институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи розвитку мовлення

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 631 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Методи розвитку мовлення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. 4 І.1. Проблема розвитку українського мовлення школяра в психолого-педагогічній літературі 4 І.2. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 7 І.3. Засоби розвитку зв’язного мовлення школяра 13 Висновок до І розділу 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 18 ІІ.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 18 ІІ.2. Методика розвитку монологічного мовлення 20 ІІ.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 22 Висновок до ІІ розділу 33 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТОК 1 38 ДОДАТОК 2 39 ДОДАТОК 3 40
Cмотрите также:
Методи розвитку мовлення у дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27

Методика уроків розвитку зв'язного мовлення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. 4 І.1. Проблема розвитку українського мовлення школяра в психолого-педагогічній літературі 4 І.2. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 7 І.3. Засоби розвитку зв’язного мовлення школяра 10 ВИСНОВОК ДО І РОЗДІЛУ 14 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 15 ІІ.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 15 ІІ.2. Методика розвитку монологічного мовлення 17 ІІ.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 19 ВИСНОВОК ДО ІІ РОЗДІЛУ 30 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТОК 1 35 ДОДАТОК 2 36 ДОДАТОК 3 37

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”

ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Педагогічний досвід з розвитку мовлення

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у початковій школі. Загальне поняття про загальне мовлення 4 2. Педагогічний досвід з розвитку мовлення 8 Висновки 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Мовлення

ВСТУП 3 1. Сутність мовлення та його функції 4 2. Основні психологічні теорії, що пояснюють процес формування мовлення 7 3. Мовлення як засіб спілкування 10 4. Мовлення як інструмент мислення 11 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 17

Урок як основна форма організації навчання мови в школі

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 4 1.1. Вибір організаційної форми уроку 4 1.2. Завдання уроку 6 1.3. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 10 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 16 2.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 16 2.2. Методика розвитку монологічного мовлення 18 2.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку писемного мовлення у початковій школі 5 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 5 1.2 Основні проблеми розвитку писемного мовлення у школярів молодших класів 8 Розділ 2. Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення 12 2.1 Педагогічний досвід з розвитку писемного мовлення 12 2.2 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших школярів 18 2. 3 Результати дослідження та висновки 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додаток 30

Формування рідного мовлення у молодших дошкільників

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 6 1.2 Характеристика мовного розвитку молодших дошкільників 9 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 15 2.1 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших дошкільників 15 2. 2 Результати дослідження та висновки 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26