институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління бізнесом у медицині та фармакології

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Курсовая | Страниц: 26 | Год: 2007 | Размер: 590 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Управління бізнесом у медицині та фармакології

Вступ 3 1. Види і форми медичного і фармацевтичного бізнесу 4 2. Основи законодавства України про охорону здоров’я 10 2.1. Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» 10 2.2. Закон України «Про лікарські засоби» 13 3. Механізм трансформації стратегічних завдань медичної і фармацевтичної організації в індивідуальні цілі працівників 17 Висновки 24 Література 26
Cмотрите также:
Контрольна з управлінння бізнесом в медицині та фармакології

ЗМІСТ 1. Бізнес і менеджмент у медицині та фармакології 2 2. Міжгалузева комплексна програма „Здоров’я нації” 7 3. Роль і місце фінансового менеджменту в системі управління бізнесом у медицині та фармакології 11 Література 17

Управління бізнесом у медицині та фармакології

1. Механізм функціонування бізнесу 3 2. „Концепція розвитку охорони здоров’я населення України” 7 3. Діагностування позицій працівників 17 Література 21

Управління бізнесом у медицині та фармакології

1. Монополія та конкуренція на ринку 3 2. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 10 3. Прогнозування прибутків комерційних медичних фармацевтичних установ 13 Література 18

Управління бізнесом у медицині та фармакології

Вступ 3 1. Принципи сучасного медичного і фармацевтичного менеджменту 4 2. Закон України «Про лікарські засоби» 6 3. Найважливіші індикатори фінансового стану медичної і фармацевтичної організації 10 Висновки 16 Література 18

Управління бізнесом в медицині і фармакології

1. Стратегічні й фактичні завдання розвитку медичної організації 2 2. Законодавчі акти в системі охорони здоров’я України 8 3. Бюджетні та позабюджетні кошти фінансування державних аптечних закладів 11 Використана література 14

Управління бізнесом у медицині та фармакології

Вступ 3 1. Види і форми медичного і фармацевтичного бізнесу. 3 2. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 7 3. Механізм трансформації стратегічних завдань медичної і фармацевтичної організації в індивідуальні цілі працівників. 11 Висновки 14 Література 15

Бізнес план (підприємство медичної сфери - аптека)

Предмет: Управління бізнесом у медицині та фармакології План Вступ 3 1. Характеристика товарів 5 2. Ринки збуту товарів та конкуренція 8 3. План маркетингу 9 4. План виробництва 12 5. Організаційний план 15 6. Оцінка ризику і страхування 19 7. Фінансовий план 21 8. Стратегія фінансування 23 Висновки 25 Література 26

Управління бізнесом фармакології

1. Найважливіші індикатори фінансового стану фармацевтичної організації 2 2. Методи прогнозування кризових явищ у фармацевтичних організаціях 4 3. Проблеми становлення обов язкового страхування в Україні 6 4. Показники діяльності лікаря стаціонару і поліклініки 8 5. Визначення потенційних партнерів у сегменті 10 6. Головні умови функціонування страхових компаній 12 7. Структура службових зв язків керівників закладів охорони здоров я 13 8. Особливості маркетингу у медицині та фармації 15 9. Методи діагностування кризового стану фармацевтичної організації 17 Литература 18

Організація і управління бізнесом на прикладі створення медичного закладу

Вступ 3 1. Сутність організації і управління бізнесом 6 1.1. Специфіка управління бізнесом на сучасному етапі 6 1.2. Концептуальні підходи до управління організацією 12 1.3. Складові системи управління бізнесом 22 2. Аналіз організації і управління бізнесом (на прикладі створення офтальмологічного центра «Погляд») 41 2.1. Діагностика зовнішнього середовища організації 41 2.2. Аналіз макро- і мікросередовища організації, SWOT – аналіз 49 2.3. Розробка цілей і структури організації Офтальмологічний центр «Погляд» 58 3. Ефективність уведеної системи стратегічного управління 68 3.1. Стратегічний набір підприємства і технологія розробки функціональної стратегії 68 3.2. Контроль і труднощі реалізації стратегії 75 3.3. Шляхи подолання труднощів, удосконалення організації і управління бізнесом 87 Висновки 96 Список використаної літератури 100

Управління бізнесом

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління бізнесом в сучасних умовах 5 1.1. Методологічні аспекти управління бізнесом в сучасних умовах 5 1.2. Бізнес-планування як основа ефективного управління бізнесом вітчизняних підприємств 15 1.3. Методичні підходи та інструментарій бізнес-планування 21 Висновки до розділу 1 40 2. Дослідження особливостей управління бізнесом в галузі автосервісу 43 2.1. Характеристика техніко-економічного стану базового підприємства 43 2.2. Структура ТОВ "..." та організація управління бізнесом в ньому 49 2.3. Аналіз фінансово-господарського стану та ефективності управління бізнесом в ТОВ „...” 56 Висновки до розділу 2 65 3. Обґрунтування напрямків вдосконалення управління бізнесом ТОВ "Автотехнікс" 67 3.1. Розробка перспективних напрямків ведення бізнесу 67 3.2. Розробка шляхів вдосконалення системи управління бізнесом 72 3.2. Аналіз ефективності запропонованих заходів 79 Загальні висновки та пропозиції 84 Список використаної літератури 89 Додатки 95 Додаток А. Основні показники діяльності підприємства в 2004-2006 рр. 96 Додаток Б. Методика розрахунку показників фінансового стану 98 Додаток В. Проект створення відділу дистрибуції моторних мастил 102