институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Cтатус та юридичне регулювання діяльності Інтернет-ЗМІ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Cтатус та юридичне регулювання діяльності Інтернет-ЗМІ

Вступ 2 1. Cтатус Інтернет-ЗМІ 4 2. Проблема поширення національного законодавства на сайти, розміщені на серверах за межами країни 7 3. Проблема можливості відповідальності «третіх осіб» (провайдерів) за сприяння у поширенні незаконної інформації 8 4. Проблема існування «вільних зон» для розміщення сайтів незаконного змісту 9 Висновки. Застосування специфічних технічних засобів контролю за Інтернетом 10 Література 12
Cмотрите также:
Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності

Вступ 3 1. Інтернет як феномен кінця ХХ ст. 6 1.1. Основні відомості про всесвітню мережу 6 1.2. Інтернет – нові можливості для бібліотечних технологій 8 1.3. Напрями застосування Інтернет-технологій у науковій діяльності 10 2. Інтернет-технології в діяльності українських науковців 16 2.1. Технологія пошуку наукової інформації у Інтернет 16 2.2. Інтернет-технології для задоволення інформаційних потреб науковців і фахівців 22 3. Інтернет-технології в діяльності українських науковців : підсумки і перспективи 32 3.1. Роль Інтернет у вищій освіті 32 3.2. Концепція системи реферування української наукової літератури 37 Висновки 49 Література 52-54

Інтернет технології у професійній роботі менеджера

Вступ 3 1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій 4 2. Інтернет як засіб реклами 6 3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку 11 4. Інтернет як засіб електронної комерції 13 5. Інтернет-магазини 19 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Оптовий продаж товарів через Інтернет

Вступ 2 1. Мережева економіка в віртуальному просторі 4 1.1. Особливості мережевого ринку 4 1.2. Особливості господарської діяльності в Інтернет-середовищі 7 1.4. Інтернет-магазин як форма ведення електронного бізнесу 20 2. Організація оптового продажу товарів через Інтернет на прикладі інтернет-магазину 0572.COM.UA 23 2.1. Організаційно-правова характеристика обєкту дослідження 23 2.2. Організація торгівлі в інтернет-магазині 0572.COM.UA 24 2.3. Організація оплати покупок в інтернет-магазині 0572.COM.UA 27 2.4. Організація служби доставки Інтернет-магазина 0572.COM.UA 31 Висновки 36 Література 38

Глобальна інформаційна система Інтернет

1. Загальні відомості про мережу Інтернет 3 2. Засоби отримання інформації в системі Інтернет. Пошук в Інтернет 5 3. Проблеми пошуку інформації в мережі Інтернет і їх розв’язання 11 Література 14

Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”

Вступ 6 Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8 1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8 1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11 1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16 1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21 1.5 Висновки по першому розділу 30 Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32 2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32 2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37 2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42 2.3.1Складання маркетинг-плану 42 2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48 2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50 2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52 2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58 2.6 Висновки по другому розділу 63 Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65 3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65 3.2 Бізнес-модель 66 3.3 Конкуренти 71 3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72 3.5 Стратегія і тактика 73 3.6 Висновки по третьому розділу 74 Висновки 75 Список літератури 77 Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79 Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80 Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81

Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт

Вступ 6 Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8 1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8 1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11 1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16 1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21 1.5 Висновки по першому розділу 30 Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32 2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32 2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37 2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42 2.3.1Складання маркетинг-плану 42 2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48 2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50 2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52 2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58 2.6 Висновки по другому розділу 63 Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65 3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65 3.2 Бізнес-модель 66 3.3 Конкуренти 71 3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72 3.5 Стратегія і тактика 73 3.6 Висновки по третьому розділу 74 Висновки 75 Список літератури 77 Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79 Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80 Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81

Склад Інтернет

ЗМІСТ Вступ 3 1. Історія розвитку мережі Інтернет 4 2 Склад Інтернет 7 3. Вплив структури Інтернет на користувача 10 4 Технологія Word Wide Web 12 Висновок 15 Література 16

Склад Інтернет

ЗМІСТ Вступ 3 1. Історія розвитку мережі Інтернет 4 2 Склад Інтернет 7 3. Вплив структури Інтернет на користувача 10 4 Технологія Word Wide Web 12 Висновок 15 Література 16

Маркетингова діяльність у мережі Інтернет

Вступ 3 1. Вплив інтернет –технологій на маркетингову дяльність підприємства 3 2. Електрона комерція, як сучасний різновид товарного ринку 8 3. Брендінг та інтернет 19 4. Інтернет-реклама як інструмент сучасного маркетингу 26 Висновок 29 Список літератури 31

"Доступ до ресурсів „Інтернет"" як інформаційний сервіс"

Вступ 2 1. Поняття про ресурси Інтернет 3 2. Загальна характеристика використання Інтернет у бібліотечних установах 5 3. Інтернет-центр – складова інформаційних ресурсів бібліотеки (досвід Тернопільської обласної бібліотеки для молоді) 12 4. Технічні аспекти використання мережі Інтернет у бібліотечній справі 18 Висновки 28 Література 30