институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Реферат | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 61 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Cмотрите также:
Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 44

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (Ринок пива)

ВСТУП 3 1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 12 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 16 1.3. Формування якості в процесі виробництва 17 1.4. Оцінка якості готової продукції 20 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 22 2.1. Характеристика об'єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 23 2.4.1. Результати органолептичної оцінки 23 2.4.2. Результати дослідження фізико-хімічних показників 25 2.5. Реалізація даної продукції 26 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 28 3.1. Проведення тестування даного виду продукції 28 3.2. Оцінка результатів тестування 30 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 Мета роботи – дослідження ринку пива в Україні з точки зору його якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів пива, що виробляються та реалізуються в Україні

Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)

ВСТУП 5 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7 1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7 1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19 1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21 1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28 2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39 2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39 2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44 2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54 3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1 Об’єкт дослідження 57 3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67 4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67 4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71 4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81 4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89 5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89 5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93 5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95 5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99 5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108 ДОДАТКИ 113 Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114 Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117 Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128 Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131

Аналіз асотименту і якості споживчих товарів (Майонез)

Вступ 3 І. Огляд літератури 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 8 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні майонезу 14 1.3. Формування якості в процесі виробництва майонезу 14 1.4. Оцінка якості готової продукції 18 2. Основна частина 22 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 26 2.4. Результати дослідження якості 27 3. Розрахункова частина 31 3.1. Проведення тестування майонезу 31 3.2. Оцінка результатів тестування 31 Висновки і пропозиції 34 Література 35 Додатки 37-38 Мета нашої роботи – дослідження ринку майонезів в Україні з точки зору їх якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів майонезів, що виробляються та реалізуються в Україні.

Характеристика сучасного асортименту ювелірних товарів

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика ювелірних товарів та їх класифікація. 6 2. Споживчі властивості ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва. 18 3. Аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України 26 4. Порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів Київського та Костромського ювелірного заводу 30 5. Оцінка якості ювелірних товарів 34 Висновки та пропозиції. 41 Список літератури 43 Додаток. Вироби ВАТ “Київський ювелірний завод” 45 Метою роботи є вивчення сучасного асортименту ювелірних товарів і організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - подання загальної характеристики ювелірних товарів та їх класифікація; - вивчення споживчих властивостей ювелірних товарів та їх формування у процесі виробництва; - аналіз структури сучасного асортименту ювелірних товарів, що представлені на ринку України; - порівняльна характеристика асортименту та споживчих властивостей ювелірних товарів ВАТ “Київський ювелірний завод” та “Костромський ювелірний завод” (Росія); - вивчення методів оцінки якості ювелірних товарів. Об’єктом дослідження є асортимент українських ювелірних виробів з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва ювелірних виробів.

Тенденції розвитку асортименту та оцінка конкурентоспроможності молока пряженого в Україні та за її межами

ВСТУП 3 1. Стан споживання молочних товарів в Україні 6 2. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності споживчих товарів 22 3. Оцінка якості, конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняного виробництва 33 4. Прогнозування змін якості під час товароруху 36 5. Шляхи удосконалення асортименту та підвищення конкурентоспроможності пряженого молока вітчизняних виробників 38 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 48

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29