институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Створення бази даних ""Безалкогольних напоїв"" засобами MS Access"

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 27 | Год: 2007 | Размер: 91 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

"Створення бази даних ""Безалкогольних напоїв"" засобами MS Access"

Вступ 2 І. СУБД MS Access 3 ІI. Архітектура MS Access та побудова БД „Магазин безалкогольних напоїв” 5 ІIІ. Запит і Звіт в MS Access та БД „Магазин безалкогольних напоїв” 18 Висновки 28 Список використаної літератури 29
Cмотрите также:
Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access

Вступ 2 1. Основи теорії реляційних баз даних 3 Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8 2.1. Пошук інформації в таблицях 8 2.2. Фільтрація даних та сортування 9 2.3. Вибірка та розрахунок даних 9 2.4 Модифікація та копіювання даних 10 Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12 3.1. Проектування бази даних 12 3.2. Таблиці бази даних 14 3.2.1. Створення макету таблиць. 14 3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14 3.3. Форми бази даних 15 3.3.1. Створення форм. 15 3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15 3.4. Запити до бази даних 16 3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16 3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16 3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16 3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16 3.5. Звіти бази даних 17 Висновки 18 Список використаної літератури 19 В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007. Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access. База даних у файлі

"Створення бази даних ""Телефонний довідник"" засобами MS Access"

Вступ 2 І. Системи управління базами даних (СУБД) та їх проектування 4 1.1 Загальні положення про СУБД 4 1.2 Проектування бази даних 12 ІІ. База даних “Телефонний довідник” 15 2.1 Створення БД “Телефонний довідник” в MS Access 15 2.2 Запит 18 2.3 Звіт 19 2.4 Форма 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Звіт з розробки бази даних MS Access

ЗМІСТ Побудова таблиць 3 Створення схеми даних 4 Створення обчислювального поля 4 Створення форм для введення даних 5 Створення запиту щодо заробітної плати працівників 6 Створення звіту для таблиці Облік робочого часу 7 Створення кнопкової форми 8 Література 9 База Access у файлі

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Контрольна з інформатики

Контрольна з інформатики: 1)створення бази даних в access 2 mdb файлы 2)Презентація в power point - Створення таблиці із звіту в Access

База даних реляційного типу. Призначення MS Access

1. Реляційні бази даних 2 2. Microsoft Access та система запитів 7 Список використаних джерел 16

СУБД Microsoft Access. Создание и работа с БД

Варіант 4 Завдання 1. Створення структури бази данних «Библиотека» Задание 2. Построение форм 8 Задание 3. Создание запросов 10 Задание 4. Выполнение Отчетов 12 Задание 5. Выполнение кнопочной формы, используя Объект «Макросы» 13 Файл бази даних в Access

Технологія екстрактів і напоїв із рослинної сировини

1.Розлив безалкогольних напоїв та їх зовнішнє оформлення 3 2.Принципова технологічна та апаратурна технологічна схеми приготування спиртованих напоїв 8 3. Класифікація рослинної сировини для виробництва алкогольних напоїв 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

Кофліктологія

Детальне описання конфліктної ситуації на підприємстві 3 Дана організація займається виробництвом і реалізацією технологічних ліній по розливу та охолодженню безалкогольних напоїв. Групі маркетологів (5 чоловік) було доручено завдання провести маркетингове дослідження сегмента ринку «Назва» з продажу там технологічних ліній по розливу та охолодженню безалкогольних напоїв. Діагностика конфлікту 3 Перелік літератури 3