институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Реферат | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Cмотрите также:
Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 44

Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)

ВСТУП 5 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7 1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7 1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19 1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21 1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28 2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39 2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39 2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44 2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54 3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1 Об’єкт дослідження 57 3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67 4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67 4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71 4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81 4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89 5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89 5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93 5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95 5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99 5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108 ДОДАТКИ 113 Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114 Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117 Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128 Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131

Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів

Вступ 3 1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5 1.1. Терміни та визначення якості товарів 5 1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11 1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18 2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24 2.1. Політика підприємства в області якості 24 2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25 У технічних і функціональних відділах. 26 2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27 2.4. Організація робот з якості 29 3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на сучасному етапі 31 Висновки 36 Список літератури 37

Аналіз асортименту, структури та якості продукції ТОВ ТВК «Назва» (пиво)

Аналіз асортименту, структури та якості продукції ТОВ ТВК «Назва» (пиво) Список використаної літератури

Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика ювелірних товарів та їх класифікація. 6 2. Споживчі властивості ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва. 18 3. Аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України 26 4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів Київського та Костромського ювелірного заводу 30 5. Оцінка якості ювелірних товарів 34 Висновки та пропозиції. 41 Список літератури 43 Додаток. Вироби ВАТ “Київський ювелірний завод” 45 Метою роботи є вивчення сучасного асортименту ювелірних товарів і організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - подання загальної характеристики ювелірних товарів та їх класифікація; - вивчення споживчих властивостей ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва; - аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України; - порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів ВАТ “Київський ювелірний завод” та “Костромський ювелірний завод” (Росія); - вивчення методів оцінки якості ювелірних товарів. Об’єктом дослідження є асортимент українських ювелірних виробів з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва ювелірних виробів.

АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. СПОЖИВЧІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ............... 4 1.1. Споживчі властивості гелів для душу.................................................. 4 1.2. Класифікація та характеристика асортименту.................................... 7 1.3. Характеристика виробника...................................................................15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ.................................................................................................................................................. 19 2.1. Аналіз асортименту гелів....................................................................... 19 2.2. Аналіз споживчих властивостей........................................................... 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ................................................................................. 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 34

Аналіз асотименту і якості споживчих товарів (Майонез)

Вступ 3 І. Огляд літератури 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 8 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні майонезу 14 1.3. Формування якості в процесі виробництва майонезу 14 1.4. Оцінка якості готової продукції 18 2. Основна частина 22 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 26 2.4. Результати дослідження якості 27 3. Розрахункова частина 31 3.1. Проведення тестування майонезу 31 3.2. Оцінка результатів тестування 31 Висновки і пропозиції 34 Література 35 Додатки 37-38 Мета нашої роботи – дослідження ринку майонезів в Україні з точки зору їх якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів майонезів, що виробляються та реалізуються в Україні.

Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей косметичних засобів для дітей на основі магазинів ДЦ

План Вступ 3 1. Стан та проблеми розвитку ринку косметичних засобів для дітей 5 2. Характеристика показників споживчих властивостей, призначення 10 3. Характеристика асортименту та показників споживчих властивостей на ринку України 15 4. Вплив на здоров’я дитини косметичних засобів 20 5. Аналіз, структура асортименту засобів в ДЦ 22 Висновки та пропозиції 25 Література 27 Додатки 29 Метою курсової роботи є визначення товарознавчої характеристики, якості та асортименту косметичних дитячих товарів. Об’єкт дослідження – косметичні дитячі товари, реалізовувані в магазинах „ДЦ-мережа”. Завдання дослідження: - дослідити сучасний стан ринку косметичних засобів для дітей; - проаналізувати їх основні споживчі властивості та фактори, що їх формують; - проаналізувати асортимент та якість косметичних засобів для дітей на прикладі досліджуваного підприємства.

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (Ринок пива)

ВСТУП 3 1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 12 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 16 1.3. Формування якості в процесі виробництва 17 1.4. Оцінка якості готової продукції 20 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 22 2.1. Характеристика об'єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 23 2.4.1. Результати органолептичної оцінки 23 2.4.2. Результати дослідження фізико-хімічних показників 25 2.5. Реалізація даної продукції 26 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 28 3.1. Проведення тестування даного виду продукції 28 3.2. Оцінка результатів тестування 30 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 Мета роботи – дослідження ринку пива в Україні з точки зору його якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів пива, що виробляються та реалізуються в Україні