институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология экспериментальная | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2004 | Размер: 77 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти процесу усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 5
1.1. Загальна характеристика підліткового віку 5
1.2. Особистість як суб'єкт самотворення 9
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з виявлення особливостей усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 16
2.1. Методика проведення дослідження 16
2.2. Аналіз результатів дослідження 23
2.3. Методичні рекомендації 29
Висновки 34
Список використаних джерел 36
Додатки 38

Cмотрите также:
Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці

План Вступ Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки. 1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища. 1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду. 1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки. 1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці. 1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки. 1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці. Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці. 2.1. Методи дослідження. 2.2. Аналіз результатів. Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді. 3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну просвіту. 3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів. Висновок

Психологія підлітка

Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Адикції в підлітковому віці, причини та умови профілактики

1 Адикції у підлітків 2 2. Причини та профілактика адиктивної поведінки в підлітковому віці 5 Список використаних джерел 17

Особливості мотиваційної сфери в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1 Мотиваційна сфера особистості і її особливості в підлітковому віці 5 1.2 Теорії мотивації 14 1.3 Мотивація учбової діяльності та її формування у підлітків 18 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 2.1 Методика дослідження мотиваційної сфери особистості 25 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження мотиваційної сфери підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 33

Особливості взаємостосунків з однолітками та дорослими в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ............7 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів.....................................................7 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин..............................12 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці...................................................................................................15 Висновки до першого розділу..............................................................................21 Розділ 2. Практична частина................................................................................23 2.1. Методики експерименту............................................................................23 2.2.Проведення методики та аналіз результатів................................................25 Висновки до другого розділу...............................................................................28 ВИСНОВКИ...........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................31 Додаток А...............................................................................................................32

Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці

Вступ 2 Розділ І. Становлення емоційної сфери підлітків як психологічна проблема 5 Розділ ІІ. Дослідження емоційної зрілості у підлітковому віці 11 Висновки 19 Список використаних джерел 22