институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Реферат | Страниц: 28 | Год: 2007 | Размер: 38 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників

Вступ 3 Розділ І. Основи збагачення словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з текстами малих фольклорних жанрів 5 1.1 Сутність фольклору 5 1.2 Фольклор України та український фольклор 8 Розділ ІІ.Малі жанри українського фольклору 10 2.1 Прислів‘я та приказки 10 2.2 Казки 12 Розід ІІІ. Розвиток словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з малими фольклорними жанрами 15 3.1 Вивчення малих фольклорних жанрів 15 3.2 Особливості роботи над казкою 18 3.3 Робота над легендою 22 3.4 Традиційні народні дитячи ігри малих форм 23 Висновки 28 Література 30
Cмотрите также:
Естетично-виховна функція фольклору

Вступ 3 Розділ 1. Усна народна творчість та її особливості 6 1.1. Витоки та еволюція українського фольклору 6 1.2. Жанрова система українського фольклору 9 Розділ 2. Фольклор у всебічному розвитку особистості 18 2.1. Зв'язок фольклору з іншими формами духовної культури 18 2.2. Педагогічний потенціал фольклору 19 Розділ 3. Особливості використання фольклору на уроках в школі 24 3.1. Вивчення малих фольклорних жанрів 24 3.2. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на уроках читання 26 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Музакальное образование.

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 1.1. Психолого-педагогічний аспект розвитку здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного фольклору 1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного фольклору 1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників 2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку Висновки Список використаних джерел

РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Зміст ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4 2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16 3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Формування граматичної правильності мовлення дітей засобами лінгвістичної казки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 5 1.1 Особливості розвитку мовлення старших дошкільників 5 1.2 Вплив малих форм фолькльору на розвиток мовлення старших дошкільників 11 1.2 Особливості розуміння малих форм фолькльору старшими дошкільниками 13 РОЗДІЛ ІІ ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 18 2.1 Методика використання казки в формуванні граматичної правильності мови старших дошкільників 18 2.2 Аналіз дослідно-експерементальної роботи з формування граматичної правильності мовлення дітей засобами казки 25 2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСКО ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5 1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5 1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15 Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Формування рідного мовлення у молодших дошкільників

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 6 1.2 Характеристика мовного розвитку молодших дошкільників 9 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 15 2.1 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших дошкільників 15 2. 2 Результати дослідження та висновки 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Методика вивчення творів різних жанрів

План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література.

Структура та функції дитячого фольклору у молодшому шкільному віці

Зміст Вступ Розділ І. Структура та функції дитячого фольклору 1. 1. Відомі педагоги про зміст та завдання морально-етичного виховання 1.2. Функції дитячого фольклору Розділ II. Методи і методика дослідження. 2.1. Методика дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці. 2.2. Дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці видатних педагогів. Розділ III. Аналіз результатів дослідження. 3.1. Опрацювання теми "казка". 3.2. Опрацювання фольклору у позакласній роботі. Висновок Список використаної літератури.

Методи розвитку мовлення у дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27

Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями

Вступ 2 1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4 2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18 3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22 4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26 5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31 Висновки і педагогічні рекомендації 32 Список використаних джерел 36 Додатки 37