институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Характеристика лексичного рівня художнього стилю Михайло Ільєнко ""Остання вечеря"""

Каталог пособий и учебных материалов | Искусство | Курсовая | Страниц: 10 | Год: 2007 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

"Характеристика лексичного рівня художнього стилю Михайло Ільєнко ""Остання вечеря"""

Вступ 2 1. Об’єкт дослідження. 4 2. Лексика за об’ємом значення. 4 3. Лексика за походженням. 5 4. Лексика за сферою вживання. 6 5. Лексика за історичною перспективою. 6 6. Лексична парадигматика. 6 7. Лексика за способом номінації. 7 Висновки 8 Список використаної літератури 9
Cмотрите также:
"Характеристика лексичного рівня художнього стилю Михайло Ільєнко ""Біном"""

Вступ 2 1. Об’єкт дослідження 4 2. Лексика за об’ємом значення 4 3. Лексика за походженням 5 4. Лексика за сферою вживання 5 5. Лексика за історичною перспективою 6 6. Лексична парадигма 6 7. Лексика за способом номінації 7 Висновки 9 Список використаної літератури 11

Основі риси художнього стилю

Вступ 3 Основні риси художнього стилю 4 Висновки 12 Література 13

Прийом „вечеря”

1. Особливості прийому «Вечеря» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Вечеря» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Вечеря» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Вечеря» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26

Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі

Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22

Психологія управління

Вступ 3 1. САМООСВІТА КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 3 1.1. Необхідність самоосвіти керівника 3 1.2. Можливість здійснення самоосвіти 4 1.3. Зміст самоосвіти 5 Висновки 7 2. ЗАЛЕЖНІСТЬ УСПІХУ У ВИРІШЕННІ ЗАВДАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІД СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ. 7 2.1. Авторитарний стиль 7 2.1.1. Характеристика стилю 7 2.1.2. Ефективність стилю 8 2.2. Демократичний стиль 9 2.2.1. Характеристика стилю 9 2.2.2. Ефективність стилю 10 2.3. Ліберальний стиль 10 2.1.1. Характеристика стилю 10 2.3.2. Ефективність стилю 11 Висновки 11 Закінчення 12 Література 13

Дослідження інтелектуальної наполегливості учнів молодшого шкільного віку у розв’язанні творчих завдань

Вступ 2 Розділ І. Творчий розвиток молодших школярів під впливом інтелекту 5 1.1 Теоретичний розгляд творчого розвитку в працях дослідників 5 1.2 Вплив інтелектуальної наполегливості на творчий розвиток молодшого школяра 7 Розділ ІІ. Особливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26

Михайло Максимович про відмінність між українським і російським менталітетом

Зміст Вступ 3 1. Фольклористична спадщина Максимовича 4 2. Максимович – захисник української самобутності 8 3. Михайло Максимович – дослідник і коментатор 10 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Основи моделювання та художнього оформлення виробів

1. Пояснити, що таке прогнозування моди і з якою метою воно проводиться 2 2. Вказати особливості моделювання жіночого одягу романтичного стилю. Привести приклади на 2 – 3-х моделях, пояснити, які характерні риси для романтичного стилю 5 3. Пояснити, що таке комплект, ансамбль, їх призначення. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 8 4. Дати стислу характеристику культури і костюму епохи Відродження. Привести приклади у вигляді репродукцій, ілюстрацій 11 Список літератури 14

Графічна форма та художній образ

План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31

Шляхи аналізу художнього твору

Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40