институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Реферат | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 86 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40
Cмотрите также:
Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………........ Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції............. 1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю……….. 1.2 Основні принципи управління якістю продукції …………............. Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.…………………....................................................................................... 2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві…....................................................................................................... 2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах… 2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції.............................. Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM.................................................... Висновки................................................................................................................ Список використаної літератури.........................................................................

Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Якість продукції. Показники якості

Вступ 3 Розділ. Теоретичні основи управління системою якості продукції підприємства 5 1.1 Якість продукції: сутність та значення. 5 1.2 Сутність та особливості процесу управління якістю продукції 8 1.3 Показники управління якістю продукції підприємства 15 Розділ 2. Дослідження системи управління якістю продукції підприємства (на прикладі ВАТ “___”) 21 2.1 Аналіз ефективності системи управління якістю продукції підприємства 21 2.2 Оцінка рівня якості продукції із врахуванням маркетингової складової 26 Розділ 3. Вдосконалення системи управління якістю продукції підприємства 31 3.1 Формування механізмів управління системою якості продукції підприємства 31 Висновки та пропозиції 39 Список використаної літератури 43

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 4 І. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ 6 1.1 Якість продукції: основні поняття, терміни і визначення 6 1.2 Класифікація показників якості промислової продукції 10 1.3 Стадії формування якості 17 II. СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. СИСТЕМА ЯКОСТІ 20 2.1 Безпосереднє управління якістю продукції 36 2.2 Якість і конкурентоспроможність продукції 44 2.3 Міжнародні стандарти ІСО 50 2.4 Облік і аналіз витрат на якість продукції 54 2.5 Планування та стимулювання якості продукції 61 2.6 Організація та види технічного контролю якості 64 2.7 Статистичний та вхідний контроль якості продукції 75 ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ “ПЛАСТИК КАРТА” 86 3.1 Політика в області якості 86 3.2 Відомості про організацію 87 3.3 Система управління якістю 89 3.4 Вимоги до документації 93 3.4.1 Загальні положення 93 3.4.2 Посібник із якості 94 3.4.3 Управління документацією 95 3.4.4 Управління протоколами 96 3.5 Відповідальність керівництва 96 3.5.1 Зобов'язання керівництва 96 3.5.2 Орієнтація на споживача 97 3.5.3 Політика в області якості 97 3.5.4 Планування 98 3.5.5 Відповідальність, повноваження й інформування 99 3.5.6 Аналіз з боку керівництва 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105

Аналіз якості продукції підприємства та її впливу на інші показники

Вступ 3 1. Якість продукції як визначальний чинник його конкурентоспроможності 6 1.1. Економічна суть якості продукції 6 1.2. Система управління якістю підприємства 11 1.3. Оцінка, контроль та управління якістю продукції на підприємствах в умовах конкурентного середовища 14 2. Аналіз впливу якості продукції на діяльність ВАТ «Назва» 19 2.1. Вдосконалення якості як джерело виходу з кризи та динамічного зростання 19 2.2. Аналіз впливу якості продукції на фінансовий стан підприємства 26 2.3. Напрями вдосконалення діяльності ВАТ «Назва» 35 Висновки 39 Література 42

Комплексне керування якістю в організації

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

Якість продукції як об’єкт управління

Зміст: Вступ ..........................................................................................................3 1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14 2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18 2.1. Управління якістю в США ................................................................18 3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23 3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28 3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33 Висновок ……………………………………………………………....41 Список використаної літератури ……………………………………43

Управління якістю продукції на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38

Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49

Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11 Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві 2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15 2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21 2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24 2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26 2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції 3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29 3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29 3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31 Висновки ……………………………………………………………....33 Список використаної літератури ……………………………………34