институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2007 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування

Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22
Cмотрите также:
Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

Особливості спілкування молодших школярів

План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок.

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті

Вступ 3 1. Зміст спілкування 4 2. Засоби спілкування 5 3. Функції (аспекти) спілкування 6 Комунікативна функція спілкування 6 Перцептивна функція спілкування 11 Інтерактивна функція спілкування 15 Список використаної літератури 20

Типологія спілкування: типи, функції, проблеми, компоненти психотехніка

Вступ 3 1. Сутність та значення спілкування 4 2. Види спілкування 8 3. Основні типи, принципи та суперечності спілкування. 11 4. Механізми спілкування 15 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Мова як засіб кодування інформації

ВСТУП 3 1. ІНФОРМАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 4 1.1. Інформація та її властивості 4 1.2. Функції документа як засобу інформації 7 1.3. Індивід в світі інформації 8 1.4. Масова комунікація як соціальне явище 11 2. КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ СПІЛКУВАННІ 18 2.1. Три елементи інформаційної складової 18 2.2. Канали сприйняття інформації 19 2.3. Рівні та функції спілкування 21 3. МОВА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ 22 3.1. Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на спілкування 23 3.2. Взаємовплив письма та усного мовлення 25 3.3. Розвиток мовних стратегій та їх роль у зміцненні міжкультурного діалогу 28 4. ВИКОРИСТАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ МЕТИ 37 4.1. Спілкування як комунікація 37 4.2. Особливості загального і ділового спілкування 40 4.3. Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 45 ВИСНОВОК 49 ЛІТЕРАТУРА 52

СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ

ВСТУП 2 1.ФУНКЦІЇ І РІВНІ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 3 2.ПЛАНУВАННЯ ПЕРЕГОВОРІВ 5 3.РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ПЕРЕГОВОРІВ 12 4.ТЕХНІКА ДІЛОВОЇ РОЗМОВИ 16 5. ПРОВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ЗУСТРІЧІ 18 ВИСНОВОК 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення

Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення

Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24