институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3-4 років

Каталог пособий и учебных материалов | Охрана труда | Курсовая | Страниц: 17 | Год: 2007 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3-4 років

1. Роль порядкових вправ в гімнастиці 2 2. Особливості виконання порядкових вправ малюками 5 3. Види порядкових вправ для дітей 3 – 4 років 7 4. Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3 – 4 року життя 11 Практичне завдання 15 Література 17
Cмотрите также:
Методика навчання порядкових вправ у молодшому дошкільному віці

1. Характеристика порядкових вправ та їх значення. 2 2. Види порядкових вправ для дітей молодшої та середньої груп. 4 3. Методика навчання порядкових вправ. 7 Список використаної літератури 12

Антропометричні показники дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ТРЬОХ-СЕМИ РІЧНОГО ВІКУ 10 1.1. Швидкість фізичного розвитку дітей віком від трьох до семи років 10 1.2. Визначення та методи корекції фізичного розвитку дітей 19 1.3. Контроль за розвитком і станом здоров’я дітей віком від трьох до семи років. 24 РОЗДІЛ 2 ЗНАЧЕННЯ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 31 ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ 3-7 РІЧНОГО ВІКУ 31 2.1. Поняття антропометричних вимірів 31 2.2. Використання антропометричних індексів для оцінки харчового статусу дітей 46 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ АНТРОПОМЕТРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД ТРЬОХ ДО СЕМИ РОКІВ 54 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76 Об’єктом дослідження є фізичний розвиток та стан здоров’я дітей віком від трьох до семи років. Предметом дослідження є комплекс питань виконання антропометричних вимірів та їх використання для контролю та поліпшення здоров’я дітей віком трьох-семи років. Мета дослідження - визначити поняття антропометричних вимірів, проаналізувати порядок, методики їх проведення, аргументувати необхідність антропометричних вимірів, вивчити питання практичного використання результатів антропометричних вимірів дітей віком від трьох до семи років для забезпечення покращення стану здоров’я дітей, дослідити важливість антропометричних вимірів для своєчасної та якісної діагностики здоров’я дітей віком від трьох до семи років.

Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст Вступ 3 1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4 2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5 3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7 4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8 5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10 Висновок 12 Список літератури 13

Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст Вступ 3 1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4 2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5 3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7 4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8 5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10 Висновок 12 Список літератури 13

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8 років)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей 7-8 років 6 2.1. Психолого - фізіологічні особливості дітей 7-8 років 6 2.2. Характеристика розвитку мовлення у дітей 7-8 років 7 Розділ II. Особливості методики розвитку мовлення у дітей 7-8 років 9 2.1. Використання малюнкових методик 9 2.2. Використання художніх творів 13 2.3. Робота з розвитку мовлення у дітей 7-8 років у повсякденному житті 22 Висновки та практичні поради. 23 Використана література. 25 Мета дослідження. Отже тому метою нашої роботи ми обрали з'ясування особливостєй мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8лет). Предмет дослідження. Система мовленевого розвитку молодшого школяра. Об'єкт дослідження. Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра.

Антропометричні виміри дітей шкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ВІЦІ 11 – 13 РОКІВ 7 1.1 Процеси росту і розвитку організму дітей у віці 11-13 років 7 1.2 Особливості фізичного розвитку дітей 11 – 13 річного віку 22 РОЗДІЛ 2 ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 39 2.1 Методи оцінки фізичного розвитку 39 2.2 Методи антропометричного і соматометричного обстеження 45 2.3 Використання результатів антропометричних вимірів для корекції фізичного стану. 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76-80 Дипломна робота присвячена теоретичному аналізу процесу антропологічного виміру фізичного стану дітей одинадцяти – тринадцяти років. Об’єктом дослідження є фізичний розвиток дітей одинадцяти-тринадцяти років. Предметом дослідження є антропометричні виміри фізичного стану дітей віком одинадцяти – тринадцяти років. Мета дослідження - визначити значення і порядок проведення антропометричного контролю фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років. Дослідити можливості використання антропометричних вимірів фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років для діагностики фізичного стану дітей, виявлення динаміки розвитку фізичного стану дітей, виявлення порушень фізичного стану для забезпечення своєчасного і ефективного усунення виявлених недоліків.

. Організація і техніка контролю виконання

План 1. Організація і техніка контролю виконання 3 2. Характеристика документів по авторству 5 3. Скласти заявку на покупку підприємством іноземної валюти 9 Список використаної літератури 9

Ігротерапія дітей 5-6 рр

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ І Теоретичні основи ігротерапії та теоретичні основи тривожності 4 1.1 Історичний розвиток ігрової діяльності дітей 4 1.2 Погляди видатних педагогів на доцільність використання ігор 7 в навчально-виховному процесі для профілактики тривожності 1.3 Класифікація дитячих ігор 10 Розділ ІІ Методичний аспект використання ігрової діяльності для профілактики тривожності дітей 5-6 років 18 2.1 Значення ігрової діяльності для виховання дітей 18 2.2 Специфіка керівництва іграми дітей 21 Розділ ІІІ Аналіз досвіду роботи педагогів по ігротерапії дітей 5-6 років 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38

Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини

Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15