Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школиКаталог пособий и учебных материалов | Демография | Курсовая | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | КупитьСтруктура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14Cмотрите также:Моделі викладачів ВНЗ – лідерів та анти лідерів Зміст Вступ 3 1. Типологія особистості викладача вищої школи 4 2. Характеристика викладачів-лідерів та їхні якості 6 3. Сучасна психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та передумови її формування 9 Висновки 12 Список використаної літератури 14 Основні риси управлінської культури викладача Вступ 3 1. Основні риси управлінської культури викладача 4 2. Шляхи підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи 12 Висновки 18 Список використаної літератури 19 Структура педагогічної діяльності викладача Зміст Вступ 3 1. Викладання, як організаційно-управлінська діяльність 5 2. Специфіка педагогічної діяльності та структура педагогічних здібностей 10 3. Стиль педагогічного спілкування 13 Висновок 16 Список використаної літератури 18 Психологія педагогічної діяльності в різних освітніх системах. Педагогічні функції та уміння. Стилі педагогічної діяльності Реферат Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення педагогічної діяльності 6 1.1. Концептуальні засади педагогічної діяльності в умовах відродження національної школи України 6 1.2. Загальна характеристика педагогічної діяльності 12 Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти вивчення діяльності педагога 17 2.1. Особистість вчителя: педагогічні функції та уміння 17 2.2. Стилі педагогічної діяльності та педагогічного спілкування 22 Висновки 29 Список використаної літератури 31 Педагогічна культура викладача ВНШ Зміст Вступ 3 1. Сутність, складові та зміст педагогічної культури викладача ВНЗ 4 2. Особливі вимоги до педагогічної професійної культури та моральні якості викладача 8 Висновки 12 Список використаної літератури 13 Педагогіка та психологія Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 Педагогіка та психологія Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна Вступ 3 1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4 2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8 3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11 4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18 Висновок 23 Література 24 План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи» Вступ 2 Розділ І. ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ 3 1.1. Підготовка кадрів вищої кваліфікації 3 1.2. Специфічні риси вузівської підготовки (на прикладі педагогічної освіти) 6 Розділ ІІ. ДЕЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СПЕЦІАЛІСТА В УМОВАХ ВУЗУ 9 2.1. Передумови виховання студентів у вузі 9 2.2. Педагогічні проблеми адаптації студентства та психологічна компетенція викладача 12 2.3. Особливості формування особистості спеціаліста 14 Література 18 Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |