институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства

Каталог пособий и учебных материалов | Римское право | Реферат | Страниц: 45 | Год: 2007 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 12 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 29 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45
Cмотрите также:
“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст: Вступ Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства 1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу 1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава) 2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства 2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві Висновок Список використаних джерел Додатки

Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства

Вступ 2 Розділ І. Поняття етики та культури обслуговування туристів на підприємстві готельного господарства 4 1.1. Етика обслуговування туристів 4 1.2. Культура обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 10 Розділ II. Оцінка культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 13 2.1. Особливості спілкування персоналу з туристами у готелі „Прем'єр Палац" 13 2.2. Якість обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства 17 2.3. Правила ведення телефонних розмов на підприємстві 26 Розділ III. Напрями підвищення культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 32 Висновок 37 Література 39

Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5 1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11 2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11 2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32 3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32 3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”

Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Особливості обслуговування іноземних туристів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування іноземних туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ХРЕЩАТИК» (М. КИЇВ) 12 2.1. Розвиток готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ХРЕЩАТИК» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування іноземних туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 27 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Хрещатик» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування іноземних туристів у готелях 6 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 8 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 8 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 10 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 13 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 16 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування іноземних туристів 16 3.2. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 20 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43