ МАШИНИ, ТЕЛЕВІЗОРИ, МІКРОХВИЛЬОВІ ПЕЧІ ЛІТЕРАТУРА

Контрольна з маркетингу

1. Система маркетингу 3 2. Типи конкурентів 4 3. Мета маркетингових досліджень 5 4. Теорія мотивації А. Маслоу 7 5. Диференціойований маркетинг 8 6. Двобічне нарощування асортименту 9 7. Способи отримання нових товарів 10 8. Структура ціни 12 9. Види підприємств оптової торгівлі 13 10. Моральні принципи маркетингу 15 Використана література 17