институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка естетичних властивостей товарів (взуття)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка естетичних властивостей товарів (взуття)

Вступ 2 1. Класифікація взуття 3 2. Естетичні вимоги до заготовки взуття 5 3. Особливості зовнішнього виду моделей взуття 7 4. Оздоблення взуття як метод його естетизації 9 Список літератури 12
Cмотрите также:
Оцінка естетичних властивостей виробів

Вступ 3 1. Характеристика естетичних властивостей виробів 4 2. Показники естетичних властивостей виробів 5 3. Поняття дизайну виробів та технічної естетики виробів 10 Висновки 15 Список літератури 16

Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів

Вступ 3 1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5 1.1. Терміни та визначення якості товарів 5 1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11 1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18 2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24 2.1. Політика підприємства в області якості 24 2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25 У технічних і функціональних відділах. 26 2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27 2.4. Організація робот з якості 29 3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на сучасному етапі 31 Висновки 36 Список літератури 37

Класифікація методів кодування

ЗМІСТ 19. Проаналізуйте вагомість естетичних властивостей різноманітних груп товарів 3 57. Класифікація методів кодування 9 43. Характеристика бальної системи оцінки 13 Література 19

Класифікація методів кодування

ЗМІСТ 19. Проаналізуйте вагомість естетичних властивостей різноманітних груп товарів 3 57. Класифікація методів кодування 9 43. Характеристика бальної системи оцінки 13 Література 19

Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття

Зміст Вступ 2 Розділ 1 Стан виробництва, торгівлі та споживання взуття в Україні 4 Розділ 2 Аналіз випуску взуття за фабриками порівняно з випуском взуття в місті Чернігові 11 Розділ 3 Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття 16 Розділ 4 Аналіз асортименту жіночого взуття у магазині «Крим» 20 Розділ 5 Аналіз якості взуття в магазині «Крим» 23 Висновки та пропозиції 30 Список літератури 32

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 44

Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку СБС в Україні 5 2. Характеристика сухих будівельних сумішей 12 3. Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей товарів на ринку 15 4. Об’єкти та методи дослідження 24 5. Вивчення вагомості споживчих властивостей 27 6. Експертна оцінка споживчих властивостей 28 Висновки та пропозиції 41 Література 42

Контрольна робота з маркетингу

Умова задачі.. 3 Київський "Будинок моделей взуття" працює в галузі виробництва взуття з 1960 року, проводячи апробацію розроблених моделей , його цехи шиють взуття малими партіями з використанням ручного і механічного виробництва....і.т.д. 1. Чинники макросередовища, що здатні вплинути на попит на продукцію компанії. 4 3. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації покупців взуття фірми. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Будинку моделей взуття і чому? 8 4. Методи збору первинної інформації про покупців, що хочуть придбати взуття нестандартних розмірів. 9 5. Сформулюйте пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на ринку взуття. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети 11 Список використаних джерел 14

Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика ювелірних товарів та їх класифікація. 6 2. Споживчі властивості ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва. 18 3. Аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України 26 4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів Київського та Костромського ювелірного заводу 30 5. Оцінка якості ювелірних товарів 34 Висновки та пропозиції. 41 Список літератури 43 Додаток. Вироби ВАТ “Київський ювелірний завод” 45 Метою роботи є вивчення сучасного асортименту ювелірних товарів і організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - подання загальної характеристики ювелірних товарів та їх класифікація; - вивчення споживчих властивостей ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва; - аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України; - порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів ВАТ “Київський ювелірний завод” та “Костромський ювелірний завод” (Росія); - вивчення методів оцінки якості ювелірних товарів. Об’єктом дослідження є асортимент українських ювелірних виробів з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва ювелірних виробів.