институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Навчання дітей у повсякденному житті

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 32 | Год: 2007 | Размер: 399 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Навчання дітей у повсякденному житті

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ 5 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ В РОДИНІ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 8 2.1. Родина та повсякденне життя у ній як об'єкт психологічного дослідження 8 2.2. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості у повсякденному житті 10 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ НАВЧАННЯ ДИТИНИ У ПОВСЯДЕННОМУ ЖИТТІ НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ 18 3.1. Мета і завдання дослідження впливу на інтелект дитини 20 3.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 21 3.3. Результати практичного дослідження та їх аналіз 24 ВИСНОВКИ 28 ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30
Cмотрите также:
Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку 4 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 4 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 Розділ 2. Моделювання забезпечення рухової активності дітей в повсякденному житті 10 2.1. Дослідження фахівців даної проблеми 10 2.2. Оптимальна рухова активність - необхідна умова забезпечення здоров`я дітей 12 2.3. Організація керування самостійною руховою діяльністю дітей 17 Розділ 3. Організація активного відпочинку дітей 24 Висновки 35 Література 36

. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку 4 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 4 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 Розділ 2. Моделювання забезпечення рухової активності дітей в повсякденному житті 10 2.1. Дослідження фахівців даної проблеми 10 2.2. Оптимальна рухова активність - необхідна умова забезпечення здоров`я дітей 12 2.3. Організація керування самостійною руховою діяльністю дітей 17 Розділ 3. Організація активного відпочинку дітей 24 Висновки 35 Література 36

Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)

Вступ 3 Розділ 1. 3 1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3 1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12 1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16 1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19 1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31 Висновок до розділу 45 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48 Висновки 48 Список використаної літератури 49 Додатки 56

Інтелектуальна підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 10 3. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 14 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 17 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 24 6. Аналіз результатів проведеної роботи 29 Висновки та рекомендації 34 Література 36 Додатки 37

Розвиток здібностей до образотворчої діяльності в дошкільному віці

Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 11 3. Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 15 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 19 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 26 6. Аналіз результатів проведеної роботи 31 Висновки та рекомендації 36 Література 38 Додатки 45

Формування пізнавальних інтересів у дітей п'ятого року життя

Вступ……………………………………………………………………………………3 1. Особливості розумового розвитку та пізнавальної активності дітей 5-го року життя (аналіз наукової літератури)………………………………………………..6 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів……………………………12 3. Рівень сформованості пізнавальних інтересів дітей 5-го року життя (констатуючий експеримент)……………………………………………………..20 4. Цілеспрямований вплив на формування пізнавальних інтересів дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент)…………………27 5. Аналіз результатів проведеної роботи…………………………………………...32 Висновки та педагогічні рекомендації………………………………………………37 Література……………………………………………………………………………...39 Додатки………………………………………………………………………………...46

Роль доведення в науковому пізнанні, дискусії, повсякденному житті. Визначити відношення між поняттями

1. Роль доведення в науковому пізнанні, дискусії, повсякденному житті 3 2. Визначити відношення між поняттями 7 3. Зробити заперечення складних суджень (написати їх формулу) 8 4. Навести приклади усіх правильних модусів силогізму ІУ фігури 9 Література 11

Методи опосередкованого ознайомлення дітей з навколишнім середовищем

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ 4 1.1. Проблема розвитку дитячого мовлення у психолого-педагогічній літературі 4 1.2. Розвиток та загальні особливості словника дітей 7 1.3. Засоби розвитку мовлення дитини 10 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ 14 2.1. Опосередковані методи, основні прийоми 14 2.2. Практична реалізація методів ознайомлення дітей з оточуючим життям (конспекти занять) 20 2.3. Словникова робота на інших заняттях та в повсякденному житті 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8 років)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей 7-8 років 6 2.1. Психолого - фізіологічні особливості дітей 7-8 років 6 2.2. Характеристика розвитку мовлення у дітей 7-8 років 7 Розділ II. Особливості методики розвитку мовлення у дітей 7-8 років 9 2.1. Використання малюнкових методик 9 2.2. Використання художніх творів 13 2.3. Робота з розвитку мовлення у дітей 7-8 років у повсякденному житті 22 Висновки та практичні поради. 23 Використана література. 25 Мета дослідження. Отже тому метою нашої роботи ми обрали з'ясування особливостєй мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8лет). Предмет дослідження. Система мовленевого розвитку молодшого школяра. Об'єкт дослідження. Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра.