институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Звіт з практики на основі фірми Голден Фарм (Організація обслуговування населення)

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Универсальная | Страниц: 47 | Год: 2007 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Звіт з практики на основі фірми Голден Фарм (Організація обслуговування населення)

Cмотрите также:
Функції організації ТОВ «Голден-Фарм» та її підрозділів (Основи менеджменту )

Функції організації ТОВ «Голден-Фарм» та її підрозділів 3 1. Загальне ознайомлення з фірмою 3 2. Характеристика зовнішнього середовища фірми. Організація обслуговування населення 6 3. Внутрішнє середовище фірми 14 4. Класифікація управлінських функцій у організації 21 Література 24

Звіт з практики з організації обслуговування населення

Звіт з практики Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНС" Предметом діяльності Товариства є: виробництво іграшок; оптова торгівля іграшками; інші види оптової торгівлі. Предмет: організація обслуговування населення Зміст 1. Загальне ознайомлення з підприємством і організація виробничої діяльності підприємства. 3 2. Організаційна структура і управління підприємством 4 3. Майно і власність підприємства, взаємовідносини підприємства із зовнішнім контрагентами та ринковою інфраструктурою 7 4. Стратегія маркетингу підприємства 12 5. Система планування діяльності підприємства 13 6. Витрати і фінанси підприємства 20 7. Податки та обов'язкові платежі підприємства 22 8. Підсумковий баланс та економічна оцінка діяльності підприємства 23 Список використаних джерел 30 Додатки 31

Звіт з практики (організація обслуговування населення)

1. Короткі відомості про базу проходження практики 2 2. Характеристика управлінських відносин вивчення нормативних та законодавчих документів, що визначають порядок роботи фірми. 2 3. Характеристика зовнішнього середовища підприємства (фірми) 4 4. Організація обслуговування населення 5 4.1. Аналіз дотримання підприємством торгівлі законодавства «Про захист прав споживачів» та «Порядку торговельного обслуговування» характеристика та аналіз послуг, що надаються закладами ресторанного господарства 5 4.2. Характеристика правил продажу товарів аналіз матеріально-технічного оснащення закладу ресторанного господарства 5 4.3. Аналіз показників, що характеризують рівень обслуговування визначення вимог, правил та техніки підготовки обслуговування споживачів 7 4.4. Аналіз обслуговування за мерчандайзингом обслуговування бенкетів та спеціальних заходів 7 5. Основні напрями діяльності менеджера організації 13 5.1. Характеристика торгового менеджменту та менеджменту підприємств ресторанного господарства 13 5.2. Характеристика маркетингового менеджменту 13 5.3. Вивчення напрямів рекламного менеджменту, його сфер організація фінансової роботи на підприємстві 14 5.4. Вивчення основних умов стійкого розвитку організації 14 6. Маркетингові дослідження 15 6.1. Загальна характеристика ринку, на якому діє підприємство дослідження ринку продукції та послуг аналіз конкурентоспроможності 15 6.2. Маркетингові підходи при формуванні асортиментної політики підприємства 16 7. Економічна оцінка діяльності підприємства 16 7.1. Економіко-організаційна характеристика підприємства 16 7.2. Аналіз виробництва та реалізації продукції, товарів 18 7.3. Аналіз трудових ресурсів підприємства 19 7.4. Аналіз витрат підприємства 20 7.5. Аналіз фінансових результатів та ефективності діяльності підприємства 21 Література 23

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2 1.1. Поняття реклами 2 1.2. Класифікація рекламних засобів 6 1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9 2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12 2.1. Особливості реклами в аптечних закладах 12 2.2. Загальна інформація про заклад 16 2.3. Організація маркетингових досліджень 18 2.4. Визначення ефективності різних видів реклами в аптеці 22 Висновки і пропозиції 27 Література 29 Додатки 30

Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)

Вступ 3 1. Організація побутового обслуговування населення 5 1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5 1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8 1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11 2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14 2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14 2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18 2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20 3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24 3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24 3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27 Висновки 33 Література 36

Організація роботи лікувально-профілактичного закладу (за матеріалами СМЦ „Оптима-Фарм”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичний. Теоретичні аспекти організації роботи лікувально-профілактичного закладу 6 1.1. Завдання функції та мета лікувально-профілактичного закладу 6 1.2. Використання маркетингових досліджень у лікувально-профілактичному закладі 15 1.3. Нормативно-правове підґрунтя організації роботи лікувально-профілактичного закладу 27 Висновки до розділу 1 37 РОЗДІЛ 2. Аналітичний. Оцінка організації роботи СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.1. Загальна характеристика діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.2. Аналіз економічних показників діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 45 2.3. Аналіз роботи організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 53 Висновки до розділу 2 76 РОЗДІЛ 3. Рекомендаційний. Шляхи удосконалення організаційної роботи лікувально-профілактичного закладу «Оптима-Фарм» 79 3.1. Напрямки поліпшення організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 79 3.2. Напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг СМЦ «Оптима-Фарм» 89 Висновки до розділу 3 96 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111 ДОДАТКИ 120

Звіт з виробничої практики + щоденник ( розробка комплексу стратегії розвитку бізнесу для ТОВ «D&V - інвест» на основі поведеного стратегічного аналізу)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Організаційно-економічна характеристика підприємства 5 1.1. Організація підприємства 5 1.2. Економічні показники підприємства 10 РОЗДІЛ ІІ Звіт про виконану роботу 16 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 26 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТКИ 29

Звіт з педагогічної практики

Вступ 2 І. Мета практики 4 ІІ. Характеристика бази практики 5 ІІІ. Організація і керівництво практикою 7 ІV. Зміст діяльності практиканта 8 4.1. Відвідування та критичний аналіз навчальних занять 8 4.2. Проведення занять 11 V. Психологічне дослідження 16 Література 25 Додатки 26

Звіт з практики по стоматологічній кліниці

1. Вступ. Загальні відомості про підприємство 3 2. Організація управління стоматологічної поліклініки. 4 3. Управління персоналом. 5 4. Управління фінансами 6 5. Матеріально-технічне та медикаментозне постачання 10 6. Організація діагностики стоматологічних захворювань (профілактичні огляди, рентген, лабораторна діагностика). 11 7. Організація консервативного і хірургічного лікування стоматологічних захворювань (наявність операційної, її оснащення). 11 8. Організація невідкладної стоматологічної допомоги. 12 9. Організація стаціонарної стоматологічної служби. 12 10. Організація стоматологічної допомоги дітям та підліткам (профілактичні огляди, диспансеризація, санітарно-просвітня робота). 13 11. Організація зубопротезної служби: забезпеченість кадрами, устаткуванням, матеріалами. 14 12. Управління маркетингом. Ціноутворення. Реклама. Визначення сегменту ринку. Принципи визначення вартості зубопротезних послуг, пільгове обслуговування певних категорій населення. 18 13.Впровадження сучасних технологій профілактики, лікування, протезування. 23 14. Висновки та пропозиції. 26 Література 27

Організація транспортних подорожей і перевезень

1. Організація обслуговування туристів на річкових теплоходах 3 2. Система берегового обслуговування на річкових круїзах 7 3. Організація зелених стоянок. Особливості взаємодії туристичної фірми та автотранспортних підприємств 12 Список використаної літератури 18