институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості розвитку уваги у старшому дошкільному віці

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2007 | Размер: 291 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Особливості розвитку уваги у старшому дошкільному віці

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку 5 2. Основні засади виховання різних видів уваги 10 3. Аналіз розроблених у сучасній науковій літературі методик вивчення уваги 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 17 4. Методики практичного вивчення особливостей уваги у дітей старшого дошкільного віку 20 4.1. Перша група тестів 20 4.2. Друга група тестів 22 4.3. Третя група тестів 23 5. Аналіз одержаних результатів 24 5.1. Аналіз результатів 1-го тесту 24 5.2. Аналіз результатів 2-го тесту 25 5.3. Аналіз результатів 3-го тесту 26 5.4. Підсумки по трьох групах тестів 27 Висновки 28 Список джерел та літератури 30
Cмотрите также:
Розвиток уваги у дошкільному віці

Вступ 2 1. Поняття про увагу, її види та фізіологічні основи 3 2. Особливості розвитку уваги у дітей молодшого дошкільного віку 6 3. Розвиток уваги в старшому дошкільному віці 8 Висновки 10 Задачі на розвиток уваги для дошкільнят 11 Список використаної літератури 12

Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку

ВСТУП 2 1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6 2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13 3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28 4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3 1. Особливості уваги як психічного процесу 13 2. Фізіологічні основи уваги 13 3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13 Висновки 23 Список використаної літератури 39

ФАКТОРЫ ФОРМИРОВАНИЯ САМООЦЕНКИ У ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ АСПЕКТІВ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Дослідження самооцінки в дошкільному віці у різних підходах 6 1.2. Самооцінка дітей дошкільного віку в навчальній діяльності 11 1.3. Психологічні особливості дітей дошкільного віку та особливості формування їх самооцінки 13 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 21 2.1. Методичне забезпечення емпіричного дослідження рівня самооцінки в старшому дошкільному віці 21 2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження 26 2.3. Поради щодо підвищення рівня демократичності батьківсько-дитячої взаємодії 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 32

Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості формування креативності у дитячому віці 5 1.1. Відносини між батьками і розвиток дитини 5 1.2. Розвиток особистості дитини в дошкільному віці 7 1.3. Розвиток творчих здібностей в онтогенезі 10 Розділ 2. Вплив взаємовідносин у сім’ї на розвиток креативності дітей дошкільного віку 17 2.1. Методики вивчення і розвитку творчого поводження дітей 17 2.2. Результати дослідження 19 2.3. Методика роботи по розвитку креативності дітей дошкільного віку 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31

Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31

Вплив гри на розвиток саморегуляції довільної активності в дошкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ ВИД ДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1. Розвиток концептуальних положень щодо дитячої гри в працях вітчизняних дослідників 5 1.2. Класифікація ігор дітей дошкільного віку та їх процесуальна характеристика 10 РОЗДІЛ ІІ. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ХОДІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 16 2.1. Роль гри у розвитку саморегуляції довільної активності в дошкільному віці 16 2.2. Ігрові методики для розвитку саморегуляції 20 РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВПЛИВУ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВОЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26 3.1. Обґрунтування та організація дослідження, визначення методів 26 3.2. Хід експерименту, обробка та інтерпретація результатів 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 42