институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"

Каталог пособий и учебных материалов | Психология гендерная | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2007 | Размер: 220 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

"Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38
Cмотрите также:
Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додатки 37 Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р. Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату Предметом роботи є ціна на продукцію. Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”

Види цін. Джерела інформації про ціни.

Зміст Вступ 3 1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4 2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7 3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9 4.Методи корекції ціни 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Види цін. Джерела інформації про ціни.

Зміст Вступ 3 1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4 2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7 3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9 4.Методи корекції ціни 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Види цін на продукцію, роботи, послуги. Структура ціни

ПЛАН 1. Види цін на продукцію, роботи, послуги. Структура ціни. 3 2. Зміст і порядок укладання кредитного договору 7 Список використаної літератури 9

Управління цінами і витратами

1. Мета і завдання сфери державного регулювання цін. 3 2. Фактори, що формують рівень собівартості продукції підприємства. 5 3. Аналіз витрат виробництва при встановленні ціни реалізації. 6 4. Принципи формування цінової політики підприємства. 8 5. Суть і методи встановлення ціни. 10 6. Методи встановлення ціни на основі споживчої цінності товару. 11 7. Поняття життєвого циклу товару та особливості ціноутворення на кожній стадії ЖЦТ. 12 8. Види цін за різними принципами класифікації. 15 Список використаних літературних джерел. 18

Природні монополії України. Сутність і системи регулювання

Вступ 3 1. Природні монополії та необхідність державного регулювання їх діяльності 6 1.1. Необхідність державного регулювання діяльності природних монополій 6 1.2. Поняття монополії у виробництві (постачанні) продукції 13 1.3. Причини та наслідки існування природних монополій 16 2. Оцінка світового та українського досвіду державного регулювання діяльності природних монополій 22 2.1. Стратегії перебування підприємств-природних монополістів у державній власності 22 2.2. Методи регулювання ціни на продукцію природних монополістів 27 2.3. Закон України "Про природні монополії" у системі державного регулювання функціонування природних монополій в Україні 35 3. Удосконалення державного регулювання діяльності природних монополій в Україні 48 3.1. Механізм отримання права на монопольне постачання певної продукції чи послуг 48 3.2. Механізми регулювання ціни на продукцію підприємств-природних монополістів 54 3.3. Напрямки удосконалення української електроенергетики та житлово-комунального господарства 58 Висновки 67 Література 71-73

Ціноутворення та туристично-екскурсійні послуги

1. Поняття та сутність ціни в ринковій економіці. Функції ціни. 3 2. Методи державного регулювання цін 5 Задача № 19 9 Розв’язання 9 Список використаної літератури 10

Цна та ціноутворення в галузі туризму

1. Кон'юнктура ринку та ціноутворюючі фактори 3 2. Встановлення цін на продукцію та послуги монопольних угрупувань 10 3. Задача 13 Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору. Література 14

Необхідність та методи державного регулювання цін та доходів населення

Зміст Вступ 3 1. Поняття та види цін і доходів 4 1.1 Ціни і доходи як важелі економічного впливу на розвиток економіки 4 1.2 Розподіл доходів населення в Україні 11 2. Необхідність та методи державного регулювання цін та доходів населення 14 2.1 Необхідність і методи державного регулювання цін 14 2.2 Реальні доходи населення та їх регулювання 24 Висновок 29 Література 30

Необхідність та методи державного регулювання цін та доходів населення

Зміст Вступ 3 1. Поняття та види цін і доходів 4 1.1 Ціни і доходи як важелі економічного впливу на розвиток економіки 4 1.2 Розподіл доходів населення в Україні 11 2. Необхідність та методи державного регулювання цін та доходів населення 14 2.1 Необхідність і методи державного регулювання цін 14 2.2 Реальні доходи населення та їх регулювання 24 Висновок 29 Література 30