институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Предмет, завдання курсу ""Історія педагогіки"". Основоположні принципи розгляду історико - педагогічного процесу"

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

"Предмет, завдання курсу ""Історія педагогіки"". Основоположні принципи розгляду історико - педагогічного процесу"

1. Предмет і завдання курсу „Історія педагогіки”. 2 2. Основоположні принципи розгляду історико-педагогічного процесу. 6 Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Об’єкти педагогічного процесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЙОГО ЗАКОНОМІРНОСТІ 9 1.1. Поняття про педагогічну систему 9 1.2. Педагогічна взаємодія 19 1.3. Основні компоненти педагогічного процесу та їх характеристика 32 1.4. Закономірності та принципи педагогічного процесу 44 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 58 2.1. Етап підготовки педагогічного процесу 58 2.2. Етап здійснення педагогічного процесу 73 2.3. Етап аналізу результатів педагогічного процесу 75 2.4. Школа як агент правової соціалізації 99 ВИСНОВКИ 104 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5 1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5 1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17 2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17 2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20 ВИСНОВКИ.......................................................................................................24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25

Становлення і розвиток соціальної педагогіки

Вступ Розділ 1. Історико-педагогічний аналіз становлення соціальної педагогіки як науки 1.1. Основні етапи становлення соціальної педагогіки 1.2. Соціальна педагогіка як галузь інтегративного знання Розділ 2. Теорія і практика соціальної педагогіки в Україні в сучасних умовах Висновки Список використаних джерел

Історія розвитку педагогіки

Вступ 1. Історія розвитку педагогіки як науки про виховання 2. Виховання – головна категорія педагогіки Висновок Література

Історія розвитку педагогіки

Вступ 1. Історія розвитку педагогіки як науки про виховання 2. Виховання – головна категорія педагогіки Висновок Література

Педагогіка та психологія

Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16

Педагогіка та психологія

Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16

"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"

ЗМІСТ Вступ 4 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5 1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5 1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13 1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22 Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28 2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28 2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37 2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43 2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51 Висновок: 63 Література: 64

"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"

ЗМІСТ Вступ 4 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5 1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5 1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13 1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22 Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28 2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28 2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37 2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43 2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51 Висновок: 63 Література: 64