институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка споживчих властивостей пральних машин

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Реферат | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка споживчих властивостей пральних машин

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку пральних машин в Україні 4 2. Класифікація пральних машин 8 3. Вимоги нормативних документів 16 4. Об’єкти та методи дослідження 20 5. Товарознавча характеристика асортименту та якості пральних машин 25 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35
Cмотрите также:
Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україн

Зміст Зміст 1 Вступ 2 РОЗДІЛ 1 5 Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україні. 5 1.1 Стан виробництва пральних машин в Україні 5 1.2 Забезпеченість ринку України пральними машинами іноземного виробництва 7 1.3 Характеристика споживчих властивостей пральних машин 13 РОЗДІЛ 2 20 Об’єкти та методи дослідження 20 2.1. Об’єкти дослідження (пральні машини) 20 2.2 Методи дослідження 21 РОЗДІЛ 3 25 Дослідження факторів, що впливають на формування асортименту та якості пральних машин в сучасних умовах 25 3.1. Аналіз структури асортименту пральних машин, які реалізуються в магазині „Техномаркет” 25 3.2 Характеристика споживчих властивостей пральних машин 27 3.3 Виявлення споживчих переваг пральних машин 38 3.4 Експертна оцінка конкурентоспроможності пральних машин 40

Порівняльна характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників

Вступ 3 1. Ринок, асортимент 5 2. Виробник 9 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 15 4. Ціновий показник 22 5. Висновки та пропозиції 23 Література 25 Додаток 1. Характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників 27

Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей машин для прибирання приміщень (пилососів)

Вступ 3 1. Стан ринку машин для прибирання приміщень (пилососів) 4 2. Класифікація та асортимент машин для прибирання приміщень (пилососів) 10 3. Споживчі властивості машин для прибирання приміщень (пилососів) та їх характеристика 17 4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей машин для прибирання приміщень (пилососів) 22 5. Оцінка якості машин для прибирання приміщень (пилососів) 27 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 35

Порівняльна характеристика побутових пральних машин

План Вступ 2 1. Ринок та асортимент 3 2. Споживчі властивості непродовольчих товарів (пральних машин) 5 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 9 Висновки 14 Література 15

Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів

Вступ 3 1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5 1.1. Терміни та визначення якості товарів 5 1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11 1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18 2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24 2.1. Політика підприємства в області якості 24 2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25 У технічних і функціональних відділах. 26 2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27 2.4. Організація робот з якості 29 3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на сучасному етапі 31 Висновки 36 Список літератури 37

Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку СБС в Україні 5 2. Характеристика сухих будівельних сумішей 12 3. Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей товарів на ринку 15 4. Об’єкти та методи дослідження 24 5. Вивчення вагомості споживчих властивостей 27 6. Експертна оцінка споживчих властивостей 28 Висновки та пропозиції 41 Література 42

Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)

Вступ 3 1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5 2. Характеристика показників споживчих властивостей 9 3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18 4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30 5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34 Висновки та пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 44

Оцінка споживчих властивостей макаронних виробів вітчизняного та закордонного виробництва

Вступ 3 1. Теоретичні і практичні засади формування споживчих властивостей і ринку макаронних виробів в Україні 6 1.1. Аналіз ринку макаронних виробів (за 3 роки) 6 1.2. Чинники формування, зберігання споживчих властивостей макаронних виробів 10 1.2.1. Характеристика сировини та матеріалів 10 1.2.2. Особливості технології макаронних виробів її вплив на якість готової продукції 12 1.2.3. Пакування, маркування, транспортування і умови зберігання макаронних виробів 17 1.3. Класифікація і асортимент макаронних виробів 18 1.4. Дефекти макаронних виробів і заходи щодо їх запобігання 20 1.5. Вимоги нормативної документації щодо якості макаронних виробів 22 2. Порівняльна оцінка споживчих властивостей макаронних виробів що реалізують торгівельні мережі м. Житомира 26 2.1. Об’єкти і методи дослідження 26 2.2. Органолептичні і фізико-хімічні показники макаронних виробів різних виробників 30 Висновки та пропозиції 33 Список використаних джерел літератури 35 Додатки 38-40

Порівняльна характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників

Вступ 3 1. Ринок, асортимент 5 2. Виробник 9 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 15 4. Ціновий показник 22 5. Висновки та пропозиції 23 Література 25 Додаток 1. Характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників 27 Література 1. Бородин В., Лихачев С. Бытовые стиральные машины. Издательства: BHV - Санкт - Петербург, Арлит; Серия: Техника в вашем доме, 1998 г. 224 стр., 2. Вдович П. Італійці задумали „велике прання”...// Новини Економіки: 29 серпня 2003 р 3. Выбираем стиральную машину.//Пробуем.Ру. Адрес статьи - http://probuem.ru/prarticle.php?sid=649&topic=32 4. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996. 5. Захаренков Н. Годовой обзор рынка стиральных машин.//БИЗНЕС №8 (423), 19 ФЕВРАЛЯ 2001 ГОДА 6. Кеворков В.В. Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии. М:Экспресс-принт, 1998 7. Коляда В.В. Современные стиральные машины.М; AVIS@NCO, 2001 8. Комяков О.О. Діагностика у сфері збуту. К:НТУУ- КПІ, 2001 р. 9. Корякин-Черняк С.Л. Стиральные машины от A до Я. М: "Наука и техника" – 2002 10. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992. 11. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу. М.: ЮНИТИ, 1998 12. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. 13. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49. 14. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г. 15. Практикум по проведению маркетинга. Как внедрять маркетинг на средних и малых предприятиях.//Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии 16. Ринок пральних машин.//Галицькі контракти №50, 1998 рік 17. Руководство по практике продаж. Как повысить эффективность вашей торговой деятельности.// Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии 18. Хентце Й. Основные идеи стратегического менеджмента/ Проблемы теории и практики управления. 1989 -№2 19. Черемисинов В. Управление маркетинговым подразделением оптово-розничной компании.// «Управление продажами», № 4, 2001 год 20. Шершньова З.Е, Оборська С.В. Стратегічне управління. К:КНЕУ – 1999 21. Шмален Г. Основы планирования сбыта // Основы и проблемы экономики предприятия. 1996.

Сучасні напрямки розвитку асортименту та споживчих властивостей телевізорів „Sony”

Вступ 3 1. Стан виробництва та реалізації телевізорів в Україні 5 1.1. Ринок телевізорів 5 1.2. Підприємства-виробники телевізорів в Україні 8 2. Характеристика показників споживчих властивостей телевізорів 11 3. Особливості формування асортименту телевізорів фірми „Sony” 15 3.1. Класифікація телевізорів фірми „Sony” 15 3.2. Характеристика та назначення телевізорів 16 4. Відмінні особливості телевізорів, які підвищують зручність та комфорт при експлуатації телевізорів фірми „Sony” 22 5. Порівняльна характеристика показників споживчих властивостей телевізорів різних виробників 25 Висновки 32 Список літератури 34