институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вияв і розвиток передумов обдарованості у дітей старшого дошкільного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 52 | Год: 2007 | Размер: 273 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Вияв і розвиток передумов обдарованості у дітей старшого дошкільного віку

Вступ 3 Розділ І. Аналіз літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей старшого дошкільного віку 5 Розділ ІІ. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 11 Розділ ІІІ. Розвиток обдарованості у дітей засобами образотворчого мистецтва 15 Розділ ІV. Проведення експерименту та аналіз результатів розвитку обдарованості 18 4.1. Констатуючий експеримент 18 4.2. Формуючий експеримент 25 4.3. Аналіз результатів проведеної роботи 30 Висновки та рекомендації 35 Література 37 Додатки 44
Cмотрите также:
Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку

Вступ 2 Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3 1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14 Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20 2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20 2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23 Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4 1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4 1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19 2.1. Аналіз відповідних програм 19 2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26 Висновки до другого розділу 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9 1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9 1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23 1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58 2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58 2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72 2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 97-132

Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну діяльність

Вступ 3 1. Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 2. Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 11 3. Співпраця дошкільного навчального закладу та сім‘ї з проблем формування уявлень про соціальну дійсність (констатуючий експеримент) 18 4. Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність (формуючий експеримент) 24 5. Аналіз результатів експериментальної роботи (контрольний експеримент) 28 6. Педагогічні висновки та рекомендації 30 Література 33