институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 36 | Год: 2007 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах

Вступ 3 1. Системи методів навчання, що використовуються вчителями початкових класів загальноосвітньої школи на уроках української мови 5 2. Емпіричний матеріал навчальних занять з теми «Дієслово» 20 3. План-конспект уроку «Закріплення вивченого про дієслово як частину мови» 24 4. Констатуючий експеримент з перевірки ефективності засвоєння теми «Дієслова» 29 Висновки 34 Література 36
Cмотрите также:
Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Інтерактивні технології навчання в початкових класах

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7 1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7 1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20 2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17

Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах

1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки

Формування у молодших школярів синтаксичних понять

ПЛАН Вступ І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах 1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову 2. Формування поняття про речення 3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією 4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення” 5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення 6. Вивчення однорідних членів речення 7. Ознайомлення зі складним реченням 8. Види вправ із синтаксису й пунктуації ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі Висновок Використана література

Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Питання до державних екзаменів з методики викладання математики в початкових класах

1. Поняття числа (натурального). Десяток, заподій виділення десятку в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Методика вивчення нумерації в межах 10. 2. Сотня. причини виділення сотні в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Додавання і віднімання в межах сотні. Методика вивчення нумерації і арифметичних дій. 3. Тисяча. Причини виділення тисячі в окремий концентр. Нумерації, усна і письмова. Додавання і віднімання в межах тисячі. 4. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел. Таблиця класів і розрядів. 5. Методика вивчення додавання і віднімання багатоцифрових чисел. 6. Методика навчання учнів розв'язуванню задач. Загальні питання роботи НАД задачею за етапами. 7. Поняття дробу. Методика ознайомлення учнів 3 (4 класів) з дробами. 8. Поняття величини: Загальні питання ознайомлення учнів початкових класів з величинами і їх вимірюванням. 9. Алгебраїчна пропедевтика в початковому курсі математиків. 10.Елементи геометрії в курсі математиків

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРАВОПИСУ СЛІВ З АПОСТРОФОМ ЗА ЛІНІЙНО-КОНЦЕНТРИЧНИМ ПРИНЦИПОМ ПРОГРАМИ

ВСТУП 2 І. СИСТЕМИ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 4 ІІ. ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ АПОСТРОФА 18 ІІІ. КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 3-МУ КЛАСІ. УРОК – ГРА ЩО? ДЕ? КОЛИ?. ЗАКРІПЛЕННЯ ПО ТЕМІ АПОСТРОФ 21 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 26

Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7 1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7 1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11 1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14 Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26 2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26 2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36