институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Види роботи із формування каліграфічного письма види списування

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 25 | Год: 2007 | Размер: 297 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Види роботи із формування каліграфічного письма види списування

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 4 2. ПРАКТИЧНІ ВИДИ РОБОТИ ІЗ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 7 2.1. Підготовчі вправи до написання літер (перший етап письма) 7 2.2. Написання малих і великих букв першої групи (другий етап письма) 11 2.3. Написання малих і великих літер другої групи, складів із ними 13 2.4. Написання малих і великих букв третьої групи, складів і слів з цими буквами 15 3. ВИДИ СПИСУВАННЯ 18 3.1. Списування з друкованого чи рукописного тексту 18 3.2. Списування з малюнкового та комбінованого тексту 20 3.3. Списування з пропущеними словами та буквами 21 3.4. Списування на узгодження слів у реченні, за складовими таблицями 22 3.5. Списування деформованого тексту 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 26
Cмотрите также:
Методика формування каліграфічного письма

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9 1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9 1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16 1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24 Висновки з першого розділу 28 Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30 2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30 2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47 Висновки з другого розділу 60 Висновки 62 Список використаної літератури 65

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Логіко-історичний аналіз розвитку письма 6 1.2. Методи формування каліграфічного письма в історичному розвитку 13 1.3. Формування каліграфічного письма на сучасному етапі 21 Висновки до першого розділу 25 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 27 2.1. Зміст, форми та види роботи з формування правильного письма 27 2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти 47 Висновки до другого розділу 60 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65

Обучение детей письму

ПЛАН Вступ............................................................................................................ Частина 1 . Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності................................................ 1.1 Загальне визначення письма.................................................... 1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма................................. 1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................ Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма на початковому етапі.............................................................. 2.1. Лінгвістичний матеріал для письма.................................... 2.2. Типологія вправ для навчання письма............................... 2.3. Навчання графіки.................................................................. 2.4. Навчання орфографії............................................................ Висновки................................................................................................... Бібліографія..................................................................................................

Способи вилучення поверхневих слідів

Зміст І. Загальні і окремі ознаки почерку 1 1.1. Поняття і наукові основи криміналістичного дослідження письма 1 1.2. Ідентифікаційні ознаки письма 3 ІІ. Способи вилучення поверхневих слідів 8 2.1. Поняття поверхневих слідів та їх види 8 2.2. Вилучення поверхневих слідів 11 Література 16

Способи вилучення поверхневих слідів

Зміст І. Загальні і окремі ознаки почерку 1 1.1. Поняття і наукові основи криміналістичного дослідження письма 1 1.2. Ідентифікаційні ознаки письма 3 ІІ. Способи вилучення поверхневих слідів 8 2.1. Поняття поверхневих слідів та їх види 8 2.2. Вилучення поверхневих слідів 11 Література 16

Методика оцінювання вибуття запасів

1 Методика оцінювання вибуття запасів 2 2 Система постійного списування 4 3 Система періодичного списування 9

Криміналістичне дослідження документів

ЗМІСТ ВСТУП 5 Наукові основи криміналістичного дослідження письма 6 Ідентифікаційні ознаки письма 8 Основи методики криміналістичного дослідження письма 16 Техніко-криміналістичне дослідження документів 18 Дослідження бланків документів 20 Дослідження відбитків печаток і штампів 27 Дослідження частково змінених документів 29 Встановлення схованої інформації 34 Криміналістичне дослідження аудіо- та відеодокументів. 37 Особливості огляду магнітних носіїв із записами і підготовка матеріалів для фоноскопічної експертизи 39 ВИСНОВОК 43 ЛІТЕРАТУРА: 44

Робота логопеда у дошкільних закладах (Логопедія)

Зміст Вступ 3 I. Види мовних порушень 4 1.1. Легкі та важкі види мовних порушень та їхній влив на формування особистості дитини 4 1.2. Ознаки порушень мовлення, які свідчать про необхідність логопедичної допомоги 6 1.3. Види спеціальних навчально-виховних закладів для дітей з вадами мови 8 II. Основні напрями роботи логопеда у дошкільному виховному закладі 9 2.1. Характеристика дітей логопедичних груп дитячих садків 9 2.2. Методика формування основних напрямів програми психокорекційних занять 14 2.3. Комплекси психорозвиваючих вправ для роботи з дітьми логопедичних груп 17 III. Ігротерапія, як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 19 3.1. Логопедичні ігри для дошкільників 19 3.2. Піскова ігротерапія 26 3.3. Логопедична ритміка 28 Висновок 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Книжна культура Київської Русі

Зміст Вступ 1. Корені українського письма. 2. Руська Правда – перший юридичний документ. 3. Остромирове Євангеліє. 4. Перші исторічні записи. 5. Технології письма у часи Київської Русі. 6. Навчання в часи Київської Русі. Висновок. Список літератури.

Книжна культура Київської Русі

Зміст Вступ 1. Корені українського письма. 2. Руська Правда – перший юридичний документ. 3. Остромирове Євангеліє. 4. Перші исторічні записи. 5. Технології письма у часи Київської Русі. 6. Навчання в часи Київської Русі. Висновок. Список літератури.