институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингова політика комунікацій

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 18 | Год: 2007 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 4 3. Позиціювання товару на ринку 5 4. Розробка стратегії просування 6 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20
Cмотрите также:
Маркетингова політика комунікацій

Вступ 3 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9 2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9 2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10 3. Складові маркетингової політики комунікацій 13 3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13 3.2. Стимулювання збуту 24 3.3. Персональний продаж 27 3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29 4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37 4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37 4.2. Метод контактних аудиторій 39 4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40 4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41 Висновки 44 Список літератури 47

Маркетингова політика комунікацій на ринку вищих навчальних закладів м. Києва (на прикладі Київського Національного університету ім. Т.Шевченко)

Вступ 3 Розділ 1. Сутність, поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Складові маркетингової політики комунікацій 9 1.3. Методи визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій 15 Розділ 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 20 2.1. Сутність комунікаційної політики суб’єктів ринку освітніх послуг 20 2.2. Аналіз комунікаційної політики Національного університету ім. Т.Шевченко 26 2.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій на ринку вищих учбових закладів м. Києва на прикладі Національного університету ім. Т.Шевченко 34 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 43

ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій

План Вступ 3 І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6 1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6 1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11 IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24 2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24 2.2. Маркетингова політика комунікацій 31 2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38 ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47 3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47 3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53 Висновки та пропозиції 59 Додатки 62 Додаток 1. 62 Додаток 2. 63 Література 64

МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ

ВСТУП 3 СУЧАСНІ ЗАСОБИ ТА НОСІЇ РЕКЛАМИ 4 ВИСНОВОК 14 РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ «КОМФОРТБУД» 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21

Маркетингове дослідження (кава)

Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 7 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 10 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 11 1.6. Асортимент продукції 14 1.7. Збутова політика 16 1.8. Цінова політика 19 1.9. Рекламна політика 21 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 24 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 27 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 33 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 36 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 38 Висновок 43 Література 45 Додатки 46

Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4 2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12 Маркетингова продуктова політика підприємства 12 Маркетингова цінова політика підприємства 15 Маркетингова збутова політика підприємства 16 Маркетингова комунікаційна політика підприємства 20 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27

Маркетингова політика комунікацій

1. Комплексне оцінювання іміджу. Імідж як складова сучасної цивілізації 3 2. Рекламна кампанія: Загальне поняття 7 3. PR - відділ у функціональній структурі організації: обов’язки переваги і недоліки 10 Список використаної літератури 12

Маркетингова політика розподілу товарів

Вступ 3 1 Теоретична частина 4 Підвищення якості товару і його конкурентоспроможності 4 Позиціонування товару 5 Інноваційна політика 6 Розробка торгової марки і упаковки товару 7 Життєвий цикл товару і маркетингова діяльність 9 Асортиментна політика 9 2 Практична частина на прикладі “Гамалія” 11 Висновки 15 Список літератури 16

Розробка програми маркетингової комунікації

ЗМІСТ Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 8 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 11 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12 1.6. Асортимент продукції 16 1.7. Збутова політика 18 1.8. Цінова політика 22 1.9. Рекламна політика 23 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 27 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 30 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 37 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 41 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 44 Висновок 50 Література 52 Додатки 53 В даній роботі буде розроблено комунікаційну програму розвитку всесвітньо відомої швейцарської корпорації „Nestle”.

Маркетингова політика комунікацій

Завдання 2. Виберіть будь-яке рекламне звернення і визначте його місце в системі класифікації реклами 3 Завдання 3. Розробіть рекламне звернення та сплануйте рекламну кампанію товару певного підприємства 7