институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2007 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів

Вступ 3 Розділ І. Педагогічна культура батьків як важлива умова ефективного навчально–виховного процесу 6 1.1 Особливості методів педагогічної роботи з батьками 6 1.2 Залучення батьків до навчально-виховної роботи закладу 9 Розділ ІІ. Методологічні особливості педагогічної роботи з батьками 16 2.1 Основні форми педагогічної просвіти батьків 16 2.2 Програма батьківського всеобучу 18 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 32
Cмотрите также:
Робота психолога у позашкільних закладах

ВСТУП 3 1. Перелік типів позашкільних навчальних закладів 5 2. Роль психологічної служби в системі роботи позашкільного навчального закладу 6 3. Психологічний вплив позашкільних закладів на особистість дитини 9 4. Напрями роботи психолога в позашкільних закладах 10 5. Позашкільна організація діяльності психологічних служб 13 ВИСНОВОК 17 Література 18

Сімейне виховання

Зміст 1.Сутність сімейного виховання. Виникнення сімейної педагогіки і її розвиток......3 2.Завдання сім’ї її виховні функції. Педагогічні вимоги до сім’ї................................4 3.Зміст, методи і форми виховання в сім’ї.....................................................................5 4.Сумісна діяльність закладів освіти і сім’ї у вихованні учнів Педагогічна освіта батьків................................................................................................................................8 Література........................................................................................................................10

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ 1. Вступ ……………………………………………………………………………… 3 1. Розділ І. Фактори позашкільного виховання………………………………… 5 § 1 Принципи позашкільного педагогічного процесу………………………….. 7 § 2 Співпраця педагогів школи з організаторами позашкільних закладів…… 9 2. Розділ ІІ. Основні позашкільні установи…………………………………… 12 § 1 Форми організації позакласної і позашкільної роботи………………….. 17 § 2 Методи позакласної і позашкільної роботи……………………………... 20 3. Розділ ІІІ. Діяльність організатора позакласної і позашкільної роботи.. 22 § 1 Функції позашкільного педагога…………………………………………. 24 4. Висновок………………………………………………………………………… 26 5. Список літератури……………………………………………………………... 28

Недоліки у роботі навчальних закладів, як одна із складових причин злочинності неповнолітніх

Недоліки у роботі навчальних закладів, як одна із складових причин злочинності неповнолітніх 2 Список використаної літератури 16

Видатні діячі освіти і культури Української епохи відродження (І.Гізель, Г.Смотрицький, Ф.Прокопович, П.Могила)

1. Освітня і педагогічна діяльність І.Гізеля 3 2. Г.Смотрицький і П.Могила – перші ректори найвідоміших навчальних закладів української епохи відродження 7 3. Видатний діяч освіти і культури Російської імперії Ф.Прокопович – випускник Києво-Могилянської академії 11 Список використаної літератури 14

Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами

Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27

Фінансування освіти в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Система управління освітою в Україні 6 1.1. Мережа освітніх закладів України 6 1.2. Органи управління освітою 7 Розділ 2. Розподіл функцій щодо організації загальної середньої освіти між різними рівнями управління освітою 16 2.1. Управління навчальними закладами та створення навчальних закладів 16 2.2. Ліцензування та реєстрація шкіл 18 2.3. Керівництво закладами освіти 20 2.4. Педагогічні працівники 22 2.5. Контроль за педагогічними працівниками 23 2.6. Зміст освіти та прийом дітей до закладів освіти в Україні 24 2.7. Державний контроль за діяльністю закладів освіти 31 Розділ 3. Фінансування освіти в Україні 33 3.1. Правові основи фінансування середньої освіти 33 3.2. Реальна практика фінансування закладів освіти 36 3.3. Видатки шкіл 37 3.4. Можливості додаткових джерел фінансування закладів освіти 39 Висновки 40 Список використаної літератури 42

Навчальні програми бухгалтерського обліку: національний та міжнародний аспект

Вступ 3 1. Формування рівневої системи освітньої та наукової спеціальності з бухгалтерського обліку (рахунковедення) 6 2. Побудова навчального процесу 9 3. Відбір систем, навчальних дисциплін та робіт 9 4. Стандарти вищої освіти навчальних закладів України та міжнародний досвід 12 Висновки 17 Список використаних джерел 19

Суб'єктивні чинникі якісного педагогічного спостереження

1. Розвиток педагогічного сприймання 3 2. Розвиток педагогічного мислення 5 3. Педагогічна уява 6 4. Педагогічна увага 7 5. Педагогічна інтуіція 8 6. Педагогічна і психологічна культура 9 Перелік використаної літератури 12

Профілактичні лікарняні заходи в дитячих закладах

Вступ 2 1. Фактори, що зумовлюють необхідність проведення профілактичних заходів у дитячих закладах 5 2. Основні види профілактичних робіт, що проводяться в дошкільних та навчальних дитячих закладах 6 3. Класифікація дошкільних дитячих закладів 9 4. Особливості проведення профілактичних робіт в дошкільних дитячих закладах 11 5. Загальні вимоги до розміщення дитячих закладів 13 6. Гігієнічні вимоги до території 14 7. Мікроклімат та освітлення у приміщеннях дитячих закладів 15 8. Перевірка стану здоров я працюючих у дитячих закладах (медогляди) 20 Висновки 22 Література 24