институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ігрові форми роботи на уроці + резюме (англ.)

Каталог пособий и учебных материалов | Деонтология | Реферат | Страниц: 25 | Год: 2007 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Ігрові форми роботи на уроці + резюме (англ.)

Вступ 3 Розділ І. Особливості навчання молодших школярів іноземній мові 5 1.1 Проблема лінгвістичних здібностей дитини 5 1.2 Гра як провідний спосіб навчання молодших школярів іноземній мові 8 Розділ ІІ. Гра в навчанні іноземної мови 12 2.1 Гра на початковому етапі навчання іноземної мови 12 2.2 Класифікація ігор 13 2.2.1 Фонетичні ігри 14 2.2.2 Орфографічні ігри 15 2.2.3 Лексичні ігри 16 2.2.4 Граматичні ігри 17 2.3 Рольові ігри в навчанні іноземним мовам 18 Розділ ІІІ. Ігрові форми роботи в 3-му класі. Тема „Одяг” 22 Висновки 26 Література 28
Cмотрите также:
Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Стереотипи діяльності людини

1. Елементи уроку 3 2. Організація самостійної роботи на уроці 6 3. Позаурочні форми навчальної роботи 7 Список літератури 15

Стереотипи діяльності людини

1. Елементи уроку 3 2. Організація самостійної роботи на уроці 6 3. Позаурочні форми навчальної роботи 7 Список літератури 15

Використання ігор на уроці англійської мови

ПЛАН І. Вступ §1. Використання ігор на уроці англійської мови. Різні класифікації видів ігор. §2. Використання пісень та віршів на уроці іноземної мови. ІІ. Практичне використання творчих форм навчання іноземним мовам. §1. Проведення експерименту. Його результати. ІІІ. Практичні рекомендації для подальшої роботи. ІV. Бібліографія.

ПРИЧИНЫ И УСЛОВИЯ ПРЕСТУПНОГО ПОВЕДЕНИЯ

СОДЕРЖАНИЕ Введение 3 Глава 1 1.1. Социальная природа преступности 5 1.2. Личность преступника 9 1.3. Механизм преступного поведения 16 1.4. Социальные факторы и поведение 25 Глава 2 2.1. Понятие и структура процесса мотивации 27 2.2. Формирование мотива преступления 35 2.3. Роль мотива в преступном поведении 49 2.4. Неадекватная мотивация 59 2.5. Законность, гражданственность, доверие, моральность, справедливость 67 Заключение 69 Список использованной литературы 71 Резюме (эст.яз) 73 Резюме (англ.яз) 74

Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ «Ігрові технології».

Зміст Зміст 2 Вступ 3 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ «Ігрові технології». 4 2. Показники, що характеризують рівень кредитоспроможності та фінансової стійкості підприємства 6 2.1 Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки кредитоспроможності підприємства. 7 2.2. Фінансовий та економічний потенціал досліджуваного підприємства 10 2.2.1 Горизонтальний та вертикальний аналіз фінансових документів ТОВ «Ігрові технології» 10 2.2.2 Аналіз динаміки власного капіталу підприємства 16 2.2.3 Дослідження фінансової стійкості підприємства 17 3. Пропозиції щодо покращення діяльності ТОВ «Ігрові технології» 20 Список використаної літератури 24 Додатки 25

Социальная природа преступности

СОДЕРЖАНИЕ Введение 3 Глава 1 1.1. Социальная природа преступности 5 1.2. Личность преступника 9 1.3. Механизм преступного поведения 16 1.4. Социальные факторы и поведение 25 Глава 2 2.1. Понятие и структура процесса мотивации 27 2.2. Формирование мотива преступления 35 2.3. Роль мотива в преступном поведении 49 2.4. Неадекватная мотивация 59 2.5. Законность, гражданственность, доверие, моральность, справедливость 67 Заключение 69 Список использованной литературы 71 Резюме (эст.яз) 73 Резюме (англ.яз) 74

Социальная природа преступности

СОДЕРЖАНИЕ Введение 3 Глава 1 1.1. Социальная природа преступности 5 1.2. Личность преступника 9 1.3. Механизм преступного поведения 16 1.4. Социальные факторы и поведение 25 Глава 2 2.1. Понятие и структура процесса мотивации 27 2.2. Формирование мотива преступления 35 2.3. Роль мотива в преступном поведении 49 2.4. Неадекватная мотивация 59 2.5. Законность, гражданственность, доверие, моральность, справедливость 67 Заключение 69 Список использованной литературы 71 Резюме (эст.яз) 73 Резюме (англ.яз) 74

Використання картинки в процесі навчання англійській мові в середній школі ( 5-11 класи)

ВСТУП 3 Розділ 1. Використання наочних посібників на уроці англ мови, їх класифікація та функції, переваги та недоліки картинок 5 1.1. Наочні посібники засіб навчання. 5 1.2. Область застосування наочних посібників 11 1.3. Використання картинок на уроках англійської мови. 15 Розділ 2. Практичне застосування картинок на уроках англійської мови. 22 2.1. Приклад уроку англійської мови у другому класі 22 2.2. Приклади вправ з картинками. 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 Мета дослідження: виявити найбільш ефективні вправи із застосуванням картинок при формуванні лексико-граматичних навиків. При виконанні роботи нами були досліджені роботи провідних фахівців в питанні використання наочних посібників, зокрема картинок для вивчення англійської мови

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36