институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 61 | Год: 2007 | Размер: 126 кб. | Стоимость: 105 грн. | Смотреть | Купить

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3
1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5
2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8
2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8
2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13
2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20
2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27
3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33
Висновок. 41
Література. 60

Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції.
Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення.
При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.
Cмотрите также:
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Економічне обґрунтування заходів по забезпеченню конкурентоспроможності продукції

ВСТУП 4 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 6 1.2.Поняття конкурентоспроможності продукції 10 1.3. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 13 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 15 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 15 2.2.Техніко-економічні показники 18 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 20 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 ЛІТЕРАТУРА 47

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності продукції 5 1.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 7 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 9 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 9 2.2.Техніко-економічні показники 12 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 14 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 30 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41

Шляхи підвищення властивостей і конкурентоспроможність радіотоварів

Вступ 3 1. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції 4 2. Конкурентоспроможність радіотоварів 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12

Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14 3. Методи забезпечення якості 18 3.1. Стандартизація продукції 18 3.2. Сертифікація продукції. 22 3.3.Державний нагляд за якістю 25 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27 4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31 4.1.Характеристика підприємства. 31 4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32 4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33 4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35 Висновки 38 Література 40

Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31

НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ 4 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 4 1.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Основна концепція управління конкурентоспроможністю 17 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 21 2.1.Поняття конкурентоспроможності товару 21 2.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 24 2. 3. Конкурентоспроможність українських товарів 26 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 37 Висновки 50 Література 53