институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сутність планування. Види планів. Основні принципи та методи планування

Каталог пособий и учебных материалов | Психология гендерная | Курсовая | Страниц: 20 | Год: 2007 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Сутність планування. Види планів. Основні принципи та методи планування

Вступ 3 1. Сутність планування 4 2. Типи макроекономічного планування 7 3. Види планів 9 4. Структура макроекономічного плану 11 5. Основні принципи та методи макроекономічного планування 15 5.1 Принципи планування 15 5.2 Методи планування 16 Висновки 19 Література 20
Cмотрите также:
Модель і етапи процесу планування

План: Вступ 3 1. Методичні засоби планування на підприємстві 5 1.1. Сутність і необхідність планування 5 1.2. Основні принципи й функції планування 9 2. Організація процесу планування 13 2.1. Етапи процесу планування 13 2.2. Система планів 17 2.3. Методи планування 21 3. Модель планування на прикладі фірми “Меблісервіс” 26 Висновки 33 Список використаної літератури 35 Додаток 36

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39

Поняття, принципи й види планування розслідування злочинів

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. План і планування: поняття, сутність і види...................................5
Розділ 2. Принципи планування.....................................................................12
Розділ 3. Прийоми планування розслідування, форми і
реквізити планів................................................................................15
Задача..................................................................................................................21
Висновки............................................................................................................24
Список використаної літератури......................................................................26


Суть планування його задачі та функції (планування у галузі соціально-культурних сфер)

Вступ 3 Розділ 1. Характеристика планування на підприємстві 5 1.1. Планування як функція управління 5 1.2. Принципи та методи планування 7 1.3. Методи та інструменти планових розрахунків 13 Таблиця 1.3.1. Бюджетна таблиця 14 Розділ 2. Система планування організації 15 2.1. Функціонування системи планів на підприємстві 16 2.2. Системи планування ресурсів підприємства 21 2.3. План маркетингу 25 2.4. Фінансове планування на підприємстві 31 Висновок 38 Список використаної літератури 40

Організація розробки планів на підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Сутність планування і його місце в системі стратегічного управління 4 2. Фінансове планування та організація складання планів на підприємстві 5 3. Методи планування фінансових результатів і балансових залишків 13 Висновки 19 Список літератури: 20

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4 1.2 План і ринок 4 1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6 2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7 3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9 4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11 5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13 Висновок 13 Література 15

Планування людських ресурсів на підприємстві

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 5 1.1. Сутність і зміст планування людських ресурсів на підприємстві 5 1.2. Методи визначення потреб персоналу 10 1.3. Види планів з питань персоналу 14 2. ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Методика планування людських ресурсів, що використовується на приватному підприємстві “...” 19 2.3. Планування чисельності персоналу на ПП “...” у 2007-2009 рр. 22 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 29 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення планування людських ресурсів 29 3.2. Напрямки вдосконалення планування людських ресурсів 30 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Система маркетингового планування на підприємстві

Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Система маркетингового планування на підприємстві

Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74