институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства (Відкрите акціонерне товариство ""Хорольский молококонсервний комбінат дитячих продуктів"")"

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Реферат | Страниц: 25 | Год: 2007 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

"Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства (Відкрите акціонерне товариство ""Хорольский молококонсервний комбінат дитячих продуктів"")"

І. Дослідження відповідності товару, що виробляється вимогам споживачів 3 1. Опис товару 3 1.1 Основний товар 3 1.2 Упаковка товару 4 1.3 Стадії життєвого циклу, на якому знаходиться товар 6 1.4 Асортимент товару та доцільність його розширення 6 1.5 Чинники, що визначають покупку нашого товару 6 2. Визначення конкурентоспроможності товару 9 ІІ. Дослідження споживачів 10 ІІІ. Дослідження ринку 11 IV. Дослідження конкурентів 15 V. Конкурентоспроможність підприємства 17 VI. Прогнозування 19 VII. Планування 20 VIII. Організація маркетингу 22 IX. Збутова політика 23 XI. Цінова політика 24 XII. Комунікаційна політика 25
Cмотрите также:
Фінансовий менеджмент

ВСТУП 3 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 4 Розробка програми поліпшення фінансового стану підприємства ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТКИ 28 Звітність Об’єктом дослідження виступає відкрите акціонерне товариство

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

Економіка підприємства. Звіт з практики

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Загальна інформація про підприємство Відкрите акціонерне товариство «К...» 5 РОЗДІЛ 2. Фінансовий аналіз діяльності ВАТ «...» 11 РОЗДІЛ 3. Аналіз прибутковості акцій підприємства. 19 Висновки 23 Список літератури 25

ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 4 Розділ 1. Сутність управління маркетингом на підприємстві 7 1.1 Маркетингова діяльність в системі управління малим підприємством 7 1.2 Сутність та складові маркетингового комплексу малого підприємства 14 1.3 Досвід маркетингової діяльності в оптовій та роздрібній торгівлі України 25 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Тайрекс” 33 2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ „Тайрекс” 33 2.2 Дослідження ринку 43 2.3 Аналіз діяльності підсистеми маркетингу 52 Розділ 3. Розробка комплексу маркетингу для ТОВ „” 59 3.1 Розробка маркетингової програми підприємства 59 3.2 Обгрунтування напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства 66 Висновки 75 Література 78 ДОДАТОК А. Фінансова звітність ТОВ «» 83 ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85 ДОДАТОК В. Бізнес-план 88 ДОДАТОК Г. Чиста поточна вартість проекту. 111

Підприємницьке право

1. Поняття, ознаки та особливості господарського законодавства 3 2. Відкрите та закрите акціонерне товариство 12 3. Завдання 13 Список використаних джерел 14

Аналіз та вдосконалення комплексу маркетингового інструмента підприємства

Зміст Вступ 3 Анотація 5 РОЗДІЛ 1. Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів 6 1.1. Роль маркетингу в управлінні організацією 6 1.2 Організаційні принципи і функції маркетингової діяльності 9 1.3. Перспективний товарний асортимент як складова частина маркетингового комплексу підприємства 14 РОЗДІЛ 2. Аналітичний розділ 28 2.1. Огляд підприємства 28 2.2 Структура управління підприємством 31 2.3 Оцінка фінансово-господарської діяльності 33 2.4 Виробнича діяльність 37 РОЗДІЛ 3. Розробка методів вдосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства 42 3.1 Планування маркетингової діяльності підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства та їх економічне обґрунтування 43 Висновок 47 Список використаної літератури 48 Додаток 1 49 Додаток 2 50

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

РЕФЕРАТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Сучасні концепції маркетингової діяльності. 7 1.1 Особливості маркетингових послуг 7 1.2 Стратегії маркетингу 14 РОЗДІЛ 2. Сучасний стан маркетингової діяльності ПП „...” 31 2.1 Дослідження ринку конкурентів 31 2.2 Механізм стимулювання збуту і визначення потреб споживачів 46 2.3 Аналіз управлінських рішень, пов’язаних з маркетинговою діяльністю 52 РОЗДІЛ 3. Розробка комплексу маркетингу для ПП „...” 56 3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення діяльності ПП „...” 56 ЛІТЕРАТУРА 83 Додаток А. 88 Додаток Б 91

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

Резюме 3 1. Характеристика підприємства 5 2. Сучасний стан маркетингової діяльності на підприємстві 11 3. Перспективні напрямки розвитку маркетингової діяльності 25 Список використаних джерел 41 Додаток А. Оцінка зовнішнього середовища (PEST – аналіз) 45

Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів

Зміст Вступ 7 Анoтація 10 Розділ 1. Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів 10 1.1. Роль маркетингу в управлінні організацією 10 1.2 Організаційні принципи і функції маркетингової діяльності 13 1.2. Перспективний товарний асортимент як складова частина маркетингового комплексу підприємства 18 Розділ 2. Аналітичний розділ 34 2.1. Огляд підприємства 34 2.2. Види і напрямки діяльності 35 2.2 Структура управління підприємством 37 2.3 Кількісний та якісний склад персоналу 39 2.4 Оцінка фінансово-господарської діяльності 39 2.5. Виробнича діяльність 44 Розділ 3. Розробка методів вдосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства 48 3.1. Планування маркетингової діяльності підприємства 48 3.2 Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства та їх економічне обґрунтування 49 Висновок 54 Список використаної літератури 55 Додаток 1 56 Додаток 2 57

Особливості підприємницької діяльності різних видів господарських товариств

Зміст 1. Вступ..............................................................................................3 2. Підприємницька діяльність та господарські товариства..........4 a. акціонерне товариство.......................................................5 б. товариство з обмеженою відповідальністю.....................6 в. з додатковою відповідальністю........................................8 г. повне товариство................................................................9 д. командитне товариство....................................................10 3. Висновки......................................................................................13 4. Література....................................................................................14