институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зв'язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2007 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 115 грн. | Смотреть | Купить

Зв'язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Вступ 3
Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5
1.1. Психологічний стан особистості підлітка 5
1.2. Природа й структура агресії 11
1.3. Теорія агресії 12
1.4. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 19
2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 19
2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 23
Висновки 28
Використана література 30

Обєкт дослідження – агресивна поведінка молодших школярів.
Предмет дослідження – особистісні та соціально-психологічні передумови виникнення і розвитку агресивних реакцій підлітків.
Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей.
Гіпотези дослідження:
– для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості.
У відповідності з поставленою метою і гіпотезами дослідження були поставлені такі завдання:
1. В ході теоретичного аналізу виявити фактори, які сприяють виникненню і закріпленню агресивних проявів у підлітків.
2. Визначити, використовуючи комплекс психодіагностичних методів і методик, психологічний симптомокомплекс агресивних реакцій у підлітків.
Cмотрите также:
Зв’язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5 1.1. Загальна психологічна характеристика 5 підлітка 5 1.2. Аналіз теорії агресії 11 1.3. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 21 2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 21 2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 32 Висновки 38 Використана література 40 Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей. Гіпотези дослідження: – для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості.

Гендерні особливості агресивності підлітків

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГЕНДЕНРА СУТНІСТЬ АГРЕСІЇ 3 1.1 Гендерна соціалізація 3 1.2 Агресія її види та особливості появу у підлітковому віці 8 1.3 Гендерні особливості підліткової агресивності 16 Висновки до розділу 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 19 2.1 Завдання і методологічна база дослідження 19 2.2 Результати дослідження 20 Висновки до розділу 20 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28

Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6 1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6 1.2. Теорії причин агресії 7 Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14 2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14 2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16 2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20 Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23 3.1. Методики дослідження 23 3.2. Характеристика вибірки 30 3.3. Аналіз результатів 34 3.4. Методичні рекомендації 35 Висновки 40 Література 42 ДОДАТКИ 44

Розвиток національних конкурентних переваг економіки України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.1. Сутність та поняття порівняльних переваг 6 1.2. Поняття конкурентних переваг та їх зв’язок з порівняльними перевагами 9 1.3. Види конкурентних переваг 12 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 18 2.1. Методологічні основи оцінки конкурентних переваг національної економіки 18 2.2. Основні показники конкурентоспроможності національної економіки 22 2.3. Основні заходи зі стимулювання розвитку конкурентних переваг 25 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 31 3.1. Основні джерела конкурентних переваг економіки України 31 3.2. Перспективи розвитку конкурентних переваг економіки України 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46

Психологічні умови попередження і корекцї девіантної поведінки у підлітків

Предмет: девіантологія Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико –методологічні підходи до дослідження девіантної поведінки особистості 8 1.1. Психологічний зміст і прояви девіантної поведінки особистості 8 1.2 Чинники девіантної поведінкио собистості 22 1.3. Специфіка девіантної поведінки підлітків 30 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 39 2.1. Методика та організація дослідження проявів схильності до девіантної поведінки. 39 2.2. Аналіз результатів дослідження проявів схильності до девіантної поведінки підлітків. 56 Розділ 3. Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків 64 3.1. Профілактика девіантної поведінки підлітків 64 3.2. Основні підходи корекційної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. 67 3.3. Програма попередження і корекції девіантної поведінки підлітків. 91 Висновки 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 118 Додатки: 129 Розподіл досліджуваних за статтю Рівні вираженості схильності до девіантної поведінки Особливості вираженості схильності до девіантної поведінки залежно від статі Особливості ставлення підлітків до різних аспектів діяльності (за даними методики незавершених речень Сакса-Леві) Особливості негативної комунікативної установки (за методикою В. Бойка) Особливості прояву агресивності (за методикою Басса - Даркі) Форми прояву агресії залежно від статі Дисперсійний аналіз залежності індексів агресивності і ворожості від статі і рівня емпатія Особливості сенсу життя для досліджуваних підлітків (за результатами бесіди) Особливості взаємозв’язку статусу підлітків і схильності до девіантної поведінки Основні терміни Об’єктом дослідження роботи виступає схильність девіантна поведінка особистості. Предметом дослідження виступають психологічні умови профілактики девіантної поведінки чи поведінкових девіацій підлітків. Метою роботи є визначення змісту і чинників виникнення девіантної поведінки у підлітків та розкриття особливостей діяльності психолога з її попередження і корекції Для досягнення мети вирішувалися наступні завдання: 1) Провести аналіз змісту і проявів девіантної поведінки; 2) Дослідити чинники девіантної поведінки підлітків; 3) Виявити психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки; 4) Визначити основні принципи та напрямки роботи психолога по попередженню і корекції девіантної поведінки. 5) Визначити методику дослідження проявів схильності підлітків до девіантної поведінки. 6) Дослідити схильність підлітків до девіантної поведінки. 7) Визначити зміст діяльності психолога щодо попередження розвитку схильності підлітків до девіантної поведінки. Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, 117 джерел Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування, опитування, спостереження, статистичні методи обробки даних

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)

Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Особливості спілкування

План. Вступ. Розділ 1. Особливості спілкування. Розділ 2. Особливості спілкування та поводження підлітка з низьким рівнем культурного розвитку. Розділ 3. Основні проблеми підлітків з низьким рівнем культурного розвитку. Висновок. Список використаної літератури.

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16