институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Характеристика лексичного рівня художнього стилю Михайло Ільєнко ""Біном"""

Каталог пособий и учебных материалов | Искусство | Курсовая | Страниц: 10 | Год: 2007 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

"Характеристика лексичного рівня художнього стилю Михайло Ільєнко ""Біном"""

Вступ 2 1. Об’єкт дослідження 4 2. Лексика за об’ємом значення 4 3. Лексика за походженням 5 4. Лексика за сферою вживання 5 5. Лексика за історичною перспективою 6 6. Лексична парадигма 6 7. Лексика за способом номінації 7 Висновки 9 Список використаної літератури 11
Cмотрите также:
"Характеристика лексичного рівня художнього стилю Михайло Ільєнко ""Остання вечеря"""

Вступ 2 1. Об’єкт дослідження. 4 2. Лексика за об’ємом значення. 4 3. Лексика за походженням. 5 4. Лексика за сферою вживання. 6 5. Лексика за історичною перспективою. 6 6. Лексична парадигматика. 6 7. Лексика за способом номінації. 7 Висновки 8 Список використаної літератури 9

Основі риси художнього стилю

Вступ 3 Основні риси художнього стилю 4 Висновки 12 Література 13

Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі

Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22

Психологія управління

Вступ 3 1. САМООСВІТА КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 3 1.1. Необхідність самоосвіти керівника 3 1.2. Можливість здійснення самоосвіти 4 1.3. Зміст самоосвіти 5 Висновки 7 2. ЗАЛЕЖНІСТЬ УСПІХУ У ВИРІШЕННІ ЗАВДАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІД СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ. 7 2.1. Авторитарний стиль 7 2.1.1. Характеристика стилю 7 2.1.2. Ефективність стилю 8 2.2. Демократичний стиль 9 2.2.1. Характеристика стилю 9 2.2.2. Ефективність стилю 10 2.3. Ліберальний стиль 10 2.1.1. Характеристика стилю 10 2.3.2. Ефективність стилю 11 Висновки 11 Закінчення 12 Література 13

Дослідження інтелектуальної наполегливості учнів молодшого шкільного віку у розв’язанні творчих завдань

Вступ 2 Розділ І. Творчий розвиток молодших школярів під впливом інтелекту 5 1.1 Теоретичний розгляд творчого розвитку в працях дослідників 5 1.2 Вплив інтелектуальної наполегливості на творчий розвиток молодшого школяра 7 Розділ ІІ. Особливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26

Михайло Максимович про відмінність між українським і російським менталітетом

Зміст Вступ 3 1. Фольклористична спадщина Максимовича 4 2. Максимович – захисник української самобутності 8 3. Михайло Максимович – дослідник і коментатор 10 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Основи моделювання та художнього оформлення виробів

1. Пояснити, що таке прогнозування моди і з якою метою воно проводиться 2 2. Вказати особливості моделювання жіночого одягу романтичного стилю. Привести приклади на 2 – 3-х моделях, пояснити, які характерні риси для романтичного стилю 5 3. Пояснити, що таке комплект, ансамбль, їх призначення. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 8 4. Дати стислу характеристику культури і костюму епохи Відродження. Привести приклади у вигляді репродукцій, ілюстрацій 11 Список літератури 14

Графічна форма та художній образ

План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31

Шляхи аналізу художнього твору

Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40

Формування стилю управління керівника

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття стилю керівництва 4 2. Одномірний опис стилю керівництва. 7 3. Двомірний опис стилю керівництва. 8 4. Формування стилю управління керівника. 11 Висновок 16 Література 17